Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Silnik kaput ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiec opisze jak najdokladniej silnik [1Z 90 kM] . Podczas normalniej jazdy 60 km/h nagle kompletna strata mocy, silnik zaczal klekotac jak 20 letni disel i pojawily sie bardzo silne drgania silnika. Po zgaszenu gdy probowalem odpalic strasznie dlugo sie zbieral do odpalenia a podczas tego procesu silnik skakal jak zly ... Jechac tez prawie sie nie dalo aby ruszyc trzeba bylo dac bardzo duzo gazu. Chyba napisalem o wszystkim. Pomocy ..

Opublikowano

prosze o nastepne dane:

1. Jak kopci na bialo, niebiesko, czarno.

2. Dokladniej w jakich okolicznosciach nastapily objawy

Opublikowano

Jak kopci nie powiem bo nie widzialem a nie bede go teraz odpalal bo boje sie ze go wykoncze do konca. A co do okolicznosci to drogra prosta lekka gorka, silnik nie za Cieply ale przejechal przed tym zdarzeniem ze 4 km ..

Opublikowano

cos robiles przed tym co sie stalo? jakas wymiana, paliwo, jakie odglosy silnika???

[ Dodano: 05-01-2007, 22:54 ]

ile ma przejebiegu pasek rozrzadu?

Opublikowano

Zadnych objawow wczesniej pasek ma 4 miesiace zadnych napraw czy wymian. Terkocze klekocze nawet po dodaniu gazu klekocze tak samo tylko ze glosniej

Opublikowano

Mialem to samo.

Zdejmij oslone z silnika i pogrzeb w kablach.

U mnie wypial sie z kostki jeden kabelek i mialem efekt identyczny jak u ciebie.

VAG nie daje zadnych bledow.

Opublikowano

Może szklanka pod zaworkiem ? Mialem tak kiedyś.

Opublikowano
Może szklanka pod zaworkiem ? .
co to znaczy "szklanka" ?

popychacz zaworu

Opublikowano

Mocno przestawiony kąt wtrysku - padł regulator początku kąta wtrysku lub przestawił się rozrząd ...

Zapnij VAG`a i odczytaj blok 000 poz 02 - jesli jest bliska 0 lub 255 - masz przyczyne.

Opublikowano

Kolego sprawdz to co ci napisalem, u mnie bylo to samo.

Elektryk chcial wymienial pol auta.

Podjechalem pod dom. Pogrzebalem w kablach i sie okazalo, ze jeden sie wyczepil z kostki.

Podlaczylem i od pol roku bangla jak nalezy.

Opublikowano
Mocno przestawiony kąt wtrysku - padł regulator początku kąta wtrysku lub przestawił się rozrząd ...

Zapnij VAG`a i odczytaj blok 000 poz 02 - jesli jest bliska 0 lub 255 - masz przyczyne.

zrób tak jak besket napisał ... bedzie wiadomo .... :!:

P.S kiedys w ex B4 TDI tez przeskoczył mi pasek o jeden zabek i takich objawów jak ty piszesz to nie miałem ... :!: (a winowajca był zerwany klin na wale ;) )

Opublikowano

Auto naprawione. Wina byla paska rozrzadu ktory przeskoczyl.... nowy wstawiony i chodzi ciszej niz predzej=) A co do starego psaka to sie przestraszylem mial 4 miesiace a byl kompletnie rozwalony zabki od strony srodka byly zjechane ....

Opublikowano
A co do starego psaka to sie przestraszylem mial 4 miesiace a byl kompletnie rozwalony zabki od strony srodka byly zjechane ....
To teraz ustal - dlaczego ? Możesz mieć jakiś defekt, który wykończy ci kolejny pasek... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...