Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów - hamownia 90KM zamiast 130 :<


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów z grupy 3 , 8 , 11 gdyż na hamowni wyszło mi 90km zamiast 130 i trochę mnie to martwi. Historia silnika jest niejasna do końca gdyż poprzedni właściciel nie powiedział mi o nim nic. Wiem tyle że blok jest awx, sterownik silnika też od awx, wtryski BQ od 2L tdi, głowica nie wiem od czego - wrzucam zdjęcia. Turbina też nie wiem od czego ale nie cieknie, i na oko sztanga chodzi płynnie. Proszę o jakieś pomysły i ewentualnie o sugestie dodatkowych logów do wykonania. Prosiłbym od razu o identyfikację co to za głowica. Pozdrawiam :decayed:

Logi : https://drive.google.com/file/d/0B9BSM6dFMZV7RWpSZFIxTzRFakU/edit?usp=sharing

20140307_111708.jpg

20140307_111712.jpg

20140307_1117277.jpg

Opublikowano

przeplywomierz tnie dawke w calym zakresie obrotow ale nie az tak zeby bylo 90 PS

glowica od 130-tki AWX/AVF

pokaz ten wykres

p.s zrob komplet logow.

Opublikowano

hamownia001.jpg

Komplet logów czyli które jeszcze zrobić?

Umie kolega odczytać jaki jest wiek tej głowicy?

Opublikowano

001/003/004/007/008/010/011 dynamiczne - kazdy blok osobno

001/003/004/007/013/018/023 statyczne - kazdy blok osobno

003 BS

Opublikowano

to wklej je tutaj

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

p.s ustaw kat synchronizscji na (-1.0) i podmien przeplywomierz ze sprawnego auta , to tak na początek :wink:

Opublikowano

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 007)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Log (7 - 003,003)

Log (0 - n/a)

rozumiem że podejrzenie pada na przepływkę uwaloną? :D

a umie kolega odczytać rocznik tej głowicy? 2002?

Opublikowano

ustaw synchro na -1' , przeplywke podmien, i jeszcze z ciegnem mozliwe ze trzeba bedzie sie pobawic , gora przeladowuje

Opublikowano

jeśli jakaś dobra dusza z warszawy to czyta, posiadacz awx/avf i zechciałby udostępnić mi swoją przepływkę na chwilę to bardzo proszę o wsparcie :D

Opublikowano
jeśli jakaś dobra dusza z warszawy to czyta, posiadacz awx/avf i zechciałby udostępnić mi swoją przepływkę na chwilę to bardzo proszę o wsparcie :D

mam jakis przeplywomierz na polce

Bosch F 00C 2G2 055 [jak pamietam do PD-ka]

mozesz podjechac do mnie i podmienimy na probe ....

Opublikowano

O super bardzo chetnie :D w weekend da rade czy tylko w tyg?

Opublikowano
O super bardzo chetnie :D w weekend da rade czy tylko w tyg?

zadzwoń [pod wieczór] to sie jakoś umówimy ...

Opublikowano

Ok dzięki :D do usłyszenia

---------- Post dopisany 02-05-2014 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2014 at 09:37 ----------

A więc dla potomnych - to co było nie tak to przepływomierz, zły map sensor miałem założony i przekłamywał ciśnienie, dla pewności wymieniłem n75, lekko przycinające się kierownice w turbinie bo ktoś poddał ją regeneracji i włożyli słabej jakości zmienną geometrię :decayed: Teraz wróciła mi moc, ale wciąż jest 120km, po sprawdzeniu wszystkiego podejrzenie pada na wtryski i ich sprawność lub jak kto woli jej brak :P Zrobiłem jeszcze raz zestaw logów na obecnym zestawieniu, może ktoś się dopatrzy jeszcze coś ciekawego :naughty:

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 007)

Log (3 - 004)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Log (6 - 011)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...