Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Wiec opisze jak najdokladniej silnik [1Z 90 kM] . Podczas normalniej jazdy 60 km/h nagle kompletna strata mocy, silnik zaczal klekotac jak 20 letni disel i pojawily sie bardzo silne drgania silnika. Po zgaszenu gdy probowalem odpalic strasznie dlugo sie zbieral do odpalenia a podczas tego procesu silnik skakal jak zly ... Jechac tez prawie sie nie dalo aby ruszyc trzeba bylo dac bardzo duzo gazu. Chyba napisalem o wszystkim. Pomocy .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 prosze o nastepne dane: 1. Jak kopci na bialo, niebiesko, czarno. 2. Dokladniej w jakich okolicznosciach nastapily objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Jak kopci nie powiem bo nie widzialem a nie bede go teraz odpalal bo boje sie ze go wykoncze do konca. A co do okolicznosci to drogra prosta lekka gorka, silnik nie za Cieply ale przejechal przed tym zdarzeniem ze 4 km .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 cos robiles przed tym co sie stalo? jakas wymiana, paliwo, jakie odglosy silnika??? [ Dodano: 05-01-2007, 22:54 ] ile ma przejebiegu pasek rozrzadu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zadnych objawow wczesniej pasek ma 4 miesiace zadnych napraw czy wymian. Terkocze klekocze nawet po dodaniu gazu klekocze tak samo tylko ze glosniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 masz nr GG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 masz na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 filtr paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 filtr wymieniony 4 miesiace temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy4 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 wg mnie mógł przeskoczyć lub się zerwać pasek rozrządu-zobacz w jakim jest stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek81 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Mialem to samo. Zdejmij oslone z silnika i pogrzeb w kablach. U mnie wypial sie z kostki jeden kabelek i mialem efekt identyczny jak u ciebie. VAG nie daje zadnych bledow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ono Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Może szklanka pod zaworkiem ? Mialem tak kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Może szklanka pod zaworkiem ? . co to znaczy "szklanka" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Może szklanka pod zaworkiem ? . co to znaczy "szklanka" ? popychacz zaworu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Mocno przestawiony kąt wtrysku - padł regulator początku kąta wtrysku lub przestawił się rozrząd ... Zapnij VAG`a i odczytaj blok 000 poz 02 - jesli jest bliska 0 lub 255 - masz przyczyne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek81 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Kolego sprawdz to co ci napisalem, u mnie bylo to samo. Elektryk chcial wymienial pol auta. Podjechalem pod dom. Pogrzebalem w kablach i sie okazalo, ze jeden sie wyczepil z kostki. Podlaczylem i od pol roku bangla jak nalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Sprawdzalem te kable i wydaje sie ze wszystko dobrze ... Mechanik twierdzi ze przeskoczyl pasek rozrzadu by dymi na niebiesko ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Mocno przestawiony kąt wtrysku - padł regulator początku kąta wtrysku lub przestawił się rozrząd ... Zapnij VAG`a i odczytaj blok 000 poz 02 - jesli jest bliska 0 lub 255 - masz przyczyne. zrób tak jak besket napisał ... bedzie wiadomo .... :!: P.S kiedys w ex B4 TDI tez przeskoczył mi pasek o jeden zabek i takich objawów jak ty piszesz to nie miałem ... :!: (a winowajca był zerwany klin na wale ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymoonk Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Auto naprawione. Wina byla paska rozrzadu ktory przeskoczyl.... nowy wstawiony i chodzi ciszej niz predzej=) A co do starego psaka to sie przestraszylem mial 4 miesiace a byl kompletnie rozwalony zabki od strony srodka byly zjechane .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damos Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 A co do starego psaka to sie przestraszylem mial 4 miesiace a byl kompletnie rozwalony zabki od strony srodka byly zjechane .... To teraz ustal - dlaczego ? Możesz mieć jakiś defekt, który wykończy ci kolejny pasek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się