SHITERS Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Najmlodsze 80tki sa z 2000 bo cabrio wlasnie tak dlugo szlo.
hopek03 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 znalazłem w necie filmik jak koleś łata włóknem i szpachlą błotniki w a6 c5 w 80 tce takie coś było wręcz nie możliwe no chyba że była puknięta i zamienniki ktoś zastosował , być może ta a6 też była puknięta ale moje b6 nie było a błotniki wyglądają podobnie no trochu mniej rudy nie wyszedł jeszcze tak wysoko
aregus Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czy to nie robi ten sam koleś który pokazywał jak naprawić tylny zacisk hamulcowy? Jakoś po głosie tak znajomo NIe znam się na Lakiernictwie więc się nie wypowiem ale ten zacisk jak robił to jakaś tragedia była..A najlepszy tekst "ja tutaj już mam sprawdzone bo kilka razy ten samochód malowałem"
devilosek Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Jakie by to nie było auto inspekcja po kilku latach wskazana. Ja w B8 po prawie 9 latach robiłem konserwację podwozia niby zabezpieczone i do tego plastiki i ekrany ale gdzie nigdzie małe ogniska rdzy tragedii może nie było ale wilgoć się wszędzie dostanie. Tak więc dobre czyszczenie r stop na rdzę podkład epoksydowy i Boll w pedzlu załatwił sprawę. Z tego co zauważyłem zaczyna rdzewiec pomału most zawieszenia tylnego bo ale to elementy przewidziane do wymiany więc wcale mnie nie dziwi.Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
devilosek Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 Nie ma co narzekać na markę marketingu się nie osxuka. Takie są współczesne samochody. Nie mają być wieczne. Ale można przedłużyć im życie zapobiegajac profilaktycznie. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
inzKornel Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Postawcie się na chwilę w roli producenta samochodów. Dla nich mają zgadzać sie cyferki dot. sprzedaży i to aut salonowych, a rynek wtórny to dla nich prawdopodobnie abstrakcja. Auto ma jeżdzić bezawaryjnie tyle, na ile dajemy mu gwarancję, Czy taki prezes pomysli sobie "Kurde muszę stosować jakieś lepsze zabezpieczenia antykorozyjne bo w 17 letnim b6 polaka wyskoczył bąbel na nadkolu, ch**j że będzie mnie to więcej kosztowało, ale za to marka stanie się synonimem niezawodności" - w zyciu. Liczy się tylko kasa i słupki. Wiem, wiem nie stać nas w większości na kupowanie aut salonowych ale producentów to nie obchodzi. Dodatkowo ciągłe restrykcje ze strony UE niszczą te samochody jeszcze bardziej jakimiś drogimi, psującymi się badziewiami. Jeszcze troche a v6 nie bedzie w sprzedaży... same 1.4T 200KM Pewnie spłynie jakaś fala hejtu ale musiałem to napisać, bo już mnie wku**ia latanie na około 15 letniego auta i szukanie jakiejś rudej kropeczki.
devilosek Opublikowano 2 Czerwca 2017 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Cała gola prawda na temat antykorozji we współczesnych samochodach Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się