kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Skoro lpg tez pali jak smok to mozesz wykluczyc układ zasilania paliwem. Szukaj czegos innego : zapieczone hamulce? dziurawy wydech?
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tomek myslisz ze az tak by żarło paliwo po zjebanym chipie? Czasy wtrysków w logach dynamicznych były normalne.
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 czy dziurawy wydech mógł by wpływać na takie spalanie mam pytanie dzisiaj zauważyłem dziwne zjawisko na wolnych obrotach jest coś jak strzał w tłumik ale gdy to następuje obrotomierz nawet nie drgnie wiec to nie tłumik bo przy strzale obroty by drgnęły wiec podejrzewam zbiornik pb lecz n80 cyka i to raczej niema wpływu na zużycie pb i lpg, hamulce sprawdzałem jako pierwsze teraz już nie mam pomysłu ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:20 ---------- przejrzałem fora na temat spalania i nic nie znalazłem to ciężki przypadek możne ktoś ma jakiś pomysł to proszę o sugestie
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Ale skoro pali ci tez duzo lpg to nie bedzie nic z zasilaniem w Pb
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 mam auto osiem lat i zawsze mieścił się w 10l a gazu 11 nie więcej
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 To moze inaczej - co wymieniłes bo sie popsuło czy od jakiego momentu ze zaczał tak nagle duzo palić? Moze tym tropem dojdziemy:wink:
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 wymien profilaktycznie czujnik temp za glowica, kosztuje 30zł FAE a to żaden wydatek - kolor pewnie niebieski ale sprawdz, i tak warto wymienic jesli nie byl wymieniany, jesli sonda daje napiecie ok to na razie ją zostaw, kolejna sprawa to przeplywka, może odłącz ją, pojezdzij i zobacz czy spadnie spalanie, ostatnia sprawa to przepustnica ale to predzej bylby blad na kompie... zaadaptuj ją tylko, zobacz tez czy cos sie zmieni razem z ta odpieta przeplywka
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 tak to ze to nie zasilenie pb wiem ale od zaworu n80 idzie przewód do kolektora sacego możne te zwrotne puszczają i tam łapie lewe powietrza czy to realne bo nie wiem do czego jest n80 i te dwa zwrotne ---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ---------- czy z odpiętą przepławką morze palić mniej jak długo tak mogę jeździć
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 wlaczy sie tryb awaryjny, bedzie jezdzil na odcietej dawce paliwa wiec na pewno mniej jak na zrytej, przy normalnej jezdzie powinien palic tyle samo co przy sprawnej
zybi67 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 siad mi sterownik gazu zmieniłem na nowszy po próbie ustawienia map okazało sie ze mocno skakać podciśnienie zrobiłem logi okazało sie ze dv do wymiany wymieniłem suszarka ląduje 0,6bar ale map nie mogłem ustawić bo palił masakra wiec zaczołem jeździć na pb i zonk pb pobiera podobnie dodam ze podejrzewam zena starym pobiera mi gaz i pb równo czesnie teraz wiem ze on pobierał mi tyle paliwa a tego wcześniej nie sprawdziłem
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 zrob twardy reset kompa, moze komp gazu zryl ci całe ECU skoro stary byl trefny, ewentualnie kup na zamiane uzywke kompa, chodza po 50zl a noz widelec
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Piotrek widziałes jego logi dynamiczne? Przepływka wygląda na OK
pioteros Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 nie spojrzalem:P to ma kompa zrytego może, nie wiem ja bym sprobowal podmienic kompa, koszt wzglednie nie duzy
kkrawat Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Są na pierwszej stronie wątku - możesz rzucic okiem To jest dobry trop że komp albo chip który w nim siedzi może być walnięty i rozwala potem mape lpg - Devastation juz to sugerował.
zybi67 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Witam panowie chyba jednak to ECU właśnie wróciłem z pracy podpielem vag i jest błąd 16989 P0605-35-00 i niemego go skasować wcześniej pojawiał się kasowałem i znikał potem był jakiś czas na stale znów skasowałem i znika myślałem ze to koniec problemu z nim ale myliłem się jednak to komp zaczynam szukać coś na podmiankę ale powiem ze mniemam zielonego pojęcia jak to zrobić jaki podpasuje do AEB ja mam nr.8D0907557T bosch 0 261 204 185 data-24.05.97 czy musi być taki sam i jak zaadoptować imo. i ecu jak to fizycznie wykonać proszę o wskazówki jeśli to możliwe a morze ktoś z was posiada takie ECU
pioteros Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Może być 558e też. Normalnie adaptujesz vagiem i tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się