dliwski 12 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Tak, wiem - będę to ogarniał w kolejnej wolnej chwili, w ten weekend nie miałem za bardzo czasu i udało się jedynie zamienić zawory. Natomiast dziś mogę dodać, że jest trochę lepiej - auto jest bardziej dynamiczne z dołu, do 2 tys. obrotów (jak puszczam sprzęgło to bardziej wyrywa się do jazdy niż wcześniej), natomiast powyżej 2 tys. już kicha - nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 A z samą turbiną jest wszystko ok? Może geometria się przycina. Wysłane z terenu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Tak, wiem - będę to ogarniał w kolejnej wolnej chwili, w ten weekend nie miałem za bardzo czasu i udało się jedynie zamienić zawory. przecież odpięcie złączki przepływomierza to minuta pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się