grepal Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam, Mam pytanie związane z silnikiem BDH. Jakie powinno być napięcie podawane na wtrysk sterujący? Oporność mam ok ale ciągle podaje mi ok 3V bez względu na to czy auto odpalone czy nie, czy zwiększam obroty czy nie. Problem polega na tym że po rozgrzaniu tzn przy zbliżeniu do 90 * czyli od ok 85-87 zaczyna pojawiać się ZNACZNE falowanie obrotów. Przy 85 zaczyna wolno falować natomiast ze wzrostem temp faluje bardziej. Rozrząd ok - nowy(przed wymianą było tak samo), wtryski ok, wałki ok, przepływomierz przepustnica też ok, szczelność ok nie wiem tylko jak pompa...dziwne bo do 85* falowania nie ma a od 85 jak zaczarowany, brak błędów, po odpieciu wtyczki od przepływomierza lub przepustnicy falowania nie ma i przepustnica cały czas jest otwarta zamyka po wyłączeniu auta.
Tomeks Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Falowanie widzisz na obrotomierzu,czy na vagu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się