robocop1234 0 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Witam, mam problem z silnikiem w moim autku - po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszeniu silnika i ponownej próbie odpalenia po kilku minutach przystawia mi silnik. Czy może ktoś spotkał się z takim problemem? Będę wdzięczny za każdą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 21 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Przystawia silnik...? W sensie kręci długo, nie chce w ogóle odpalić, czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robocop1234 0 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Przy kręceniu rozrusznikiem przyblokowuje(przystawia) silnik na chwilę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Przystaje przy odpaleniu na okolo sekunde na rozgrzanym i nie za kazdym razem, ale tylko na rozgrzanym? Leje jeden lub kilka wtryskiwaczy, co w konsekwencji moze doprowadzic do wypalenia tloka. Jezeli masz jeszcze objawy przybywajacego oleju, czasami na rozgrzanym silniku nierównej jego pracy (jakby nie palił na wszystkie cylindry), przykopcenia zaraz po odpaleniu na zimnym, lub gdy dluzej popracuje na wolnych obrotach, powyzej 5 minut i zaczyna delikatnie przykapcac na siwo, a spaliny maja gryzacy zapach to lejace wtryski. Jezeli chocby jeden z tych czynników wystepuje, a nie mamy mozliwosci jego wykluczenia w inny sposób to leja wtryski. Jezeli chcesz to wykluczyć musisz wyjąć wtryskiwacze i wyslac do specjalistycznego warsztatu Bosch, który ma mozliwość sprawdzenia wtryskiwaczy piezoelektrycznych, których nie ma możliwości regeneracji. Jeżeli bedziesz miał jakies pytania to smialo, przerabialem ten problem w dwóch samochodach, w jednym z nich jestem w trakcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowka998 0 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 hey. przeczytałem przypadkowo temacik i mam takie objawy jak napisałeś tzn jak dłużej pochodzi na wolnych obrotach to kopci, jest też tak że jak jadę np długo lub czasami krótko to idzie za mną duża niebieska smuga kopcenia. Przejadę tak z kilometr i wszystko wraca do porządku. a i jak jest ciepły to czasami ciężko przez chwile ma przekręcić ale oleju nie przybywa. czy to też wtryski i jaki koszt czy to wina jakiejś przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Tez moga byc wtryskiwacze. Jaki przebieg am auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowka998 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 auto ma obecnie 151 tyś przebiegu a jak go rok temu kupowałem to było 138 tyś zaznaczam że przebieg oryginalny nie kręcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Ja mam 200 oryginalny i 4 wtryski do wyrzucenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowka998 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 orientowałeś się już ile taki jeden wtrysk kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Wymieniłem wszystkie, nie potrzebuje żeby mi tłoki po wypadało. Koszt w zależności gdzie kupisz od 1000- 1200 zł szt. + wymiana i kodowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowka998 0 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 ciekawe ile w serwisie to kosztuje, zadzwonie do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Coś koło 15 tys zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 no w krytycznym stanie wtrysk może wypalić tłok także jedna z najgorszych i najdroższych przypadłości 3.0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robocop1234 0 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 dzięki za odpowiedź-jest filtr cząstek stałych więc nie dymi. Wtryski sprawdzę. Jeszcze ra z dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleza 0 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 U mnie też silnik przy odpalaniu nieraz dławiło.Okazało się że miałem zużyty akumulator ,który w końcu całkiem padł.Wymieniłem kilka dni temu aku,na razie nie było dławienia,oby w moim przypadku to było to.Co prawda przebieg to już 260k i różnie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Jeżeli mają jednoliterowe oznaczenie to w ciemno bym wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sleza 0 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Zeby sprawdzić czy są jednoliterowe to trzeba wymontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg 2 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Nie, widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się