tarq Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Prośba o analizę logów APU QUATTRO W AVANCIE B5 FL Przy 2700 mam szarpniecie i spadek przepływów na chwile co za tym idzie spadek mocy, nie wiem czy słynny blow off nie odpowiada za to i tak czy siak na dniach wkładam seryjne dv, poza tym dziś się logowałem i 165~ gram pokazuje przy 5100, doładowanie w peaku 1.3 bar tak to 1.2, przy 6000 ok 0.7 bar, jeden blad 17521 który odpowiada niby właśnie za lewe powietrze przed katem tak wyczytałem ? dziwne ze to największe szarpnięcie jest w peaku właśnie ale później też się zdarzy... co jeszcze to faluje BTDC na jałowych miedzy 6 a 12 stopni 165 gram to liczymy mniej więcej razy 1.2 ? jakkolwiek by nie liczyć jest ok 200~KM jak już naprawie to szarpanie to pojadę się wyhamować wtryski na chwile łapią 26, to zapętlanie już chyba spore? LOG Log (0 - 002,115) A co siedzi w aucie: - DOWNPIPE 3` na 2.5` + wydech aż do środkowego wolny, do niedawna był przelot do końca - Blow OFF , nie ja go montowałem, firma TIAL siedzi już ponoć kupę lat ale niby problemów nie sprawiał żadnych ex właścicielowi - FMIC sporych rozmiarów na orurowaniu kwas 3` - Walbro 255 w baku - wtryski seria, turbo seria (czekają już wtryski BEX) - program 193/310 bynajmniej tak wynika z papierów, soft przy całkowitej serii był robiony kupę lat temu od tamtej pory dużo się mogło zmienić... kilka lat temu było tu też gt28rs, mbc i inne duperele i ponoć było grubo ponad 3xx - auto śmiga na 5w50 valvo nie pobiera, nie kopci, pracuje ładnie - misfire nie ma - cewki ok, świece nowe - nieszczelności brak, chyba ze ten BLOW OFF Ogólnych zastrzeżeń brak poza szarpaniem na pełnym bucie przy 2700 a czasem i dalej też się czknie POMOCY, bo chce zamówić większe turbo montować BEXY i się stroić ale póki nie ogarnę na tip top auta teraz nie zrobię niczego dalej...
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Zrob 002+033, sonde probowales podmieniac? 26 przy takich obrotach to nie zpetlenie takze o to sie nie martw Wysłane za pomoca sputnika.
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 założyłem seryjne DV auto teraz szarpie nawet mocniej jak wcześniej niepokoi mnie ten kąt zapłonu który w momencie jak szarpie właśnie wariuje dodaje dzisiejszego loga proszę mądrzejszych o jakieś info, czyżby wzmacniacz zapłonu ? Log (0 - 002,003,033)
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 W tamtych logach czasy wtrysku jeszcze ok, ale tutaj już poszły do góry i a sondzie najpierw jest za bogato jak turbo wstaje a potem już do konca ubogo, ja bym założył te większe wtryski i próbował stroić, ewentualnie wrzucenie serii programu na chwile i sprawdzenie czy wszystko ok, od początku tak masz?, tam nie ma wzmacniacza zapłonu.
kkrawat Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Jak nie ma jak siedzi na filtrze 0227100211 czyli 4D0905351 - ja mu robiłem logi i niepokoi mnie ten zapłon. Auto przestaje szarpac dopiero jak wskakuje na 15st czyli około 4500rpm
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 Auto na tym sofcie jeździ od 8 lat - to fabryczna mapa MTM 193/310, nigdy nie miało problemów, nasila się to od miesiąca coraz gorzej, po założeniu dziś DV zamiast BLOW OFF jest to jeszcze bardziej denerwujące, a wzmacniacz jak krawat pisze mam 100%, cofa mi zapłon, poza tym na jałowym ten BDTC skacze od 6 do 12... to ma skakać czy stać sztywno na 12? łańcuszek od wałków sztywny nie hałasuje, rozrząd ok. tylko na pełnym bucie tak jest, wcześniej czkało ale delikatnie a teraz to już szarpie jakby się zalewał... jak jade na pol gazie to idzie płynnie jak zapne mu od 4000rpm w góre tez sie nie dławi, dławi sie w max peaku
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No faktycznie u ciebie jest jeszcze moduł w nowszych już nie ma, sprawdz cisnienie paliwa bo na sondzie ubogo jest.
kkrawat Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Ale na lpg tez szarpie. Mozesz powiedziec jesli wiesz czy to normalne jest ze kąt wyprzedzenia zapłonu tak dziwnie sie zachowuje ??
