Przemek0922 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Panowie mam problem z gwintem przód dokładnie to lewa strona. Został on wczoraj rozebrany tj zdjęta sprężyna, i tłok chodzi ciężko i ładnie wychodzi do góry tyle ze strasznie piszczy ta gumka co jeździ przez nią tłok. W aucie jest to tak wku.... ze nie da się jeździć I o to me pytanie czy z tym da rade coś zrobić?? wstawiam zdj.
madkowal Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 czasem tak sie dizeje, psiknij wd40 i ruszaj tloczyskiem, powinno ustac.
Bluebird Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 omijaj wd-40 w takich sytuacjach, jest to środek który wysycha i piszczenie powróci. Najlepiej użyj smaru litowego lub silikonowego najczęściej używanego do tulei poliuretanowych. Bądź ostrożny, nic nie może dostać się do środka! Pozdrawiam Bluebird
Przemek0922 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 mam smar litowy LITEN ŁT-43 Uniwersalny smar litowy nada się?? a jeszcze co mi przyszło do głowy to smar do smarowania łańcuchów motocyklowych bo przeciez do niego nie klei sie kurz i reszta syfu co wy na to ??
Bluebird Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 Będzie OK, a i dokup sobie osłony tak profilaktyczne.
Przemek0922 Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Opublikowano 14 Marca 2014 Panowie mam znowu prośbe do was po waszej poradzie dotyczącej smaru piszczenie pięknie ustało ale zostało takie popupikanie z przodu i tu jest problem bo wymienione z przodu mam górne przednie i tylnie wachacze dolny banan koncówki drążków i łączniki stabilizatora.Oczywiście to wszytsko z dwóch stron do ewentualnej wymiant zostal ten wachacz prosty co sie amorki przykreca lecz na stacji djagnostycznej i u mojego mechanika nie ma na nim luzów. A i wymienione zostaly te gumy na górze amortyzatorów, także rece opadaja a stuk jest dalej. CO ROBIĆ ??
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 U mnie też jest lewa strona przód. Gdy otworze maske i zaczne bujać samochodem, to taki dźwięk, jakby tarł metal o metal. Nie mam pojęcia co to może być. Gwint założony 2 tygodnie temu. Zaczeło odzywać się wczoraj. Jakieś pomysły?
Mario82A4 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Miałem coś podobnego u siebie i też z lewej strony podczas jazdy po wertepach coś pstrykało i popukiwało i podczas bujania trzeszczało , okazało sie że przedni błotnik był niedokręcony na górnej śrubie we wnęce drzwi , po dokręceniu ustało
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Aż pójdę sprawdzić. Możesz wrzucić zdjęcie poglądowe które dokładnie śruby?
kowalson86 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 U mnie też jest lewa strona przód. Gdy otworze maske i zaczne bujać samochodem, to taki dźwięk, jakby tarł metal o metal. Nie mam pojęcia co to może być. Gwint założony 2 tygodnie temu. Zaczeło odzywać się wczoraj. Jakieś pomysły? widzę, że każdy ma problemy z lewą stroną, u mnie zawsze po wymianie z setupu lato- zima - zima-lato waliło, ostatnio (jakieś 2 tyg temu) 3 wahacze do wymiany - koszt 600pln aż się boję jak wleci gwint...
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 A to niby prawa strona częściej wpada w dziury no nie? Ciekawe co z tym błotnikiem
Mario82A4 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jak otworzysz drzwi to będzie widać śruby mocujące błotnik , u mnie poluzowana była ta górna śrubka po dokręceniu ustało ---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- U mnie też jest lewa strona przód. Gdy otworze maske i zaczne bujać samochodem, to taki dźwięk, jakby tarł metal o metal. Nie mam pojęcia co to może być. Gwint założony 2 tygodnie temu. Zaczeło odzywać się wczoraj. Jakieś pomysły? widzę, że każdy ma problemy z lewą stroną, u mnie zawsze po wymianie z setupu lato- zima - zima-lato waliło, ostatnio (jakieś 2 tyg temu) 3 wahacze do wymiany - koszt 600pln aż się boję jak wleci gwint... Kolego co masz na myśli zmiana setupu ?? zmieniasz cały zawias ?
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 U mnie śruby mocujące błotnik siedzą mocno. A dźwięk takiego skrzypienia metal o metal dochodzi jakby zza puszki ECU, albo spod niej. Nie wiem co to może być
Mario82A4 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Niech ktoś ci pobuja przodem a ty zobacz czy to nie błotnik , śruba może być dokręcona ale ucho błotnika może być pęknięte i będzie trzeszczeć
Przemek0922 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 A u mnie panowie to jest dźwięk dochodzący z dwóch stron i ja wymienialem całe zawieszenie z seryjnego na gwint używany. Po wjechaniu w dziurę czy nawet łączenie asfaltu jest stuk te styki są ciągle nawet jak autem machinę na równej nawierzchni one sie pojawiają. Na oryginalnym nawiasie było ok nic nie pukalo .
kowalson86 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jak otworzysz drzwi to będzie widać śruby mocujące błotnik , u mnie poluzowana była ta górna śrubka po dokręceniu ustało---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- U mnie też jest lewa strona przód. Gdy otworze maske i zaczne bujać samochodem, to taki dźwięk, jakby tarł metal o metal. Nie mam pojęcia co to może być. Gwint założony 2 tygodnie temu. Zaczeło odzywać się wczoraj. Jakieś pomysły? widzę, że każdy ma problemy z lewą stroną, u mnie zawsze po wymianie z setupu lato- zima - zima-lato waliło, ostatnio (jakieś 2 tyg temu) 3 wahacze do wymiany - koszt 600pln aż się boję jak wleci gwint... Kolego co masz na myśli zmiana setupu ?? zmieniasz cały zawias ? mam na myśli amorki + springi. Widocznie za każdym razem podczas wymiany coś tam sie naruszyło to za chwile waliło mega! Mi osobiscie po wymianie łączników stabilizatora i 3 wachaczy (2 górne + dolny banan) pomogło, na razie cisza
Grabek94 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jeśli u was ten dźwięk wygląda tak jak "skrzypienie" podczas opuszczania samochodu z lewarka z zaciągniętym ręcznym, z tym, że ten dźwięk jest krótszy, to kolega polecił mi wstrzyknięcie oleju w gumowe osłony tulei wahaczy od strony koła. Prawdopodobnie bedą to któreś z górnych. Jutro tak zrobie i zdam relacje.
Przemek0922 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 A te tulejki sanek przy obciążonym nawiasie nie dostają jakiś łuzow ? Lub może jakieś gumki co kolwiek jakiś trop , ślad bo chu.. mnie strzeli nie da sie normalnie jeździć , muzyka głośniej a i tak słychać puk puk.
Grabek94 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 I pewnie tylko przy skręcaniu w prawo lub jeździe na wprost przez jakieś nierówności co? Narazie pobawie się z tymi wahaczami i zobacze co będzie. Okazuje się, ze górne nie muszą mieć luzu, żeby właśnie tak skrzypieć. Z racji, że przy amortyzatorze są skrecone na śrube z nakrętką to wina musi być po drugiej stronie wahacza, tak jak mówiłem, od strony zwrotnicy, bo tam ta końcówka pracuje. Dam znać czy się poprawiło po tym zabiegu. ---------- Post dopisany 17-03-2014 at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2014 at 23:06 ---------- Koledzy, skrzypienie ustało po wstrzyknięciu oleju. Wczoraj jeszcze wstrzyknałem kilka kropel tylko, dziś miałem pooprawić, ale widocznie się ułożyło po tamtym już i jest cisza. Polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się