Damian80 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Watek pojawiał sie w forum ale postanowiłem napisać nowy mam obecnie 1.6 adp z 1995r sedan i chce wymienic na 1.8 troszke wiecej mocy zawsze , jaki polecacie? jezdził by na sekwencji z mojego 1.6 no i mam klime teraz, czyli wiadomo musze szukac całego kaplety czy po wymianie złoze klime do kupy czy sa jakies problemy z tym. Licze sie z wymiana komputera i okablowania czy skrzynia tez zalicza sie do wymiany lub cos jeszcze w mojim przypadku pozdro.
OLI_B5 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Nie lepiej odrazu wsadzic 1.8T ? w 1.8 duzej roznicy nie bedzie a roboty i kosztów tez jest. Silnik , skrzynia wiązka z kompem i cały dolot powietrza potrzebujesz
Damian80 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 A jak 1.8 T z gazem sobie radza bardzo wybredne sa? Widziałem duzo jest Adr-ów 1.8 do sprzedania tylko dochadza inne czesci i cena rosnie a co do klimy połacze ja z nowym silnikiem 1.8
OLI_B5 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 z gazem spoko , tak czy inaczej osprzet gazu masz do wymiany bo do wyższej pojemnosci jest za słaby.. klima pasuje normalnie
Damian80 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Instalacja stag 300 jest to nie pociagnie juz 1.8
Labiel Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Co do LPG to tutaj głównie chodzi o to jaki masz reduktor i jakie wtryski. Jeśli reduktor na przykład Zavoli Zeta N który jest to 150 koni to spokojnie ogarnie zarówno ADR jak i 1,8T jeśli jest czysty i w dobrej kondycji. Ewentualnie listwa wtryskowa do wymiany i strojenie. Ja przy swapie z ADR na 1,8T APU nie musiałem nic zmieniać jeśli chodzi o instalację LPG. Docelowo będę zmieniał reduktor na Skę do 200 koni ale na Nce spokojnie da się jeździć. Co do samego sensu SWAPu to oczywiście ja też poleciałby SWAP od razu na 1,8T. Roboty tyle samo, kwestia większych kosztów jeśli chodzi o części. Wiadomo słupek ADR kupisz za 400-500 zł gdzie słupek AEB chodzi po 1000-1100 nie mówiąc już o turbo i innych takich. Jeśli chodzi o to co byś potrzebował ewentualnie przy SWAPie na ADR to: słupek, wiązkę, ECU, kolektory itp. Gdybyś był zainteresowany gratami z osprzętu typu właśnie kolektor wydechowy, dolotowy z nawiertami pod LPG, puchę filtra powietrza, dolot, skrzynie itp to sporo jeszcze mam takich gratów po swoim silniku i oddam tanio z chęci pozbycia się tego.
Damian80 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Dzieki Labiel za info musze sobie podliczyc te wszystkie koszty mam znajomy warsztat w którym mogą mi to zrobic i w rozliczeniu daje swój silnik i dokładam róznice jesli czegoś nie będę miał napewno sie odezwę a jak myslisz o klimie okablowanie trzeba zmniniac wraz z sterownikiem do nowego silnika?
Labiel Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Nie sądzę aby w klimie trzeba było cokolwiek zmieniać. Mój ADR nie miał klimy a mimo to miałem w wiązce od ECU wyjście na czujnik temp płynu pod kątem klimy. Jeszcze jednak uwaga jeśli chciałby zmieniać na ADR. Zwróć uwagę aby brać takiego który nie ma elektrycznie sterowanego napinacza łańcucha rozrządu. Cholerstwo podczas wymiany jest droższe niż cały silnik z osprzętem. Bierz zwykłego z napinaczem hydraulicznym. Dodam też że najłatwiejszy SWAP pod kątem elektryki byłby gdyby silnik pochodził z podobnego rocznika. Moja A4 jest z 95 a robiłem SWAPa na 2000 i elektryka miała całkiem inne kostki. Dużo różnic. Na szczęście zdecydowałem się nie męczyć samemu a trafiłem na kumatego elektryka który podłączył wszystko za śmieszne pieniądze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się