Nowak92 0 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Witam, zwracam się do was z prośbą o pomoc a mianowicie sprawa jest tego typu: w aucie została wymieniona turbina do jakiegoś czasu było wszystko dobrze, teraz zaczęła mi kopcić na niebiesko przy odpaleniu zakopci na wolnych obrotach nie kopci, przy ruszaniu zaczyna kopcić i na obrotach . drugi problem jest tego typu iż przy rozgrzanym silniku rozpędzam auto i jak już wrzucę na "Luz" silnik gaśnie i jest trzeba długo krecić żeby odpalił. Proszę o waszą pomoc może już ktoś miał tego typu problemy. Z Góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Czemu turbo było wymieniane?? Podłącz pod vaga na pewno pokazał jakieś błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 To tego odradzałbym dalszą jazdę. W razie co to zaduś silnik na 5 biegu. Jak zdążysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Turbo mi padło przy sporych obrotach, rozpołowiła się...;( nic komputer nie pokazuje jedynie co pokazało to małą dawkę paliwa, ustawił mi gościu prawidłową dawkę a nadal jest to samo. jeżeli turbo padnie to wiem co robić już nie raz miałem z tym styczność Renault espac pokazał mi co mam robić 1.9 DCI:P więc proszę o wasze porady. sam już nie wiem co może być powodem. Różni mechanicy mają różne zdania, a ja nie mam zamiaru pozbywać się mojej audiczki przez błachą rzecz. Wspomóżcie mnie:) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Nie rozumiem... Masz ubytki oleju?? Rozumiem, że turbo jest nowe tak?? To ze kopci może tak być bo pewnie miałeś dość duze ilości oleju w ICku itp i go przepala. Jaki błąd wyskoczył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a waz dolotowy z turbo do ic nie pekl gdzies .lub inna nieszczelnosc dolotu sprawdzona ? ja tak mialem jak waz zarAz za turbo byl pekniety ---------- Post dopisany at 02:01 ---------- Poprzedni post napisany at 02:00 ---------- a waz dolotowy z turbo do ic nie pekl gdzies .lub inna nieszczelnosc dolotu sprawdzona ? ja tak mialem jak waz zarAz za turbo byl pekniety tyczy sie gasniecia podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delus7 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sprawdź jeszcze czy nie bierze płynu chlodzącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Płynu nie beirze olej zaczynam sprawdzać codziennie rano. Spaliny nie smierdzą mieszaniną ON z olejem silnikowym. jak trzymam go na obrotach ok 3 tyś obrotów to nie kopci jedynie przy rozpędzaniu powyzej 3 tyś nie chce piłować. Czy też może być to filtr paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 moze wtryski zygaja za duzo on i go zalewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Co do kopcenia do może dawka za duza?? Często po wymianie turba auto moze kopcic bo bedzie wypalało stary olej z układu dolotowego, po pewnie przy wymianie nikt tego nie robił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wtryski lejące kopcą na czarno, a nie na niebiesko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Wtryski lejące kopcą na czarno, a nie na niebiesko no tak to olej gdzies wali w komore spalania .uszczelniacze zaworowe mogly zastrajkowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Dawkę ustawiałem, komputer nic nie pokazuje. Dawka była za mała więc gościu ustawił mi na prawidłową. Sprawdzałem przewody do turba wszystko ok, wiadomo, że zawszę jakieś ślady oleju w wężach będą. szukam nadal przyczyny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Sprawdz cały układ czy szczelny podcisnieniowy też mogim zdaniem nie jest to jakaś usterka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Gdzie dokładnie szukać tego podciśnienia? ale gdyby coś było nie szczelne to by na mocy stracił a moc jest ta sama, turbo daje cisnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 spr ciśnienie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 A jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju dla silnika 1.9 TDI 110KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Według szpeców z Ingolstadt 7 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 na gorącym silniku nie mniej niż 2bar przy 2000obr, ale u ciebie po to sprawdzasz by spr czy nie jest za wysokie, spr na zimnym po nocy przy 1000, 2000, 3000obr a potem na gorącym przy 1000 2000 3000 4000obr, najlepiej nagrywaj aparatem filmik jak manometr skacze, potem na spokojnie sobie oglądając wielokrotnie filmik ustalisz jakie jest ciśnienie przy danych obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak92 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Najprawdopodobniej turbina już się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się