Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio zauważyłem że jak ostro przyspieszam i zmieniam biegi na wyższe to po zmiane na wyższy czuć przez kilka sekund zamułe .

Wyskoczył błąd 519- czujnik ciśnienia G71 w przewodzie dolotowym zwarcie do plusa. to sporadycznie sie pojawia . Bede wdzięczny za pomoc . Oto logi.

Statyczne.jpg

Statyczne_003.jpg

Statyczne_004.jpg

statyczne_011.jpg

---------- Post dopisany at 13:15 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ----------

Dynamiczne_011.jpg

Opublikowano

Doładowanie turbo pozostawia wiele do życzenia. Czemu nie wrzuciłeś logów statycznych i bs ??

Dynamiczny 011 był z gazem w podłodze ??

Opublikowano

wytnij katalizator i pojeździj dynamicznie, a potem zrób 003d i 011d osobno

Opublikowano

Logi statyczne i Bs zrobiłem jeszcze raz z tym ze bs nie mogłem zrobić bloku 011.

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany 23-03-2014 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 22-03-2014 at 12:58 ----------

Panowie zmieniłem zaworek n75 na taki który zmieniałem kiedyś jak miałem problem z zacinającą sie geometrią turbinki i przepłukałem przepływkę i jak ręką odją nie ma tego zawahania w przyspieszaniu przy zmianie biegów .

Turbinka może słabiej ładuje na logach bo już ją troszkę słychać w niskim zakresie obrotów .

Powiedzcie mi może przy okazji kiedy na nią będzie czas bo nie chce żeby sie wysypała w silnik, luz poprzeczny jest powyżej ok 1.5mm .

Dziekuję za pomoc ;) pozdrawiam

Opublikowano

czy ktoś ci kazał zrobić te logi? powiedz jaki to miało mieć sens?

pokaż 011d bo jestem ciekawe twojego jak ręką opiął

1,5mm to dużo, niech to oceni ktoś kto się zna bo jeżeli jest tam naprawdę 1,5mm to tylko czekać jak padnie, a luz wzdłużny jest?

Opublikowano

Chyba oczywiste jest że trzeba zrobić logi zamiast wymieniać na próbe sto rzeczy . Logi zrobie w sobote bo nie mam teraz z kim . A jeżeli chodzi o turbinke to luzu wzdłużnego ma duzo mniej niż poprzecznego .

Ale powiem ci ze może tego nie było tak widać na logach bo ten objaw zamulania zauważałem tylko przy zmianie biegów zrobię w sobotę te logi . Pozdrawiam

Opublikowano

lepiej najpierw wytnij katalizator jak jeszcze jest i zrób to co już pisze i dopiero zrób logi, poco robić logi jak już jest co robić…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...