Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek mocy- wrazenie


rogerwro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam wrażenie, że od jakiegos czasu moje autko stracilo na dynamice. powyzej 2500-3000 obr nie ciagnie jak powinien i czasem delikatnie przerwie gdy depne w opór, przynajmniej tak mi sie wydaje. vag nie wywala bledow, jakies sugestie? co posprawdzac co przeczyscic lub wymienic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miesiac temu kupilem audi z takim silnikiem ;) jak dla mnie buta miało od samego poczatku ale gdy czyscilem sobie go zaraz po zakupie przedmuchalem przy okazji filtr powietrza kompresorem i zauwazylem odrazu lepsza przyspieszenie planuje jeszcze wyczyscic zawor egr i kolektor do niego podobno duzo moze byc tam nagaru. Wymiana filtra powinna pomóc moim zdaniem dostaje za mało powietrza i dlatego sie dławi i nie wkreca sie na wyzsze obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedmuchałem ten filtr i już mi się nie dlawi. Dzięki

---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:27 ----------

Btw filtr był stosunkowo nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,

z całym szacunkiem ale filtry powietrza sie wymienia a nie dmucha, jak wam się turbina rozwali dopiero będziecie dmuchac w portfel,.

robi sie logi grup silnika wtedy mozna cos wywnioskowac dlaczego auto ,,nie jedzie,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kudlaty a da sie wywnioskowac cos na podstawie logow tylko statycznych? mam dupnieta baterie w lapku i nie mam jak zrobic dynamicznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 003 BS

004 BS

011 BS

coś się zobaczy ale dynamiczne by powiedziały jak turbo pompuje,.

---------- Post dopisany at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

w BS grupie 011 zobacz na sztange od turbo jak się przełącza, czy robi to płynnie, jak się tnie to turbo do czyszczenia lub gruszka się kończy,.

szukaj też nieszczelności na wężykach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka, sory, ze dopiero teraz odpisuje ale mialem duzo roboty.dzisiaj np. depa w podloge i przy 3700 zaczal sie dlawic tak jakby paliwa brakowalo. jutro zrobie 003bs 004bs i 011bs, powiedz mi prosze tylko czym konwertowac te pliki txt do jakiegos normalnego formatu... czytalem o csvconv ale nie moge znalezc nigdzie w necie :(

---------- Post dopisany 02-04-2014 at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany 01-04-2014 at 22:11 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten konwerter mam u siebie w programie vcds,.

znajdz temat o logach na forum tam jest pomoc,.

---------- Post dopisany at 07:04 ---------- Poprzedni post napisany at 07:02 ----------

co do tych dwóch logów, Egr drozny, kąt wtrysku poiwnien byc na 1.8-2 stopnie, nie wywala błędu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadnego bledu nie ma wlasnie jestem w trakcie 011bs

---------- Post dopisany at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ----------

grupa 11 bs VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

dodam, ze zauwazylem pecherzyki powietrza w przewodzie idacym do pompy paliwa, co to oznacza i czym to grozi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oznacza to, że ciągnie powietrze do paliwa, prawdopodobnie na filtrze, grozi to zatarciem się pompy VP i dużymi kosztami naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego rogerwro,w jakim stanie masz przelewy??pęcherzyki powietrza masz non stop widoczne czy tylko po odstaniu auta np.całą noc a po odpaleniu i ich nie widać??nie bagatelizuj tego problemu bo jak kolega pisał wyżej koszty mogą być odczuwalne:kwasny:

I zrób dynamiczne logi,pożycz od kogoś lapka:wink:

Filtr powietrza się wymienia,jak masz nasadke torx(nie pamiętam numeru:kwasny:) z dziurką w środku żeby odkręcić przepływkę to ją bez dotykowo przeczyść(ja czyściłem spray-em do hamulcy:grin: jakimś antystatycznym preparatem)ale logi dynamiczne jaśniej by tu coś pokazały:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, jezeli 'przelewy' to wezyki przelewowe czy tam odprowadzające to sa nowe, niedawno wymieniane, pecherzyki sa caly czas. filtr wymieniam zawsze razem z olejem, przeczyscilem go proforma, a raczej miejsce w plastikowej obudowie za tą kratką. przeplywke czyscilem spirytusem. :) wiem, ze logi sa najwazniejsze i potrafia zobrazowac problem ale qwa dzisiaj mialem miec swoja baterie do lapka i powiedzieli mi ze jutro... ehhh no narazie smigam powoli, jak go krece do tych 4 tys to tak w sumie słabo... nie bagatelizuje tylko sam sie na siebie zloszcze, ze jeszcze nie zrobilem tych logów, mam nadzieje, ze jutro porobie juz logi i bedziecie mi w stanie jakos pomoc :)

