BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Witam. Mam problem z audi. 1 z auto nie ma mocy, idzie bo musi. Przewody są szczelne, te małe przewody powymieniane, filtry wymienione. Auto jeździ na Statoil Gold. Pod Vagiem błąd 00575, sztanga od gruszki chodzi płynnie. Ale za pomocom śrubokręta odpalę autko przegazówka i sztanga od gruszki i nic. Mam logi zrobione, ale nie wiem jak je władować na forum Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Jak robiles logi vagiem przekonwertuj je i wrzuc na serwer vaglog.rtnet.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Sztanga w 1z nie będzie chodzić po "przygazówce" z powodu braku zmiennej geometrii rozbierz n75 i zobacz jak wygląda spręzynka. A logi wrzuć tak jak kolega napisał zapisane są w folderze gdzie masz zainstalowanego VAG'a w podfolderze o nazwie LOGS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 pisze tylko prosze czekac....... i lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 sztanga od gruszki chodzi płynnie. wlasnie o to chodzi ze w 1z nie może ona za lekko chodzić ,to nie vnt tylko wg . Auto jeździ na Statoil Gold napewno mu to pomoże to 1z wiec jezdzi na wszystkim a zadne cudowne paliwo nie da mu mocy jak coś jest nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Ale ja napisałem że on jeździ non stop na tym paliwie. A nie tylko po to żeby go naprawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 wrzucam twoje przeslane logi: Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pzdr:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Nieszczelność w dolocie Posprawdzaj cały dolot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Logi były zrobione przed wymianą wężyków. Wymieniłem wężyki i dalej to samo - muł. Odczepiłem wężyk zaraz za przepływką, odpaliłem auto i przystawiłem rękę i auto zgasło i Vag dalej pokazał 00575. Co dalej mam robić, bo mam brak pomysłów, może to jest zepsute ZAWÓR TURBINY EGR N75 N18 PIERBURG NOWY VW AUDI (3974552902) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 ty nie masz vnt tylko wg wiec taki zawor musisz szukac : PIERBURG ZAWÓR CIŚNIENIA N75 VW GOLF IV PASSAT B5 (3982451262) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 a z tych logów wyszło coś jeszcze czy tylko Nieszczelność w dolocie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 W 1z/ahu zaworek jest tak prosty ze popsuć jedynie się w nim moze sprężynka (pęka ) na forum jest instrukcja jak zregenerować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 oki jutro zobaczę ten zaworek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Zadna dziura w dolocie odlacz oba wezyki od turbo i zrob loga do 3 tys 011 dyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 nowe logi: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIALY_ZABRZE 0 Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 wymiana n75 i dalej lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 wymiana n75 i dalej lipa pokaz foto tego twojego n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek13001 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Podepnę się pod temat. Mam silnik AHU więc mniej więcej to samo mam taki problem że podczas wyprzedzania auto nagle straciło moc jechało jak zwykły diesel bez turbo po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy i samochód normalnie jeździ. Czy takie objawy mogą wskazywać na uszkodzony N 75? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 tryb awaryjny sie wlaczyl. sprawdz bledy vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek13001 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Podłączyłem vaga i wywaliło błąd 00575. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się