luk88spider Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Witam Temat raczej z działu coś poczytał ale dalej nic nie wie... Dziś rano silnik normalnie odpalił i na wolnych obrotach jest jeszcze ok ale w miare dodawania gazu jest dość mocne metaliczne klepanie w silniku od strony grodzi. Po sprawdzeniu Vagiem pokazało następujące błędy: 1. 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy 2. 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 3. 1269 Wtrysk- zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - Błąd sporadyczny I teraz tak: 1. Zawór EGR i tak chce zaślepić więc nie musze go wymieniać? Czy i jak można dołożyć taki wynalazek jak klapa gasząca której raczej nie mam (chyba że sie myle) 2. To raczej napewno do wymiany tylko co polecacie kupić? Ori, zamiennik jeśli są, czy też używke? 3. Jak dobrze myśle to padł wtrysk i dlatego jest ten metaliczny stukot? Czy wtrysk może tak paść z dnia na dzień? Można tym autem do tygodnia delikatnie jeździć zanim dopadne nowe? Czy jest jakiś bezpiecznik od wtrysków? pytam bo wczoraj grzebałem z podłączeniem elek. lędźwi i troche mi zaiskrzyło... Dodam jeszcze że w planach mam wtryski 216, pompa 11 też juz czeka,a w planach jeszcze jakaś mocniejsza suszarka. Co do wtrysków 216 kogo polecacie na forum? Poprawki mojego myślenia i podpowiedzi miło widziane.
Lukasz_N Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Na pierwszy rzut oka wyglada na problem z dynamiczna regulacja kata wyprzedzenia wtrysku. Zrob VAG-iem test N108 i sprawdz czy kat przestawia.
Bartollo Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Dziwne ze i n18,n75 i wtrysk mają błąd z opisem przerwa lub zwarcie do masy. Ja bym poszukał po instalacji najpierw. Mialem kiedyś akcje w Citroenie Jumpy przez zwarcie na kablach od wstecznego paliło bezpiecznik i od razu na kompie bląd od przepływki ASR ESP ABS -przerwa lub zwarcie do masy po przecięciu kabla od wstecznego i wsadzeniu innego bezpiecznika błędy się usuwały. A gdy był spalony to błąd był stały.
luk88spider Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 tylko jak to znaleźć po kablach? jest jakiś główny bezpiecznik od wtrysku n18,n75? całkiem możliwe że coś przez przypadek uszkodziłem z tym że jak coś to kopałem w środku i ostatnio miałem całą deske rozdzielczą zdemontowaną, a nic pod maską.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się