zmichal Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Czyściłem ostatnio w warsztacie przepustnicę (B5 silnik 1,6 '99, jednak nie wiem jaki mam silnik według tych oznaczeń ADP itd - może ktoś mnie oświeci?) i po tym zabiegu obroty biegu jałowego są na poziomie 950 obr/min, więc trochę za dużo. Wykonywano odaptację przepustnicy ale kompem uniwersalnym, na którym nie było mozliwości zmiany parametrów obrotów. Kupiłem drugą przepustnicę z nadzieją, że to jej wina i niestety jest tak samo. Rozumiem, że muszę znaleźć kogoś z kompem VAG-owskim i ustawić tam obr biegu jałowego?
Labiel Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tak, majstruj, ustawiaj itp na pewno będzie dobrze Jak w silniku byłoby wszystko ok to nic nie trzeba ustawiać. Sprawdź czujnik cieczy chłodzącej, może chodzi na ssaniu.
zmichal Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Dodatkowo przy puszczaniu gazu zaczyna szarpać. Na początku myślałem, że mam zerwaną poduszkę pod silnikiem lub skrzynia, ale czasami przez jakiś czas jest spokój. Czy takie szarpanie przy odpuszczeniu gazu to może być kwestia przepustnicy? Profilaktycznie wymieniłem przewody zapłonowe.
Labiel Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Adaptację przepustnicy to możesz zrobić kluczykiem. Szarpać może z wielu powodów. VAG i błędy.
jacek70 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Zacznij od sprawdzenia błędów bo powodów może być wiele .Np. sonda .
zmichal Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Jestem po wizycie w ASO. Po podłączeniu pod kompa błędów brak. Po adaptacji ustało szarpanie przy odpuszczeniu gazu. Niestety pojawił się problem z powoli opadającymi obrotami, tzn od 3 tys w doł po odpuszczeniu gazu obroty spadają bardzo powoli. W ASO twierdzili, że to może być przez dostające się gdzieś powietrze ale wszystko sprawdzili i rozłożyli ręce. Obroty biegu jałowego też sa za duże - ok 850-900 obr/min.
Labiel Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 W ASO twierdzili, że to może być przez dostające się gdzieś powietrze ale wszystko sprawdzili i rozłożyli ręce. A logów nie zrobili... Błędy to każdy głupi potrafi sprawdzić kablem za 40 zł.
piter1114 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 witam! dołączę się tematu i zapytam, jak dobrać się do przepustnicy w ahl-u? jakiś prosty sposób, by ją wyjąć i wyczyścić?
grucha1 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 ADP produkowali do 97' pozniej juz nie. A szarpanie u siebie tez mam po puszczeniu gazu i za chiny jux niewiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się