kusiek Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 liczę netto bo jestem vatowcem ) Orientowałem się i jak na razie nikt w pl nie tyka się chipa normalnego czyli wirusowania -programowania mojego silnika. Tak czy tak nie oddałbym na program samochodu czy box ryzykując gwarancją ---------- Post dopisany at 14:28 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- takie części wymieniają przy power kit performance
alpin Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Trzeba było jechać na hamownie przed podniesieniem mocy, żeby sprawdzić ile brakuje do serii. Niestety te silniczki mają z tym problem.
kusiek Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 nie zrobiłem hamowni przed podniesieniem mocy ze względu na brak czasu... teraz też nie mam czasu gdzieś podjechać aby sprawdzić ile KM w rzeczywistości jest..
KOval81 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 To już widzę po montażu? Jak wrażenia - odczuwalna różnica w jeździe?
kusiek Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 tak już po montażu jestem mega zadowolony robi wrażenie zmiana i ogólnie samochód niczego sobie pod względem przyspieszenia i dynamiki jak na 2 litry w dieslu xdrive jest ok:) na światłach czy na autostradzie nie jeden przystawiający się samochód mógłby nie uwierzyć ,że to 2.0d.
GILI Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 kuredu ale przeciez audi a5 c-klasa coupe kosztuje podobnie ... a e-klasa coupe jest drozsza ( dla tych co nie wiedza e coupe jest na bazie c klasy a nie e klasy )wg mnie obecnie seria 4 to najlepszy wybor w klasie sredniej coupe Dokładnie. Bemki zawsze pasowały do tej klasy,a ta jeszcze wygląda
stranger Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 :thumbup1: piekne auto Jezdzilem 428i i bardzo fajnie to jezdzi , auto jest mocno nacechowane sportem . No i ta lekkosc prowadzenia , ktora pamieta sie z czasow jak srednia klasa wazyla 1300 a nie 1700 czemu Xdrive ? , jednak jak BMW to RWD najlepiej sie sprawdza. Z mojego doswiadczenia Xdrive to do duzej limuzyny albo do m50d . No nic kwestia wyboru... Coupe w RWD daje wiecej fun'u . Estoril blue nie bardziej Ci sie podobal wtym samochodzie? przy czarnym ginie Mpakiet. p.s. ktos pytal czy X odlacza przod . Jesli nie zmienili w tej kwesti podejscia ( a sadze ze nie) to po przekroczeniu 160 zaczynaja byc odpinane przednie kola zeby nie tracic na przeniesieniu napedu.
kusiek Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2014 Xdrive dlatego ,że mieszkam na trójkącie bermudzkim czyli podczas zimy jest przekichane bez xdrive mimo tego też zawsze marzyłem o takim napędzie Jestem mega zadowolony z samochodu i pierwszy raz mam takie odczucie ,że to jest to
stranger Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 i to jest najwazniejsze wiele osob dobrze czuje sie za kierownica bmw. Jesli mieszkasz rzeczywiscie w gorzystym miejscu (chociaz widze ze Krakow ) to rozumiem naped. Ja mam stromy podjazd spod domu , jezdzilem autem w gory pare razy w naprawde srednie miejsca i RWD dawalo jakos rade, ale latwo sie zakopac , jak ktos nie bardzo ogarnia temat
kiciafirerek Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 BMW ma swój czar i jeszcze nie trafiłem na drugi taki samochód który się tak prowadzi. Audi nie prowadzi się źle ale BMW prowadzi się lepiej. Tak samo z wnętrzem w BMW jest bardzo dobrze jednak w audi wnętrze jest jak na mój gust minimalnie bardziej dopieszczone.
stranger Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Wnetrze w audi jest lepiej dopieszczone i niekiedy bardziej finezyjne ale tez nie w kazdym zestawionym ze soba modelu i wersji . Natomiast ergonomicznie BMW.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się