lcud Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Witam Niedawno zakupiłem audi a4 1.9tdi 90km z 1996r. Okazało sie że przełożenia w skrzyni są krótkie (jadąc 100km/h mam 3000obr/min i wyciska tylko 150km/h) nie wiem jakie ma oznaczenie ta srzynia. Mam na oku skrzynie z 1.9tdi 110km z 1996r i czy bedzie pasowac do mojej?? Mam też problem przy ruszaniu strasznie telepie budą, co może być przyczyną bo chyba dwumasy nie stosowano w tych wersjach silnikowych z 1996r
Maras Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 skrzynia pasuje ale roznica w predkosci jest tylko 5 km/h na 5 biegu wiec nie ma sensu pchac pare stow zeby tylko pare km/h szybciej jechac. Druga sprawa to musisz mniec cos nie tak z moca bo to nie mozliwe ze tylko 150 km/h mozesz jechac bo powinien wiecej poleciec ( ja swoim 1Z sedan lecialem 180 spokojnie). A to ze Ci telepie buda przy ruszaniu to moze byc problem ze sprzeglem chociaz nie musi. U mnie po zmianie sprzegla na nowe tak bylo przez jakis czas az sie to nie ulozylo wszystko
fanthomas18 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Jadąc 100km/h masz 3 tys obrotów? Może ktoś wsadził skrzynie od jakiegoś benzyniaka:facepalm: Skrzynie śmiało możesz wrzucać od tego 110km. Na takiej skrzyni przy 100km/h powinieneś mieć nieco ponad 2tys obrotów-to duża różnica nawet jeśli chodzi o samo spalanie i "oszczędność" silnika:wink:
lcud Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 Dzięki tak myślałem ze siedzi skrzynia od benzyniaka :-/, a spalanie wychodziło ok.7l/100km. Tak wiec czeka mnie zmiana skrzyni i sprzegła:/. A jeszcze jedno przy ok 3,5t obrotów wyłancza czasem turbine. Co z tym zrobić??
pawel1806 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Skrzynia będzie pasowała bez problemu
DialerQ Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 Dzięki tak myślałem ze siedzi skrzynia od benzyniaka :-/, a spalanie wychodziło ok.7l/100km. Tak wiec czeka mnie zmiana skrzyni i sprzegła:/.A jeszcze jedno przy ok 3,5t obrotów wyłancza czasem turbine. Co z tym zrobić?? Byc moze zawór N75 albo turbina do wyczyszczenia lub nowa turbina. Ja miałem tak, że auto jechalo do 120 normalnie ladnie przyspieszało, a po 120 odcinało moc i dopiero gdy go zgasiłem i uruchomiłem błąd sie redukował i znow do 120 mozna bylo przyspieszać sprawnie. Wymieniłem n75 i narazie jest ok, ale planuje juz turbine na wakacje wymienić U Cb jezeli odcina turbine moze przeczyść układ doladowania turbiny te węzyki itp
Marc!n Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 diesle a zwłaszcza ten "potwór" powyżej 3,5k rpm już nie będzie tak ochoczo ciągnął. Mam w rodzinie 1z i powyżej 3k nie ma co ciągnąć Co innego jak by odcinało turbo przy 2-2,5k rpm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się