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Tzn, jak dziwnie w logu dynamicznym?, to normalne że w peaku jest niski kąt i rosnie z obtrotami, jak na lpg tak samo to dziwne, a ten bład sondy cały czas jest? była podmieniana?
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 bład sondy łapie tylko gdy zimny na ciepłym nie łapie obstawiam ze to tylko grzałka
bartek1605 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 na jałowym zapłon ma stać sztywno 120
kkrawat Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 No dziwnie jest w tym dynamicznym logu - ja się nie znam dlatego pytam, ale na zdrowy rozum dlaczego kąt jest raz większy raz mniejszy /i to o dużo/ i nagle rosnie mocno i wtedy auto jedzie i nie szarpie. Kąt wyprzedzenia zapłonu na wolnych obrotach też mu skacze miedzy 5-12 BTDC. Pytam bo u mnie w AEB stoi na 12st sztywno na wolnych.
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 dokładnie faluje mi kąt na jałowych jak krawat piszę... czym może to być spowodowane?
bartek1605 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 ogólnie to cały zapłon wygląda dziwnie (mocno cofnięty, wygląda jakby gubił iskre), sprawdziłbym: moduł wzmocnienia, cewki, czujnik halla i okablowanie
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 - cewki sa sprawdzone sa ok jutro zobacze moduł wzmocnienia i przepływke asekuracyjnie... hall nie bardzo wiem jak sprawdzic ? napisze co będzie
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Kąt na wolnych może falować apu ma nowszy ecu niż aeb, i jest troche inaczej sterowany, nawet w serwisówkach pisze że na wolnych może byc od 6-12 st, co do logów dynamicznych takie zachowanie zapłonu jest normalne w peaku gdzie jest najwyższe obciążenie będzie późny zapłon i potem rośnie wraz z obrotami, to jaki będzie zapłon zależy tez od tego ile cofają czyjniki stukowe na kanale 020, z tych logów co dałes ostatnich na pewno jest jakis problem z mieszanką bo widac to po napieciu sondy od 2600 do 4000 obr. sonda leci na ubogo i dlatego może szarpać więcej nic nie wymyśle, oczywiście moduł tez może być przyczyną szarpania ale nikt nie jest magikiem i na odległość wszystkiego nie da się przewidzieć
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 no tak leci na ubogo właśnie wtedy kiedy jest to dławienie/szarpanie a od 4000 zaczyna się w miarę bujać, powyżej już leci... napisz od czego zacząć co zrobić to zrobię wedle wskazówek ja specem nie jestem zaufam więc mądrzejszym i tak dzięki za pomoc i odzew
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Tzn, przepływkę bym chyba zostawił w spokoju bo wskazuje realne wartości względem dołądowania, a przed robieniem logów kasowałes błedy żeby wykluczyć rozjechane adaptacje przez lpg? dziwne że jak piszesz że na lpg tez szarpie gdyby brakowało np. cisnienia paliwa to na lpg nie powinno szarpać.
tarq Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 tak błędy kasowane, nawet aku odpinałem żeby się jakoś zresetował dodatkowo szarpie właśnie mocno na DV seryjnym na blow off tak nie szarpało ale też szarpało ale dzisiaj to juz przegięcie ale w sumie dobrze bo może dojdę żeby było idealnie w 100% no nic rano podmieniam moduł zapłonu, przepływkę asekuracyjnie i tyle, później napiszę jak wyszło...
Łukasz13 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Jak masz graty na podmiane to tak jak piszesz moduł, sonde też dobrze by było jak wywala błąd, jak nie pomoże to ciśnienie paliwa trzeba mierzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się