komoornik Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Dnia 23.06.2017 o 22:22, l.e.s.t.e.r napisał: Ja przeszedłem drogę od 316 przez 320 do 345 i stwierdzam że jest znacząca różnica w hamowaniu pomiędzy 320 a 345 - nie ma co porównywać. Może być ta różnica przez to że, jak wrzuciłem 345 ma przód to wpadło na tył 330 i sumarycznie zrobiło się dużo lepiej. A ja raz na jakiś czas przesiadam się do auta brata które ma cały czas 320tki, więc mam dobre odniesienie. A na pewno nie dosięga mnie efekt placebo
l.e.s.t.e.r Opublikowano 25 Czerwca 2017 Opublikowano 25 Czerwca 2017 1 godzinę temu, komoornik napisał: A ja raz na jakiś czas przesiadam się do auta brata które ma cały czas 320tki, więc mam dobre odniesienie. A na pewno nie dosięga mnie efekt placebo no jak tam sobie chcesz.
st4yKool Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Slyszal ktos o tarczach Zimmermana Formula Z ?
Adam-Lewian Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Słyszał, używał, sprzedaje spore ilości Co chciałbyś o nich wiedzieć ?
sajmon136 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 9 minut temu, Adam-Lewian napisał: Słyszał, używał, sprzedaje spore ilości Co chciałbyś o nich wiedzieć ? Jaka różnica pomiędzy OZ sport a tymi OZ Formula Z
Adam-Lewian Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Formula Z to tarcze pływające, zupełnie inna technologia. Te tarcze fabrycznie są np w RS6, RS4, R8, BMW M5, M3, Panamera Turbo
st4yKool Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Adam chce takie tarcze do hebli z q5polift... 4 tlok brembo.. 345mm i chyba 30mm grubosci Sent from my SM-T815 using Tapatalk
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 A ktos moze ma jakies doswiadczenia z firma EBC? np. https://ebcbrakes.pl/tarcza-hamulcowa-usr1844,3,28475,18895
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 21 godzin temu, st4yKool napisał: Adam chce takie tarcze do hebli z q5polift... 4 tlok brembo.. 345mm i chyba 30mm grubosci Sent from my SM-T815 using Tapatalk Niestety te tarcze nie występują w wersji Formula Z. Godzinę temu, st4yKool napisał: A ktos moze ma jakies doswiadczenia z firma EBC? np. https://ebcbrakes.pl/tarcza-hamulcowa-usr1844,3,28475,18895 Z mojego doświadczenia i opinii klientów - nic dobrego
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Kurde.. to lipa.. chce cos półke wyzej niz OZ sport... ;|
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 W tym rozmiarze nie znajdziesz.
sajmon136 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 1 godzinę temu, st4yKool napisał: A ktos moze ma jakies doswiadczenia z firma EBC? np. https://ebcbrakes.pl/tarcza-hamulcowa-usr1844,3,28475,18895 Jeździłem na EBC w kilku mich poprzednich samochodach i sobie chwaliłem,polecam. 29 minut temu, Adam-Lewian napisał: Niestety te tarcze nie występują w wersji Formula Z. Z mojego doświadczenia i opinii klientów - nic dobrego A co z EBC jest nie tak jeśli można wiedzieć?
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Wytrzymuje mniej niż Zimmermann gładki z klockami Ferodo.
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Mi zinmerman wiercony nie wytrzymal jednych klockow.. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 No to zmieniaj układ na wydajniejszy Jak ja nie dałem rady tego zarżnąć to już chyba się po prostu nie da Teraz trenuje to w A4 B9, na razie fabryczny rozmiar czyli 338mm przód i 330mm (wentylowany) tył, Zimmermann Sport + Ferodo Premier i jak na razie kilka hamowań z 250 nie zrobiło wrażenia na nich, niedługo jak czas pozwoli sprawdzimy to na TD w Poznaniu.
sajmon136 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 44 minuty temu, Adam-Lewian napisał: Wytrzymuje mniej niż Zimmermann gładki z klockami Ferodo. Ja miałem EBC gładkie i klocki EBC standard i nic się nie działo złego. A w ostatnim samochodzie miałem EBC Blade disc i Klocki EBC red stuff, mega hamulec,zero pyłu z klocków. Przejechałem na nich 20tyś mil i praktycznie nie było widać zużycia,później auto sprzedałem.
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nie no jasna sprawa, niektórym Hart wytrzymuje Ja mam jednak ciężką nogę a to weryfikuje wszystko
sajmon136 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 49 minut temu, Adam-Lewian napisał: Nie no jasna sprawa, niektórym Hart wytrzymuje Ja mam jednak ciężką nogę a to weryfikuje wszystko
st4yKool Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 No to zmieniaj układ na wydajniejszy [emoji6] Jak ja nie dałem rady tego zarżnąć to już chyba się po prostu nie da [emoji14] Teraz trenuje to w A4 B9, na razie fabryczny rozmiar czyli 338mm przód i 330mm (wentylowany) tył, Zimmermann Sport + Ferodo Premier i jak na razie kilka hamowań z 250 nie zrobiło wrażenia na nich, niedługo jak czas pozwoli sprawdzimy to na TD w Poznaniu. Adam..Mam 345 przod na 4 tloku i 330 tyl z s4.... oz sport i ds2500... oplot i plyn sportowy.. nie wiem jak ty hamujesz, ale ja to jestem w stanie zagrzac po 3 hamowaniach... i nie musi byc z 250.. Chcialem jechac w tym roku na Nrb ale sie boje bo juz sie czuje tam pewnie i chcialbym jakies 8.30 wykrecic.. ale mam wrazenie ze z tym heblem co mam poprostu sie zabije :-)))))Ds2500 zjadly mj te ozty.. klocka jest jeszcze a tarcza wyglada jak niemka po sylwestrze w Colonii Czy na prawde nie ma porzadnych tarcz w tym rozmiarze? Nie bede znowu wrzucal 3k w upgrade hebli do auta ktore juz planuje sprzedac.. :/Sent from my SM-T815 using Tapatalk
Adam-Lewian Opublikowano 27 Czerwca 2017 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nie wiem w takim razie co jest nie tak u Ciebie ale te tarcze wytrzymują z DS3000 w M5 na Torze poznań
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się