Skocz do zawartości
IGNOROWANY

szarpie powyżej 2tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam od miesiąca A4 B5 1,8 benzyna 125KM.Problem mianowicie jest taki:nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły-auto przy szybszym wciśnięciu gazu dławi się i nie chce się wkręcić powyżej 4,5 tys obrotów.Natomiast gdy wkręcam go w obroty stopniowo to wchodzi do odcięcia.Podczas jazdy czasami potrafi szarpać,auto wydaje się zamulone,chociaż są chwile kiedy "szarpnie kilkakrotnie"i się odmuli.Autko jest po wymianie kompletnego rozrządu,uszczelki pod pokrywą silnika,filtrów i oleju.Przed wymianą objawy były podobne.Na wolnych obrotach silnik pracuje równo-trzyma obroty.

Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy: 16518-obwód sondy lambda-brak zmian sygnału(Bank1,Sonda1)-stały;17536-mnożąca adaptacja paliwa,blok1:mieszanka uboga-stały.Nie chce się pchać w koszty i wymieniać na ślepo sondy lambdy,robić jakieś adaptacje czy coś w tym stylu i pchać się w niepotrzebne koszty wymieniając wszystko po kolei a samochód dalej będzie marudził.Liczę na szybką i fachową opinie i dzięki z góry :wink:

Opublikowano

Napisz czy masz LPG ?? i zrób logi sondy, daj je do działu VAG do sprawdzenia i jak ocenią to wstaw tutaj ich ocenę, wtedy będziemy myśleć dalej :)

Opublikowano
Napisz czy masz LPG ??

W profilu ma zaznaczone, że nie ma LPG

Opublikowano

Tak auto bez LPG,logi postaram się zrobić w następnym tygodniu bo teraz nie mam możliwości jak zrobię to wstawię do oceny;)

Opublikowano

Nie zaszkodzi wyczyścić i zaadoptować przepustnicę . Zwróć uwagę na sondę bo to może być przyczyną .

Opublikowano

panowie trochee pozwole sobie wtrącic do tego tematu a mianowicie podczas odpalania jak silnik ostygnie chodzi jak by na trzech garach po dodaniu lekko gazu przestaje i silnik pracuje poprawnie . moze to byc wina czujnika temperatury??

Opublikowano

raczej nie, a VAG coś gada ?? :) Świece w jakim masz stanie ??

Opublikowano
https://www.dropbox.com/s/cy1c9tdbj8am9bt/ddd.pdf ,Sprawdzane programem Autocom, po wymianie świeczek na NGK(stare były dość zużyte), i teraz takie pytanie czy w tym pliczku co załączyłem jeden z czujników halla powinien mieć stałą wartość która się nie zmienia podczas jazdy czy też wkręcania na obroty czy powinien zmieniać sie w jakimś przedziale określonych wartości? Sonda po adaptacji programem-po adaptacji szarpie powyżej 2tys obrotów-szarpie gorzej niż przed adaptacją.Niestety nie mam jeszcze prognoz z VAG na temat logów sondy lambdy.Może to co zamieściłem bedzie pomocne w ocenie sytuacji;)
Opublikowano

Mam podobne objawy od kilku dni, świece nowe, sonda nowa - zmieniłem moduł zapłonu i kable na inne, skasowałem błędy i troche lepiej, ale nadal czasem sie zatnie - testuje czy nie wyskocza znow błędy.

Opublikowano

Witam ponownie.Wpadłem na pomysł odłączenia przepływki-i w tym tkwi magia-samochód nie szarpie,kręci się we wszystkie obroty i powróciła utracona moc.Teraz czeka mnie wymiana na nową i posprawdzanie VAGiem czy przestała marudzić;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...