Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AFN] Przewody podciśnienia schemat- Co to jest i gdzie się znajduje?


awt

Rekomendowane odpowiedzi

A czy można dac przewody 3mm zamiast 3,2mm? np takie http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-silikonowy-waz-dv-mbc-bov-i5222884092.html zmieni sie przekrój czyli pojemnosć przewodów tez bedzie inna. Czy to nie wpłynie jakoś na wstawanie turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie wepchniesz tego na króćce chyba, że podgrzejesz zapalniczką ale tak czy inaczej będzie ciężko to zakładać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.2mm już ciężko założyć, ale myśle że te 3mm też powinny wejść... ewentualnie sposób na mydełko albo pura ;)

Mniejsza średnica wężyków niczemu nie przeszkadza, pojemność a ciśnienie to dwie inne pary kaloszy.

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy można dac przewody 3mm zamiast 3,2mm? np takie http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-silikonowy-waz-dv-mbc-bov-i5222884092.html zmieni sie przekrój czyli pojemnosć przewodów tez bedzie inna. Czy to nie wpłynie jakoś na wstawanie turbiny?

kolego nie wepchniesz tego na króćce chyba, że podgrzejesz zapalniczką ale tak czy inaczej będzie ciężko to zakładać

Albo na jakis smar silikonowy

Ewentualnie wode z mydlem

Panowie nie wypisujcie bzdur ;)

Kolega wyzej mówi o przewodach silikonowych ...a one bez problemu sie zakłada do układu podcisnienia ... :audi:

Ale UWAGA Te wężyki nie nadają sie na kontakt z ON. np. przelewy puchną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki za wyjasnienie kwestii i zycze Wesolych Swiąt wszystkim forumowiczom którzy obchodzą Wielkanoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i IC. gdyby bylo wiadomo co to za silnik moznaby w etke zerknac.

tak czy siak z podcisnieniem nic to w spolnego nie ma.

W tagach było podane oznaczenie silnika, chodzi o AFN'a, a poza tym screen zrobiony z etki online dla tego rocznika i tego silnika. Ja miałem ECU połączone z rurą dolotu "z tyłu silnika" przy ścianie grodziowej, ale gdzieś na forum w późniejszym czasie doczytałem, że w starszych rocznikach ECU było połączone przewodem podciśnieniowym z intercoolerem, może stąd taki schemat podciśnienia.

Ja użyłem 3.5 i 5mm silikonowych, kierowałem się długościami podanymi w ETCE i starczyło idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie czy te długie sztywne węże (zaznaczone na foto na czerwono) też wymieniać czy tylko te na końcach (zaznaczone na zielono)?

4bdcb40d1b9c83f0864f197c576abbad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie czy te długie sztywne węże (zaznaczone na foto na czerwono) też wymieniać czy tylko te na końcach (zaznaczone na zielono)?

4bdcb40d1b9c83f0864f197c576abbad.jpg

Nie!!!

Tych sztywnych nie wymieniaj one są super...Jak naj mniej elastycznych tym lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem - wymieniłem tylko te krótsze, gumowe. Chciałem się tylko upewnić. Niemniej jednak chyba niepotrzebnie to robiłem, bo wszystkie wyglądały dobrze, nie były poprzecierane i żaden się nie odłączył, a co za tym idzie - wymiana wężyków w moim przypadku nie pomogła, auto dalej muli jakbym pod górę jechał...

Powiedz mi, zbiornik podciśnienia powinien być sztywno przymocowany czy ma latać? U mnie jest bardzo luźny, trzyma go coś z przodu, ale nie wiem czy to śruba na płaski śrubokręt czy jakiś zaczep...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobiłem - wymieniłem tylko te krótsze, gumowe. Chciałem się tylko upewnić. Niemniej jednak chyba niepotrzebnie to robiłem, bo wszystkie wyglądały dobrze, nie były poprzecierane i żaden się nie odłączył, a co za tym idzie - wymiana wężyków w moim przypadku nie pomogła, auto dalej muli jakbym pod górę jechał...

Powiedz mi, zbiornik podciśnienia powinien być sztywno przymocowany czy ma latać? U mnie jest bardzo luźny, trzyma go coś z przodu, ale nie wiem czy to śruba na płaski śrubokręt czy jakiś zaczep...

ma być sztywno przykręcony .On jest wsadzony na takim zaczepie roz prężnym który jest na tym zbiorniczku (akumulatorze )w uchwyt metalowy i od dołu przykręcony w kretem

(krzyżakowym ) przynajmniej ja tak mam .... To ze Ci lata to nie ma wpływu na prace pod cisnienia jedynie Ci stuka puka ...ale lepiej niech jest przy kręcony .... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie chyba wisi tylko na tym zaczepie :decayed:

Edytowane przez dliwski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana wężyków w moim przypadku nie pomogła, auto dalej muli jakbym pod górę jechał...

Serwo dziala? Po uruchomieniu silnika pedal hamulca mieknie?

Najlepiej podepnij auto do VAGa i zrób logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana wężyków w moim przypadku nie pomogła, auto dalej muli jakbym pod górę jechał...

Serwo dziala? Po uruchomieniu silnika pedal hamulca mieknie?

Najlepiej podepnij auto do VAGa i zrób logi.

na zgaszonym silniku pedał hamulca bardzo twardy, dopiero po odpaleniu da się wcisnąć do końca

logi tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/313777-a4-b5-110km-afn-prosba-o-analize-logow-pierwsze-logi-od-zakupu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle, że nie wiadomo czy N18 działa prawidłowo. A zanim się wyda pieniądze na nowy N75, trzeba się upewnić czy jest sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...