KYLOMC 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Hej dzis zaobserwowalem ze pompa paliwa mi sie nie nie odzywa po przekreceniu kluczyka ... jak odpale to dziala , nie mam problemow z odpalaniem i na vagu nic ... co to moze byc ? Co sprawdzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 A uruchomiała się wcześniej? W ADR startowała mi dopiero przy rozruchu. W APU mam tak że po przekręceniu kluczyka włączy się na 1sek aby dopompować ciśnienie i milknie - potem załącza się dopiero przy starcie. Jak przekręcę kluczyk, cofnę i ponownie przekręcę to drugi raz już nie "dopompuje", dopiero po jakimś czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 A uruchomiała się wcześniej? W ADR startowała mi dopiero przy rozruchu. W APU mam tak że po przekręceniu kluczyka włączy się na 1sek aby dopompować ciśnienie i milknie - potem załącza się dopiero przy starcie. Jak przekręcę kluczyk, cofnę i ponownie przekręcę to drugi raz już nie "dopompuje", dopiero po jakimś czasie. I tak pewnie ma być. Nie dopompuje za drugim razem bo w układzie jest jeszcze ciśnienie. Jak spadnie to wtedy dopompuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Wsio jest oki Popmpa rusza gdy kreci rozrusznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 tak też Ci napisałem na PW jak ma ciśnienie to nie będzie pompowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody8831 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Witam mam problem z pompą po przekreceniu kluczyka stuka jakby przekaznik i ciezko pali moze ktos mial podobny problem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Stuka cały czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody8831 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Tak jak odpali to przestaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Nie wiem jak w tym roczniku, ale może być tak że nie włącza "dopompowania", stąd ciężkie odpalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody8831 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Czyli przyczyna moze byc pompa paliwa ??? Czy przekaznika ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Pierwsze co do sprawdzenia to przekaźnik. Elektrykiem nie jestem, ale skoro odpala i chodzi to pompa chyba raczej ok, to ECU i przekaźnik odpowiada za jej uruchomianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody8831 0 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Ok dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandt 0 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Witam podepnę się pod ten temat bo mam to samo i nie widzę jaka była przyczyna. Otóż chodzi o to że po przekręceniu kluczyka nie słychać pompki paliwa sprawdzałem przekaznik i nawet opornik w nim ,oporność jest dobra ale zauważyłem że jak przekręcę kluczyk to przekaznik tak jak by chciał a nie mógł się załączyć. Moje pytanie brzmi ,czy coś jeszcze steruje tym przekaznikiem że nie może się załączyć, czy może cewka w nim walnięta (po odpaleniu działa normalnie). Auto to A4 b5 1.8t AEB 96r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 w AEB pompa zaczyna pracowac w momencie odpalania silnika w AJLu chodzi po przekreceniu kluczyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandt 0 Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 (edytowane) No dobrze a mój kumpel ma też AEB i normalnie mu działa po przekręceniu kluczyka ,u mnie też jak by chciała tylko przekaznik cyknie jak by , nie miał siły Edytowane 11 Września 2014 przez sandt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 hmm mi kiedyś na starym kompie pompa działała po przekręceniu a teraz jak mam inny komp to nic nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krembul 0 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam! Mam podobny problem z odpalaniem. Nie wazne czy silnik cieply czy zimny. Przekrecam kluczyk rozrusznik kreci, kreci i nic - tak jakby silnik nie dostawal paliwa. Innym razem przekrece kluczyk i odpala jakby nigdy nic. Jak raz dluzej krecilem (okolo 5s) prawie odpalil (nie do konca wszedl na obroty) i od razu zgasl. Jak jest uruchomiony to jezdzi normalnie. Zadnych utraty mocy, nierownej pracy itp. Podejrzewam pompe paliwa w baku. Czy mozna to jakos sprawdzic we wlasnym garazu? Moj silnik to BRD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Zdejmij przewód paliwowy, ten który wchodzi do vacuumpompy, załóż manometr i zobacz jakie jest cisnienie. Powinno byc 0.5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krembul 0 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Jednak to nie pompa. Po podlaczeniu komputera okazalo sie ze zapisal sie blad "czujnik polozenia walka rozrzadu". Niestety trzeba zdjac rozrzad zeby go wymienic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się