wiesgaj Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Chciałbym spytać się kolegów, jak na 100% sprawdzić awarie, kierownic turbiny czy zaworka N75. Kiedyś miałem notlauf ,N75 wyczyściłem i rok był spokój. Obecnie przy 4000 obr. znowu się powtarza .No i czy jest możliwość sprawdzenia Vag-iem upewnić się co jest przyczyną. Przy Basic seting widać jak sztanga przesuwa się ok.2 cm.
guziczek Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 podepnij vag-a i sprawdź błędy - mi przy czymś takim nic nie wyskakuje, sprawdzałem i błędu brak, a tryb awaryjny łapie przymierzam się do wymiany turbiny i dodam, że czyszczone były kierownice turbiny, niestety nie na długo to się sprawdziło
?oki Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 mozna sprawdzic wakuometrem dzilanie zaworu n75 czy odpowiednie wartosci dochodza przez wezyki do vnt
roberto333 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 U mnie jak N75 był nie sprawny to wakuometr wskazywał -0.4 na wolnych obrotach, gdy zmieniłem N75 wskazania wynosiły -0.7. Sprawdzałem w dwóch innych audi i też na wolnych obrotach były wskazania -0.7.
Zieluu Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Kierownice przeczyszczony, brak trybu awaryjnego, wszystko działa jak należy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się