swiro222 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 od razu mowie ze nie bylo do odciecia.nie mam gdzie kurde.pewnie ktos napisze ze w takim razie nie ma co czytac, ale ja pytam czy mozna cos na tym juz stwierdzic? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
swiro222 Opublikowano 5 Marca 2014 Autor Opublikowano 5 Marca 2014 brak mocy jest,ale czy to konkretna diagnoza do kupna nowej?
Łukasz13 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 No co zrobisz to zależy od Ciebie, przed wydatkiem sprawdz jeszcze dolot pod kątem nieszczelności najlepiej próba cisnieniowa, zawór dv, zrób loga z 002+033 po kasowaniu błędów.
Łukasz13 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Normalnie wchodzisz wchodzisz w 02 odczyt bledow i klikasz kasuj ew. Clear i potem robisz loga Wysłane za pomoca sputnika.
swiro222 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:39 ---------- Poprzedni post napisany at 21:37 ---------- zrobilem tak jak chciales i wykasowalem najpierw bledy.zrobilem logi na trojce do odciecia.sprawdzilem bledy i Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.LBL Controller: 8E0 820 043 K Component: A4 Klimaautomat 1015 Coding: 00000 Shop #: WSC 01234 1 Fault Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent takie cos jest
Łukasz13 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Chyba nie ma co grzebac, z loga sondy wynika że przepływka powinno byc dobrze, jak chcesz sprawdzic czy jest seryjna moc jedz na hamownie albo zmierz orientacyjnie moc k-powerem.
swiro222 Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 na hamowni z zepsutym dv pokazalo 149km.nawet nie wykryli dv a mowilem ze nie ma mocy.wymienilem u innego mechanika i jest troszku lepiej he.spytalem wlasciciela i niby speca na hamowni dlaczego pokazalo 149km jezeli dv nieszczelny, powiedzial ze to normalne
Łukasz13 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 No wiec jak mówiłem jest ok seria wyszła na hamowni więc z autem ok.
swiro222 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 no tak ale auto jest dowodem braku mocy.moze cos byc z mechanika?w vcdslite jest mozliwosc sprawdzenia przyspieszenia do 100km/h w czasie?
Łukasz13 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Zmierz ile ma mniej wiecej do setki, co jeszcze mozna sprawdzic to pisalem wczesniej, mozna pomiar kompresji zrobic, no i ten przeplywomierz mozna podmienic dla pewnosci jak masz od kogo, bo nowy prawie 400 stowki, a nie wiem czy pomoze. Wysłane za pomoca sputnika.
swiro222 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 bylem dzisiaj u goscia od hamowni.wsiadl i pojechalismy w droge.jego reakcja taka ze tu ok ok tak jest to tylko 150km.a ja wiem co to jest 150 km bo to moje drugie auto z takim silnikiem i zawsze jak czulem brak mocy to zawsze sie sprawdzalo i nie jeden mnie przekonywal ze jest ok.wracajac do sytuacji dzisiejszej.otoz ten pan zaproponowal mi mape 180.mysle ok ,bo jak czuje ze nie zbiera sie z dolu to po zmianie na 180km bedzie to samo.dobra , jest 180km i jedziemy.pierwsza moja reakcja na pierwszym biegu byla taka ze odrzut zadzialal(na 150 km tez dobrze szedl z pierwszego biegu) i glos auta tez byl inny przy wysokich obrotach.podczas jazdy stwierdzil ze jest dziura w interkulerze i slyszy ja(nie jestem takim specjalista , ale jezeli ma racje to szacun i we wtorek wyjdzie co to jest) przy gazowaniu.maska do gory, gaz w dol a waz od turbo mozna naciskac i kciuk wchodzi.jak ty to widzisz?
Łukasz13 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Nie wiem co on Ci tam za program wgrał, trzeba by było znowu logi zrobić, co do samego zbierania z dołu to czy przed czy po programie żeby auto dobrze ciągło musi miec te 2500-2800 obr zeby turbo mogło napompowac. Jak słyszy dziure w intercolerze to szacun dla niego za mega dobry słuch:grin:. na postoju wąż od turbo nie bedzie się pompował bo nie ma obciązenia, jak chcesz sprawdzic szczelność to zrób próbe cisnieniowa dolotu i będzie jasne czy jest szczelny, prawda jest taka że chce chyba naciągnąc troche na koszta:grin:
swiro222 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 zalozmy ze jest tam gdzies dziura.bedzie to powodem ze auto z dolu nie idzie?nie mam skad pozyczyc mafa a komresja na kazdym ok.jutro sprawdze 032 ---------- Post dopisany 08-03-2014 at 07:55 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2014 at 18:00 ---------- jakie sa dobre odczyty z kanalu 032?
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Jak najblizej zera. Wysłane za pomoca sputnika.
swiro222 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 ok. ---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 08:28 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z tym 032 nie wiem jak mam to zrobic.to sa dzisiejsze logi przy 180km.widzisz jakas roznice?
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 032 nie musisz logować wystarczy odczyt tych dwóch wartości są ok, co do programu no zrobił ci jakiś lajtowy na 180 km tak jak piszesz, z autem jest wszystko ok, dziur pewnie żadnych nie ma w dolocie bo turbo dobrze wstaje, powinno to jakos jechac teraz, jak chcesz żeby lepiej jechało to powiedz żeby podkręcił boost na 1 bar w peaku, afr trzeba by było poprawić, ale tak jest teraz tez może zostać.
swiro222 Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 WOGOLE TO DZIEKI ZA ANGAZ.Dzisiaj mialem mala podroz(przydalo sie do logow he) , wycieczke.wrazenia takie ze jest fajnie,ale wiem ze w AGU 150km te same wrazenia szly co w AVJ 180km.moim zdaniem nie idzie z dolu na mapie orginalnej 150km.dzisiaj reakcja gazu byla od razu , a czasami nie.kiedys kolega (spec od tych silnikow) badajac mojego bylego agu powiedzial ze weze od turbo mi rozrywa(ze ok,bieg jalowy),przeplywke zalecil mi wymienic i moc wrocila.fajne silniki ale nieobliczalne.we wtorek bede dawal auto do goscia od hamowni.milego week
gregor10 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 silniki bardzo obliczalne seria avj 150km z dołu nie jedzie bo buda za ciężka agu lata w budzie a3 w avj 180ps ledwo dotrzymuje kroku takiej a3ce z AGU pozatym AGU zdrowe idzie najlepiej ze wszystkich 150ek Tak że nie dziw sie że A4ka taka ociężała się wydaje. ps. weze na postoju nie beda puchnąć, to nie TDI....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się