CzarecK 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 O ile dobrze rozumiem to w zaznaczonych punktach znajdują się świece. Moje Pytanie dotyczy tego, że gdy wyciągam tą gume to pod nią jest olej, pod drugą tak samo, czy to jest normalne ? silnik benzynowy 1.8 125 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Uszczelka wew pokrywy zaworow ta co otacza swiece do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artas154 0 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Uszczelka pokrywy do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Jak wyżej tylko wymieniaj od razu komplet czyli wew i zew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Albo nie wymieniaj, kup masę uszczelniającą reinz. Jak dobrze zrobisz to będziesz miał święty spokój. Koszt około 30 zł. Uszczelka znacznie droższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artas154 0 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Droższa ale efekt masz gwarantowany a tam masa to zależy od twojego talentu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Zgadzam się z kolegą wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarecK 0 Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Dzięki Wam wielkie za pomoc! to samo mechanik powiedział mówie mu, słuchaj silnik audi 1.8 20v , wyciągam kaptur od swiecy a tam... a on - a tam olej, zgadłem? za 2 tyg autko stawiam do wymiany tej uszczelki i ogólnie do uszczelnienia silnika bo jeszcze w jednym miejscu sie poci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Niestety taka przypadłość Audi/VW. Uszczelnienie silnika moim zdaniem jest kiepskie. Z moich obserwacji wynika że u Japońców lepiej to wygląda. Ojciec ma Toyotę, przebieg koło 200 tyś i calutki silnik suchy. Kumpel ma Hondę i przebieg też w tych granicach i też sucho. A4 przy kupnie miała 128tyś i niestety już się pociła i na górze i na dole. Lekko bo lekko ale jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiuniaA3 0 Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Ten sam problem, zdecydowanie uszczelka pod pokrywą, dokładnie wyczyść pozostałości starej uszczelki założ nową i smigaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nashkarol 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Identyczne zadanie przede mną poza olejem na świecach puściła jeszcze uszczelka zewnętrzna i cieknie gdzieś od tyłu, bo czasami jak ostrzej ruszę to olej kapnie na kolektor wydechowy i śmierdzi w całej kabinie z tego co słyszałem najważniejsze aby kupić oryginalne uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujo12312 0 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 A ktoś z was zmieniał sam te uszczelki i ma jakieś ciekawe porady ewentualnie fotostory ? Bo też muszę to wymienić i pytanko czy jest to bardzo czasochłonne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Nic trudnego. Wykręcasz cewkę, ściągasz pokrywę, czyścisz, zakładasz, składasz itp. Żadna filozofia. http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-walka-drobnymi-wyciekami-miski-klawiatury-142002/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 tylko jak będziesz składał te uszczelki to trochę silikona daj pod te uszczelki bo problem może wrócić i daj mu trochę przyschnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Jak dasz zwykły silikon to powrót problemu gwarantowany. Jak dla mnie żadnego silikonu. Czyścić wszystko do sucha i zakładać nową uszczelką. jak już można dać masę uszczelniającą, ale nie tak zwany "silikon silnikowy". Te zwykłe, tanie to jedno wielkie badziewie. Zaraz puszczają i nic to nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się