---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:05 ----------

mały edit, mianowicie pecherzyki na biegu jałowym sa spradyczne po dodaniu gazu jest ich duzo. Dodam, ze 1,5 roku temu mialem wyciek z przewodu paliwowego dokladnie za prawym przednim kołem za taka metalowa osłonką, niby przewod cały (metalowy) a jednak puszczal duze ilosci paliwa, czy moze to miec zwiazek z powietrzem w paliwe badz utrata mocy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie tak,piszesz że wyciek był ponad rok temu coś się zmieniło??

Jak przewody są mokre to znaczy że jest przeciek:kwasny:do sprawdzenia wręcz natychmiast:doh::kwasny:.

Odpowiadasz sobie na pytanie,auto na powietrzu nie pojedzie a bardziej pompa dostaje po dupsku:facepalm:bo pcha powietrze a jest smarowana poniekąd przez ropę:wink:.Auto na kanał przegląd ogólny całego układu,dodatkowo dla pewności sprawdz na odpalonym silniku czy zaworek zwrotny na filtrze jest ok.Przechyl go z wyczuciem na boki jeśli nie syczy powinien być ok:wink:.Jeśli wszystko jest ok i suche obstawiam pompke w baku zasysa powietrze i pęcherze płyną z paliwem z baku(staraj się jeździć powyżej pół najlepiej prawie cały)w moim przypadku załatwiło problem ale przed wymianą sprawdziłem mm-y całego układu 2 razy:wink:

1)pęcherze muszą zniknąć:wink:

2)logi do zrobienia przynajmniej statyczne i ewentualne błedy:decayed:

Napisz jak tam Ci idzie jakieś foto(film) poglądowe mile widziane,zawsze będzie bardziej widać co się dzieje.Jednak pomagamy przez neta:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema Panowie! Odświeżam kotleta. Bateria dostarczona wiec logi dynamiczne są:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa 008 010

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa 011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa 004

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa 003

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COMgrupa 001

licze na pomoc z Waszej strony. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne co widze to troche przycina się nastawnik w pompie, ale może jakiś srodek do paliwa pomoże,

może i ten filtr paliwa i bombelki do sprawdzenia,

przepływka mnie zastanawia, niby dobrze pokazuje i raczej jest nowego typu nie powinno byc z nia problemów, ale jakby był drugi na chwilę na podmianę to bym sprawdził na innym,.

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

ewentualnie kat sie zapycha i też z tego powodu wysoka temperatura, tylko wtedy turbo by nie ładowało w parametrach,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc Panowie!

więc Kudlaty co radzisz?

-co z tym nastawnikiem? wyjaśnisz proszę? (dodam, że podczas robienia logów od 3700 obr się dławił troszkę)

-o jakim srodku mowisz- jakis ulepszacz? cy jest to bezpieczne?

-filtr i babelki sprawdze, tzn uklad paliwowy,

-moze kupic nowa przeplywke? czy raczej nie?

-a jak z reszta moich logów?

Sorki za tak dużo pytań:wink:

Ehhh jeden z forumowiczow pisal mi ze przy tej temp. (prawie 100st c) jest notlauf ale ja nie mam zadnych bledow, zebym sprawdzil caly uklad chlodzenia z termostatem.

-może zrobię też przegląd chłodziwa?

Jak bede oddawal auto do mechanika chce juz miec wszystko sprawdzone.

-da się coś zrobić z tym katem oprócz opcji 'wytnij'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

katalizator tylko wyciac bądź nowy,.

sprawdz ten układ paliwowy, nowe przelewy i podkładki, ewentualnie nowy filtr i spradzenie szczelności zaworka zwrotnego,.

często przewód robi się nieszczelny przy łaczeniu gumowego z przezroczystym przed pompą,.

na początek na zimno sprawdziłbym temperatury może czujnik sie kończy, czy przy tej temp wiskoza się załączyła???

może chłodnice poprostu brudne po zimie,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...