Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nadciśnienie w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Podjąłem próbę wyeliminowania dymienia na jasnoniebieski kolor.Zacząłem od pełnej diagnostyki komputerowej i :

-brak błędów

-pompki,dpf,egr wszystko w normie

-olej i płyn nie ubywa,nie przybywa,nie gotuje płynu,nie pieni oleju brak podwójnego stanu na bagnecie ale przez przypadek odkręcając korek wlewu oleju potrafiło korek wydrzeć z rąk i auto nie dymi, nie bije basowym dudnieniem z filtra powietrza.PO zakręceniu korka z powrotem dudni i zaczyna dymić więc sprawdzam odmę wszystko gra ,mierzymy ciśnienie na garach jest ok(35) jestem w trakcie rozbierania rozrządu bo i tak miałem go robić sprawdzę wałek

i teraz moje pytanie co to może być jak i tu będzie w porządku skąd takie podciśnienie może głowica lub uszczelka albo cały na złom

proszę o pomoc

Opublikowano

To na pewno nie jest podciśnienie, tylko nadciśnienie :decayed::whistling:

Na bank coś nie halo z odmą ( zaworem w pokrywie rozrządu ).

Opublikowano

mechanik twierdzi że odma jest w porządku .....moje pytanie jak to sprawdzić czy to jest sprawne bo to tylko wyczyściliśmy to ustroństwo:facepalm::facepalm:

Opublikowano

wyjscie - oil catch tank.

Opublikowano

Trzeba zmierzyć ciśnienie wewnątrz skrzyni korbowej podczas pracy silnika, np podłączając manometr w miejsce bagnetu.

Niestety nie dysponuję wiedzą w jakich granicach te wartości są w normie :naughty:

Opublikowano

a wogole jest cos takiego... te buchy to ruch tloka w dół wiec nie wyeliminujesz tego choćbym nie wiem co bys robil... w/g budowy pary trafiaja do przemielenia przez turbo nastepnie z doladowaniem do dolotu w cylindry...

Opublikowano

Zanim tam trafią to w pokrywie rozrządu mają do pokonania cyklonowe odlejacze i zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w skrzyni korbowej.

To jego awaria może być przyczyną podwyższonego w niej ciśnienia i problemów z przedostawaniem się oleju przez uszczelniacze i dymieniem motorówki .

Opublikowano

no i się zaczęło opróżnianie portfela :facepalm:rozrząd plus oleje z filtrami ale najgorsze przede mną prawdopodobnie wymiana popychaczy, krzywek ale ten temat nie rozwiązuje nadciśnienia w silniku.....chyba czeka mnie jeszcze grubsza robota:shock3:

Opublikowano

Spoko, bez paniki :decayed:, dokładnie trzeba postawić diagnozę i wymieniać tlko to co trzeba, nie daj się namówić na wymianę wszystkiego po kolei, bo może pomoże :whistling:

Zrób dokładne zdjęcia wałka rozrządu i szklanek, sprawdź broki zaślepiające kanały olejowe w ośkach dźwigienek pompowtrysków i porównaj ciśnienie w skrzyni korbowej do panującego w podobnym motorze nie sprawiającym takich problemów :whistling:

Opublikowano

Jak mu korek "wyrywa" to musi być sporo tego ciśnienia.

W sumie nigdy tego nie mierzyłem ale na oko nie powinno być większe jak 0,5 bar.

Z ciekawości przy okazji zmierzę.

Opublikowano
Spoko, bez paniki :decayed:, dokładnie trzeba postawić diagnozę i wymieniać tlko to co trzeba, nie daj się namówić na wymianę wszystkiego po kolei, bo może pomoże :whistling:

Zrób dokładne zdjęcia wałka rozrządu i szklanek, sprawdź broki zaślepiające kanały olejowe w ośkach dźwigienek pompowtrysków i porównaj ciśnienie w skrzyni korbowej do panującego w podobnym motorze nie sprawiającym takich problemów :whistling:

nie wymieniam tego z powodu bo się może poprawi tylko że są podjechane:doh:

---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:15 ----------

aha i broki na miejscu bez przemieszczeń

---------- Post dopisany 07-03-2014 at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 23:25 ----------

Zdj_cie_0091.jpg

Zdj_cie_0092.jpg

Zdj_cie_0093.jpg

Zdj_cie_0094.jpg

Zdj_cie_0095.jpg

Zdj_cie_0096.jpg

Zdj_cie_0097.jpg

zdjęcia trochę nie wyraźne bo robiłem telefonem ale jak będzie trochę wiecej czasu to porobię aparatem

---------- Post dopisany at 14:55 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

wszystko do wymiany to był ostatni dzwonek,wałek udało mi się zdobyć za 900 parę FEBI BILSTEIN plus reszta to wyniesie coś około 1500zł

jeszcze dziś mnie czeka zdjęcie głowicy już się boję..mam nadzieję że tam będzie lepiej......haha ....a zacząłem szukać przyczyny dymienia znalazłem dziurę w całym:facepalm:

Opublikowano

Nieciekawa sprawa :facepalm: , długo jeździsz tym autem ?

Opublikowano

typowa usterka BPW ,,

Opublikowano
Nieciekawa sprawa :facepalm: , długo jeździsz tym autem ?

7 miesięcy

panowie potrzebuję kogoś kto da mi namiary na firmę która regeneruje pompy oleju......pilne!!!!!!!!! a tak w ogóle to mam trochę doła bo jeszcze puszcza turbo,idzie do regeneracji,w poniedziałek głowica do planowania sprawdzenia ale dymienie zlokalizowane a nad ciśnienie w sumie też nie ciekawie uszczelka wyglądała ...w jednym miejscu wyklepana blisko kanału olejowego

Opublikowano

http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/vass-serwis-twoj-mechanik-trojmiescie-rozrzady-filtry-oleje-elektronika-klima-290656/

Jak masz problem z pompą oleju, to wolałbym wywalić wałki wyrównoważające i zamontować pompę z AVF/AWX-a:decayed:

Opublikowano

wysłałem pompę do futurum...spoko firma bardzo polecam nie odstawiają maniany są rzetelni i szybcy.W tygodniu załatwiłem temat.regeneracja pompy 600zł ale na miejscu zdiagnozował jeszcze jedną usterkę pompki ciśnienia koszt 800 zł za ori.wszystke klamoty już na miejscu i składamy rupiecia ....bo inaczej nie da się powiedzić o audi a4 b7 BPW.PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...