marshaliniil Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Witam wszystkich, jestem świeży i przepraszam jeżeli założyłem źle wątek. Mam problem ze swoim audi a4 1.9 tdi z 1997 roku. Problem zaistniał wtedy gdy wymieniłem tarcze i klocki na tylnej osi. Przy lewym tylnym kole odpowietrznik nie chciał wkręcać się w cylinderek czy tzn zacisk i musiałem zakupić nowy. W trakcie tej wymianie wyciekł mi prawie cały płyn hamulcowy (zostało tylko na dnie zbiorniczka) ale został dolany do max. Wczoraj odpowietrzałem cały układ i nadal nie mam hamulców, podczas gdy przejadę ok 30 m załącza się tylko ABS i zaraz zapalą się kontrolki ABS i kontrolka brak hamulca i wtedy już nie mam żadnego hamulca. Mam pytanie czy zapowietrzył się ABS i jak go odpowietrzyć? czy raczej odpowietrzyć cały układ jeszcze raz lecz przy włączonym aucie? Proszę o pomoc
damian111 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 odpowietrzałeś na zapalonym aucie układ bo jeżeli nie to masz zapowietrzony układ
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 odpowietrzałeś na zapalonym aucie układ bo jeżeli nie to masz zapowietrzony układ nie ma znaczenia czy silnik zapalony czy nie bedzie sporo kłopotu z odpowietrzeniem marshaliniil zadzwon do mnie w poniedziałek to powiem Ci jak to ogarnąc
marshaliniil Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 jak rozmawiałem z dobrym mechanikiem znajomym to zalecił mi odpowietrzanie na zapalonym aucie bo wtedy pompa ABS chodzi.
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nic nie chodzi, mechanik nie ma pojęcia o czym mówi.
marshaliniil Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 czyli jak odpowietrzać od tylnego prawego kola aż do skutku?
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Hamulce z ABSem odpowietrza sie na krzyż, przednie lewe i tylne prawe równocześnie. Potem przednie prawe i tylne lewe.
marshaliniil Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 czytałem na innym forum że jest możliwość odpowietrzenia ABSu vagiem ale czy to prawda to niewiem
karolas123321 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Najłatwiej odpowietrzyc pompe vagiem, podnosisz 4 koła i uruchamiasz odpowietrzanie przez vaga. Pozniej odpowietrzasz jak normalne od najdłuzszego przewodu do najkrótszego.
marshaliniil Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 akurat VAGa nie posiadam, ale spróbuje odpowietrzyć sposobem na krzyż i może bedzie oki. Może jeszcze ktoś ma jakieś wskazówki?
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Najłatwiej odpowietrzyc pompe vagiem, podnosisz 4 koła i uruchamiasz odpowietrzanie przez vaga. Pozniej odpowietrzasz jak normalne od najdłuzszego przewodu do najkrótszego. Przestan wpisywać bzdury, w tym roczniku nie ma takiej możliwości.
karolas123321 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Możliwe, na rocznik nie patrzyłem.
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 No to zanim napiszesz jakąś głupotę dobrze sie zastanów, bo to nie jest świnski targ
karolas123321 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Dobrze, że jest ktoś kto czuwa i filtruje treści świńskiego targu:naughty:
marshaliniil Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 koledzy odpowietrzałem sposobem co dał mi [devastation] i dalej nic, hamulców jak nie ma tak nie ma, a z odpowietrzników wydobywa się tylko płyn:facepalm: . Przypuszczam że padła mi pompka w układzie hamulcowym
karolas123321 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Popusć przewody od poczatku układu. Czyli najperw wychodzące z pompy hamulcowej, pozniej nakretki przewodów wchodzących na pompe abs, nastepnie tych wychpdzących i przy kołach. Jesli na poczatku układu nie bedzie powietrza no to moze byc faktycznie cos padło.
marshaliniil Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 oki spróbuje jutro. najgorsze jest to że przy każdym pompowaniu pedała hamulca, słychać takie pssss pssss przy zbiorniku lub servo ---------- Post dopisany 19-03-2014 at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany 16-03-2014 at 19:28 ---------- witajcie koledzy, nie poradzilem sobie z autem i odprowadziłem go do mechanika, i wiem już że zakupiony zacisk jest wadliwy i przez to nie było hamulców i musze zakupić nowy i do tego zestaw naprawczy gumek na tłoczki.
POWER-KRIS Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Dziwne nawet jeśli był wadliwy to powinno auto hamować jeśli nie ciekł.
marshaliniil Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Witam koledzy po dłuższej nie obecności. w sobote odebrałem auto od mechanika i teraz hamulce działają bez zarzutu. Przyczyna był zacisk który zakupiłem, był on od passata z 2002 ale teoretycznie pasował do mojego auta. Mechanik stwierdził że zacisk jest do d#py, ponieważ odpowietrznik był zainstalowany w innym miejscu i nie szło wypchnąć powietrza. Dał mi swój użytwany i jest po kłopocie. temat uważam za zamknięty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się