cris1503 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Czy jest to normalne, ze gdy zagrzeje silnik do 90 stopni i za kilka minut go zgasze to gdy po ok 5 minutach go znow odpale to temperatura pokazuje ok 80? Ale gdy zagrzeje do 90 i pojezdze dluzej, zgasze silnik i odpale powiedzmy za ok 20 min to temperatura pokazuje caly czas 90 stopni? Dodam ze spalanie troche mam wysokie. Spalilo mi 36 litrow na 240km w tym liczac ok 15km na benzynie. Bylem u gazownika to powiedzial ze wszystko jest idealnie. Mapy pokrywaja sie idealnie. Mysle ze jasno napisalem o co mi chodzi
mily Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Moim zdaniem to jest kwestia jak się ustawi termostat. Jak go solidnie rozgrzejesz to będzie na obiegu otwartym i ciepła woda będzie przemieszczała się na górę, aż się nie oziębi i zamknie. Dla pewności możesz podpiąć VAG-a.
Labiel Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 A według mnie to całkiem normalne. Jedziesz dłużej to więcej rzeczy pod maską się nagrzewa więc silnik wolniej traci tą temperaturę. Co do spalania to wychodzi ci niby 15l aczkolwiek takie pomiary na niewielkich dystansach są mało wiarygodne. Kwestia też jakie to były odcinki, z jaką prędkością, czy w mieście czy w trasie itp. Mi raz udało się osiągnąć spalanie 15l ale więcej to stałem w korkach niż jechałem.
cris1503 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 W nastepnym tygodniu zaprowadzam go do mechanika i niech go dokaldnie przejzy bo jest troche rzeczy ktore mi sie nie podobaja. Ale dzieki za odpowiedz. No wlasnie jezdzilem spokojnie powiedzmy max do 3,5tys obrotow. Troche miasto, troche trasa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się