Ali89 Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Witam, proszę o analizę logów z grupy 3 , 8 , 11 gdyż na hamowni wyszło mi 90km zamiast 130 i trochę mnie to martwi. Historia silnika jest niejasna do końca gdyż poprzedni właściciel nie powiedział mi o nim nic. Wiem tyle że blok jest awx, sterownik silnika też od awx, wtryski BQ od 2L tdi, głowica nie wiem od czego - wrzucam zdjęcia. Turbina też nie wiem od czego ale nie cieknie, i na oko sztanga chodzi płynnie. Proszę o jakieś pomysły i ewentualnie o sugestie dodatkowych logów do wykonania. Prosiłbym od razu o identyfikację co to za głowica. Pozdrawiam Logi : https://drive.google.com/file/d/0B9BSM6dFMZV7RWpSZFIxTzRFakU/edit?usp=sharing
spanky Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 przeplywomierz tnie dawke w calym zakresie obrotow ale nie az tak zeby bylo 90 PS glowica od 130-tki AWX/AVF pokaz ten wykres p.s zrob komplet logow.
Ali89 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Komplet logów czyli które jeszcze zrobić? Umie kolega odczytać jaki jest wiek tej głowicy?
spanky Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 001/003/004/007/008/010/011 dynamiczne - kazdy blok osobno 001/003/004/007/013/018/023 statyczne - kazdy blok osobno 003 BS
Ali89 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 https://drive.google.com/folderview?id=0B9BSM6dFMZV7ZXlCVU03LXJ0Xzg&usp=sharing tu jest cały komplet
spanky Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 https://drive.google.com/folderview?id=0B9BSM6dFMZV7ZXlCVU03LXJ0Xzg&usp=sharingtu jest cały komplet to wklej je tutaj VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM p.s ustaw kat synchronizscji na (-1.0) i podmien przeplywomierz ze sprawnego auta , to tak na początek
Ali89 Opublikowano 18 Marca 2014 Autor Opublikowano 18 Marca 2014 Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 007) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011) Log (7 - 003,003) Log (0 - n/a) rozumiem że podejrzenie pada na przepływkę uwaloną? a umie kolega odczytać rocznik tej głowicy? 2002?
gregor10 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 ustaw synchro na -1' , przeplywke podmien, i jeszcze z ciegnem mozliwe ze trzeba bedzie sie pobawic , gora przeladowuje
Ali89 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 jeśli jakaś dobra dusza z warszawy to czyta, posiadacz awx/avf i zechciałby udostępnić mi swoją przepływkę na chwilę to bardzo proszę o wsparcie
spanky Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 jeśli jakaś dobra dusza z warszawy to czyta, posiadacz awx/avf i zechciałby udostępnić mi swoją przepływkę na chwilę to bardzo proszę o wsparcie mam jakis przeplywomierz na polce Bosch F 00C 2G2 055 [jak pamietam do PD-ka] mozesz podjechac do mnie i podmienimy na probe ....
Ali89 Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 O super bardzo chetnie w weekend da rade czy tylko w tyg?
spanky Opublikowano 20 Marca 2014 Opublikowano 20 Marca 2014 O super bardzo chetnie w weekend da rade czy tylko w tyg? zadzwoń [pod wieczór] to sie jakoś umówimy ...
Ali89 Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 Ok dzięki do usłyszenia ---------- Post dopisany 02-05-2014 at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2014 at 09:37 ---------- A więc dla potomnych - to co było nie tak to przepływomierz, zły map sensor miałem założony i przekłamywał ciśnienie, dla pewności wymieniłem n75, lekko przycinające się kierownice w turbinie bo ktoś poddał ją regeneracji i włożyli słabej jakości zmienną geometrię Teraz wróciła mi moc, ale wciąż jest 120km, po sprawdzeniu wszystkiego podejrzenie pada na wtryski i ich sprawność lub jak kto woli jej brak Zrobiłem jeszcze raz zestaw logów na obecnym zestawieniu, może ktoś się dopatrzy jeszcze coś ciekawego Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 007) Log (3 - 004) Log (4 - 008) Log (5 - 010) Log (6 - 011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się