Dax13 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam, kupiłem oryginalny, używany hak do mojego audi z 2007r. Z hakiem dostałem tzw moduł o numerze: 8K0 907 383 E, jednak wychodzą od niego dwie wiązki kabli które zostały przecięte przez sprzedającego. Czy mógłby mnie ktoś nakierować w jaki sposób mam podłączyć ten moduł oraz jak go się później instaluje? Czy za pomocą VAG uda mi się to zrobić? Pozdrawiam
wrclaguna Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 w B8 to nie tylko sam sterownik i instalacja ===> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-240/hak-holowniczy-zmiany-ukladzie-chlodzenia-280503/index2.html#post3675333
Dax13 Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 No to mnie nie pocieszyłeś... A gdybym nie zdecydował się na wymianę wentylatorów to czy ktoś poratuje instrukcją jak podpiąć ten cały moduł?
zbigor Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Podaj maila to Ci wrzucę schemat z Elsy. Mam podobny dylemat i zamiast rzeźby z dokładaniem obciętego modułu haka wolę kupić uniwersalną wiązke z obsługą parktronika. Wentylatorów nie będę zmieniał bo przyczepka będzie jeździć okazjonalnie na zawrotnych dystansach 2-3 km.
Destiny007 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 To nie jedyny problem po podpięciu orginalnego haka i modułu esp będzie warjowac i nie będzie działać bo te auta maja jakiś system stabilizacji przyczepy za który odpowiada esp. W ASO powiedzieli że mogą sie tego podjąć ale nie dają gwarancji ze się uda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się