wampir Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Jeżeli poduszki sa uszkodzone albo przedni odbojnik jest zle wycentrowany to drgania zakłócają pracę czujników stukowych. Czy tak jest w Twoim przypadku? Raczej nie... Czy masz jakies stare logi swojego auta z kanału 020 gdzie sa wszedzie zera i wszystko jest OK? Czy od tamtego czasu coś wymieniałeś? A nie tankowales w miedzyczasie innego paliwa, albo nie dolewałeś czegoś do paliwa jakiegoś dodatku? Ile masz paliwa w baku tak w ogole? W jakim stanie jest czujnik temperatury cieczy bo on tez pośrednio może miec wpływ na cofanie zapłonu. To są tylko moje pseudoteorie takze moga sie okazac totalnie nietrafione ale może kogoś naprowadzą na właściwe rozwiązanie. ---------- Post dopisany at 08:10 ---------- Poprzedni post napisany at 07:53 ---------- Kolejne pytanie, Czy masz u siebie jeszcze katalizator? Może to on blokuje i dlatego sa korekcje zapłonu? Nie musisz kupować od razu niewiadomo jakiego cudownego downpipe mimo, że to solidna robota, na 4 lata wystarczy "zamiennik katalizatora" (wpisz w allegro) za 200zł z allegro z uszczelkami, a swojego kata sprzedaj takze na allegro za 150zł i wyjdzie w miare bezkosztowo. Potem tylko trzeba bedzie podjechac do tunera i programowo wylaczyc druga sondę bo wszystkie dystanse i tulejki mozna sobie o kant d.py rozbić. Wyłączania drugiej sondy nie trzeba robić od razu. Bedzie się zapalał co 100-150KM na desce denrwujacy check engine po każdym jego usunieciu, ale to nie ma wpływu na prace silnika. Może masz w baku wode, moglbyś przejezdzićz 2 baki na jakims preparacie do oczyszczania wtrysków Pb bo jest mocniejszy niż preparaty ogólne do czysczenia układu paliwowego. Kupisz je na np na Orlenie. I ostatnia rada to kup to HIT XADO ANTYKOKS sposób na ZAPIECZONE PIERŚCIENIE (4109679655) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Widziałem na wlasne oczy jak to działa. Usuwa nagar bardzo skutecznie, tłok wyglądał jak nowy, mogę polecić! Jak nie pomoże to wymieniaj pompe paliwa. To tyle z ekscentrycznych pomysłów, masz co robić przez miesiąc
maciejko111 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie mam takich logów, do paliwa nic nie dolewam, leje tylko verve. W zasadzie to wg mmnie silnik trochę drży, czuć to na wolnych, bo mam jeszcze drugi samochód z takim silnikiem i tam praca jest plynniejsza... Kata i tak chciałem wywalić i dac DP. Dobra poczyszcze też ten silnik, nie zaszkodzi mu. Ale coś czuje, że pompa i takz do wymiany bo wyje przy odpalaniu i trzeba długo kręcić żeby silnik zaskoczył...
wampir Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To jak sa takie objawy to ją wymien bo Ci zdechnie w trasie i bedzie problem. O ile to faktycznie ona wydaje takie odgłosy.
gregor10 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Nie mam takich logów, do paliwa nic nie dolewam, leje tylko verve. W zasadzie to wg mmnie silnik trochę drży, czuć to na wolnych, bo mam jeszcze drugi samochód z takim silnikiem i tam praca jest plynniejsza... Kata i tak chciałem wywalić i dac DP.Dobra poczyszcze też ten silnik, nie zaszkodzi mu. Ale coś czuje, że pompa i takz do wymiany bo wyje przy odpalaniu i trzeba długo kręcić żeby silnik zaskoczył... sprawdz cisnienie paliwa manometrem przy max bucie na 3 -4biegu do odcinki i szczelnosc podcisnien.
maciejko111 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 już sprawdzałem ciśnienie paliwa, było o tym kilkadziesiąt postów wcześniej. Jeżeli mój manometr pokazuje bardzo dobrze, a jest nowy, to pokazywał ok. 3.85 bara... tylko właśnie kwestia na ile jest dokładny. Właśnie najbardziej z tą pompą mnie niepokoi takie wycie przy odpalaniu, gdzieś z tyłu samochodu dobiega wiec raczej pompa... szczelność dolotu też sprawdziłem, nigdzie nie uciekało powietrze.
wampir Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Czy z tym pomiarem nie jest tak, ze manometr osiąga maksymalną wartość i nawet jeśli ciśnienie spadnie to on jest ustawiony (pamięta) na wartości maksymalnej?
maciejko111 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 nie, ja mam taki zwykły bez pamięci i na bieżąco musiałem patrzeć
gregor10 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 wiem ze było mierzone, mialem na myśli to żeby zmierzyć innym manometrem i wykluczyć bład pomiarowy.
maciejko111 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Dobra spróbuję coś zorganizować w przyszłym tyg do mierzenia.
wampir Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tak to wygląda wg Twoich ostatnich logów
maciejko111 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Nie wiem czy dobrze interpretuje, ale czy to nie oznacza, że powyżej 3000 za niskie doładowanie i także obcina czasy wtrysku? Czy jednak tak powinno być jak widać na wykresach?
wampir Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Nie chce Cię wprowadzac w błąd, ale dla mnie wyglada to dziwnie. W logach masz 2 serie pomiarow po 3 przyspieszenia. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Popatrz w drugiej seri na pomiar nr 2 i nr 3. W pomiarze nr 2 cofa zapłon momentami do wartości 3.0 i generalnie cofa w prawie całym zakresie obrotów. W pomairze nr 3 delikatnie tylko w początkowym zakresie obrotów co może być spowodowane szarpnięciami silnika po dodaniu gazu. Popatrz na wykres z praca wtryskiwaczy chodzi dokładnie o wtrysk2 i wtrysk3. Sa identyczne! Tzn, że paliwa w obydwu przypdkach było tyle samo, a mimo to raz było caofanie zapłonu, a potem już go nie było. Nieśmiało powiem, że przyczyna może leżeć gdzieś w innym miejscu i może to być związane z aktualnym stanem silnika i np jego "nierozgrzaniem". Przejedz się dobre 20km dynamicznie a potem znowu zrób serię trzech pomiarów.
maciejko111 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to są logi na rozgrzanym dość długo i solidnie silniku, wyniki dziś są jeszcze gorsze niż poprzednie, aż do 5.3 dochodzą korekty... już mi powoli głowa zaczyna wariować od tego wszystkiego:kwasny:
german81 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 zmierz kompresjie bo wyglonda to dokładnie tak jak by był problem ze sprawnoscia silnika .
maciejko111 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 ok, a ile barów kompresji powinno być żeby było ok?
wampir Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 i jak robisz logi 020 to loguj z 003 a nie 002
maciejko111 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Dobra przeczyściłem tłoki xado, rzeczywiście wyleciało trochę syfu. Narazie jeszcze nie zmierzyłem kompresji, bo miernik będę miał chyba dopiero jutro... logi po czyszczeniu: Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
wampir Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jeżeli u Ciebie dzisiaj było takie zimno jak pies jak u mnie i wilgotno to masz wyjaśnienie dlaczego poprawiły się logi
maciejko111 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 taką właśnie mam dziś pogodę, ale mógłbyś szerzej to wyjaśnić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się