wrzask Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 witam, dzisiaj w mojej Audi wymieniany był wahacz i końcówka drążka, wszystko do strony kierowcy. Po zabiegu ustawiana zbieżność przód i tył. Niestety nie odbierałem samochodu osobiście i nie mogłem zadać pytania w warsztacie stąd pytanko tutaj w miarę możliwości. chodzi mi o kąt pochylenia koła przód lewa strona. wyniki na zdjęciu poniżej. Coś z tym powinienem zrobić czy mimo wszystko można tak jeździć skoro nie zostało nic zz tym zrobione odrazu w warsztacie?
Bartoszzz Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Nic z tym nie zrobisz. Kąty pochylenia z przodu się nie reguluje. Najważniejsze z przodu jest zbieżność, a to masz ustawione.
wrzask Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Czyli mogę normalnie eksploatować samochód bez myślenia o tym i przejmować się tylko zbieżnością, czy mimo wszystko jakaś szczególna uwaga powinna być tam przykładana szybsze zużywanie się wahaczy itp.? Czy w trochę luźniejszych ramach jest takie PK jeszcze do przyjęcia
Bartoszzz Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Nie masz się co przejmować tym, jakby był jakiś bardzo duży odchył to by znaczyło, że gdzieś coś jest nie tak np. coś krzywego, jakiś luz itd. i wtedy należało by się przejmować. Po prostu z przodu nie ma regulacji i trzeba jeździć tak jak jest. Zresztą u mnie też chyba nie było idealnie i nic się nie dzieje.
wrzask Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 w takim razie dziękuję pięknie za odp. sumienie uspokojone. Ale jak to bywa z czasem się okaże i wyjdzie co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się