arek182 0 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 witam koledzy proszę o ocene logów ponieważ podczas przyspieszania szarpie silnikiem. Dynamiczne. Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 008) Log (3 - 011) Log (4 - 010) Statyczne. Log (0 - 018) Log (1 - 004) Log (2 - 013) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (5 - 000) Log (6 - 023) Log (7 - 001) BS. Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Sprawdź złącze wtykowe na pompowtryskiwaczu nr 3 (spróbuj dogiąć konektorek we wtyczce): Podważyć złącze wtykowe z pompowtryskiwacza za pomocą wkrętaka -strzałka-. Aby zapobiec przekrzywieniu złącza wtykowego, jego przeciwległy koniec podeprzeć lekko palcem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 ... a jesli to nie pomoze to trzeba bedzie zdemontowac pompke do weryfikacji. Dawno rozrzad byl zmieniany w tym samchodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek182 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 rozrząd był zmieniany 2lata temu wiec trzeba było by wymienić kompletny rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jeśli przez dwa lata nie zrobiłeś 90 tyś to spokojnie, obejdzie się bez wymiany. Jeżeli masz kogoś kumatego kto poprawi Ci ustawienie rozrządu to podjedź do niego; silnik powinien lepiej pracować i może też mniej palić przy zachowaniu obecnej dynamiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 zrób 023 dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek182 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow Log (0 - 023) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Sprawdź wtyczkę na pompowtryskiwaczu nr 3. Masz moźe log dynamiczny 004 ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek182 0 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 kolego nie mam dynamicznego 004 ale jak cos to jutro mogę zrobić,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 ,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy? Trochę lektury...Diagnostyka pompowtrysków w silniku 1.9TDI zrób jeszcze 004 dyn. tak jak kolega prosił,oraz 018 dyn. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 zrób 023 dynamiczne witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow Log (0 - 023) no i problem widac jak na dloni ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek182 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 czyli mam rozumieć ze powoli koncza się pompowtryski bo jest za duza wartość minusowa bipow ---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- witam wrzuciłem logi dyn grup 001,004 018 Log (0 - 001) Log (1 - 018) Log (2 - 004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi2807 0 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 A czy to nie problem gdzieś z układem paliwowym jak bipy wchodzą mocno na minus? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Sprawdz Pompe paliwa i Vacu bo cos malo paliwa jest jak szarpie. Filtr paliwa wymieniony?? W jakim przedziale szarpie i na jakich biegach?? ---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Moze byc rowniez ze pompki sa zabite i tez na minusie bedzie pokazywac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Rozrząd do ponownego ustawienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Do zmierzenia ciśnienie paliwa na pompie tandem, 3 pompka wyraźnie odstaje od pozostałych i kończy żywot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się