?ukasz1988 Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Witam ostatnio zauważyłem że jak ostro przyspieszam i zmieniam biegi na wyższe to po zmiane na wyższy czuć przez kilka sekund zamułe . Wyskoczył błąd 519- czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym zwarcie do plusa. to sporadycznie sie pojawia . Bede wdzięczny za pomoc . Oto logi. ---------- Post dopisany at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------
Tommy Gun Opublikowano 21 Marca 2014 Opublikowano 21 Marca 2014 Doładowanie turbo pozostawia wiele do życzenia. Czemu nie wrzuciłeś logów statycznych i bs ?? Dynamiczny 011 był z gazem w podłodze ??
?ukasz1988 Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 Grupy: 001,003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tak było z gazem w podłodze . Dodam że egr mam zaślepiony. Turbinie czyściłem w tamtym roku .
ciahciah Opublikowano 22 Marca 2014 Opublikowano 22 Marca 2014 wytnij katalizator i pojeździj dynamicznie, a potem zrób 003d i 011d osobno
?ukasz1988 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Opublikowano 23 Marca 2014 Logi statyczne i Bs zrobiłem jeszcze raz z tym ze bs nie mogłem zrobić bloku 011. Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 23-03-2014 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2014 at 12:58 ---------- Panowie zmieniłem zaworek n75 na taki który zmieniałem kiedyś jak miałem problem z zacinającą sie geometrią turbinki i przepłukałem przepływkę i jak ręką odją nie ma tego zawahania w przyspieszaniu przy zmianie biegów . Turbinka może słabiej ładuje na logach bo już ją troszkę słychać w niskim zakresie obrotów . Powiedzcie mi może przy okazji kiedy na nią będzie czas bo nie chce żeby sie wysypała w silnik, luz poprzeczny jest powyżej ok 1.5mm . Dziekuję za pomoc pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 czy ktoś ci kazał zrobić te logi? powiedz jaki to miało mieć sens? pokaż 011d bo jestem ciekawe twojego jak ręką opiął 1,5mm to dużo, niech to oceni ktoś kto się zna bo jeżeli jest tam naprawdę 1,5mm to tylko czekać jak padnie, a luz wzdłużny jest?
?ukasz1988 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Chyba oczywiste jest że trzeba zrobić logi zamiast wymieniać na próbe sto rzeczy . Logi zrobie w sobote bo nie mam teraz z kim . A jeżeli chodzi o turbinke to luzu wzdłużnego ma duzo mniej niż poprzecznego . Ale powiem ci ze może tego nie było tak widać na logach bo ten objaw zamulania zauważałem tylko przy zmianie biegów zrobię w sobotę te logi . Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 lepiej najpierw wytnij katalizator jak jeszcze jest i zrób to co już pisze i dopiero zrób logi, poco robić logi jak już jest co robić…
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się