Piterx Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Witam. Posiadam od miesiąca A4 B5 1,8 benzyna 125KM.Problem mianowicie jest taki:nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły-auto przy szybszym wciśnięciu gazu dławi się i nie chce się wkręcić powyżej 4,5 tys obrotów.Natomiast gdy wkręcam go w obroty stopniowo to wchodzi do odcięcia.Podczas jazdy czasami potrafi szarpać,auto wydaje się zamulone,chociaż są chwile kiedy "szarpnie kilkakrotnie"i się odmuli.Autko jest po wymianie kompletnego rozrządu,uszczelki pod pokrywą silnika,filtrów i oleju.Przed wymianą objawy były podobne.Na wolnych obrotach silnik pracuje równo-trzyma obroty. Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy: 16518-obwód sondy lambda-brak zmian sygnału(Bank1,Sonda1)-stały;17536-mnożąca adaptacja paliwa,blok1:mieszanka uboga-stały.Nie chce się pchać w koszty i wymieniać na ślepo sondy lambdy,robić jakieś adaptacje czy coś w tym stylu i pchać się w niepotrzebne koszty wymieniając wszystko po kolei a samochód dalej będzie marudził.Liczę na szybką i fachową opinie i dzięki z góry
ja74687 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Napisz czy masz LPG ?? i zrób logi sondy, daj je do działu VAG do sprawdzenia i jak ocenią to wstaw tutaj ich ocenę, wtedy będziemy myśleć dalej
mar_92 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Napisz czy masz LPG ?? W profilu ma zaznaczone, że nie ma LPG
Piterx Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Tak auto bez LPG,logi postaram się zrobić w następnym tygodniu bo teraz nie mam możliwości jak zrobię to wstawię do oceny;)
jacek70 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Nie zaszkodzi wyczyścić i zaadoptować przepustnicę . Zwróć uwagę na sondę bo to może być przyczyną .
rafal9119 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 panowie trochee pozwole sobie wtrącic do tego tematu a mianowicie podczas odpalania jak silnik ostygnie chodzi jak by na trzech garach po dodaniu lekko gazu przestaje i silnik pracuje poprawnie . moze to byc wina czujnika temperatury??
ja74687 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 raczej nie, a VAG coś gada ?? Świece w jakim masz stanie ??
Piterx Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 https://www.dropbox.com/s/cy1c9tdbj8am9bt/ddd.pdf ,Sprawdzane programem Autocom, po wymianie świeczek na NGK(stare były dość zużyte), i teraz takie pytanie czy w tym pliczku co załączyłem jeden z czujników halla powinien mieć stałą wartość która się nie zmienia podczas jazdy czy też wkręcania na obroty czy powinien zmieniać sie w jakimś przedziale określonych wartości? Sonda po adaptacji programem-po adaptacji szarpie powyżej 2tys obrotów-szarpie gorzej niż przed adaptacją.Niestety nie mam jeszcze prognoz z VAG na temat logów sondy lambdy.Może to co zamieściłem bedzie pomocne w ocenie sytuacji;)
rockabilly Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Mam podobne objawy od kilku dni, świece nowe, sonda nowa - zmieniłem moduł zapłonu i kable na inne, skasowałem błędy i troche lepiej, ale nadal czasem sie zatnie - testuje czy nie wyskocza znow błędy.
Piterx Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 Witam ponownie.Wpadłem na pomysł odłączenia przepływki-i w tym tkwi magia-samochód nie szarpie,kręci się we wszystkie obroty i powróciła utracona moc.Teraz czeka mnie wymiana na nową i posprawdzanie VAGiem czy przestała marudzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się