Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana rozrzadu i sprawdzenie pompy oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam bede wymienial teraz rozrzad mam zamiar robic to sam jest moze jakis opis ustawien i sposob wymiany chcialbym tez przy okazji jak bedzie przod rozebrany sprawdzic zabierak i gniazdo mysle ze jak gniazdo bedzie dobre wymienie sam zabierak ale jak nie bedzie dobre chcialbym oddac ta pompe do regeneracji gniazda moze ktos poleci dobra firme co to robi chcialbym to zrobic wmiare szybko bo auto mi jest potrzebne na codziem

prosze o kazda pomoc

moj silnik 2.0 BLB

Opublikowano

Masz tu na forum co najmniej 2 firmy do wyboru które bez problemu to robią.

Wystarczy poczytać.

Opublikowano

kolego nie licz na to że gniazdo będziesz miał dobre,jeżeli masz na tyle pojęcia żeby samemu to rozebrać to wymontuj wałek z uszkodzonym gniazdem i oddaj go do okolicznego zakładu wyposażonego w elektrodrążarkę i poproś o wydrążenie otworu sześciokątnego 8mm,kup w sklepie z narzędziami dobry imbus 8mm i w tym samy zakładzie niech zeszlifują odpowiednią długość tego imbusa na orginalne 6mm tak zeby w pompe wchodziło a pozostała część wejdzie w nowy otwór w wałek. u mnie płacę za taką usługę 100pln.

Opublikowano

Jakie dobry zestaw kupić na allegro chodzi mi też o wymianę pompy ktoś coś polecić dobrego

Opublikowano

Pompa na oryginale czy swap ?

Jak oryginał to mam komplet wraz z wałkami. Reszta na PW.

Opublikowano

witam robie wlasnie wymiane rozrzadu i mam takie pytanie odkrecilem weza od chlodnicy powietrza i wylecialo mi troche oleju jest to normalne czy turbo juz puszcza

Opublikowano

jest to normalne zjawisko. zamontuj nowe także bedziesz mial olej w dolocie... turbo zawsze bedzie puszczalo i do tego odma. nie stresuj sie.

Opublikowano

koledzy mam takie pytanie czy jak wyciagne pompe olejowa ro jak będę później montowal to ważne jest ustawienie walkow czy nie ma to wpływu

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ----------

prosze kogos o pomoc auto stoi ROZEBRANE

Opublikowano
koledzy mam takie pytanie czy jak wyciagne pompe olejowa ro jak będę później montowal to ważne jest ustawienie walkow czy nie ma to wpływu

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:01 ----------

prosze kogos o pomoc auto stoi ROZEBRANE

tak waze jest ustawic wałki jak nalezy bo inaczej bedziesz mial wibracje na maxa :wink:
Opublikowano

to sa jakies znaki do tego jak to zlozyc

Opublikowano

klolego a powiedz mi jak ustawic walki rozrzadu maja jakies znaki bo te blokady to wchodza w to co jest za walkiem ale to sie razem kreci skad wiadomo ze walek jest w dobrej pozycji

jak mozesz to powiedz mi terza czy nie dam rady zlozyc tej pompy bez tych blokad jak sobie nie zaznaczylem polozenia

---------- Post dopisany 08-04-2014 at 08:21 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 20:52 ----------

Mam takie pytanie jeszcze w jakim położeniu będzie tłok 1 od rozrządu jak walki będą na blokadach bo jak zawsze wymieniałem rozrząd w benzynowym silniku to tłok był u góry po tym można było sprawdzić czy wszystko jest dobrze

Opublikowano

w kazdym silniku jest taka zasada tlok 1go cyl w GMP, kasete z walkami montujesz gdy odwazniki walkow skierowane są swobodnie do dołu.

Opublikowano

OK ale jak z rozrządem jak 1 tłok jest u góry to wtedy walki powinny być na blokadach i wal na znaku dobrze to myślę czy może być inaczej

Opublikowano

tlok 1 w gmp walki rozrźadu na blokadach i wtedy montujesz kasete z lankasterami.

Opublikowano

kolego to u mnie jest cos nie tak ja kustawie rozrzad tak jak byl dodam ze auto pali od tyku bo sprawdzilem to tlok 1 jest u gory ale walki na blokady nie pasuja sa zamiast do gory to w dol skierowane

wiec moze ktos doradzic jakie ma byc polozenie tloka jak walki sa na blokadach ma byc u samej gory

powiem ze umnie byla glowica wymieniana moze ktos to inaczej zlozyl

Opublikowano

blokady maja byc jak na rys.w dokunencie jtóry ci dałem. nie możetbyc inaczej..nie ma innej ogcji...

Opublikowano
blokady maja byc jak na rys.w dokunencie jtóry ci dałem. nie możetbyc inaczej..nie ma innej ogcji...

kolego i tu sie mylisz nie wiem kto grzebal w moim aucie ale na blokady nie pasuje tak jak by kola byly w dol zamiast do gory zlozylem na swoje znaki i auto chodzi tak jak chodzilo mysle ze ktos kola odwrotnie zalozyl ale po co to nie wiem

wiem ze na blokady teraz nie ustawie

mam takie pytanie czy ktos spotkal sie bo pasek od rozrzadu bardzo idzie po bloku jest jakas mozliwosc to zmienic tamten tak nie kodzil byla mala przerwa

---------- Post dopisany 10-04-2014 at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 23:31 ----------

prosze kogos o rade

Opublikowano

bo jakis pajac tak poskladal ten silnik ze masz jak masz... porob jakies zdjecia /film bo troche ciezko jest cos doradzic... w ktovm miejscu ten pasek ta idzie? moze cos z napinaczem ze tak pasek prowadzi.

Opublikowano

ok jutro zrobie zdiecia

powiem ci ze wczesniej w serwisie w niemczech zmieniali rozrzad i glowica tez byla zmieniana na gwarancji i tak zlozyli

pasek to napinacz prowadzi tylko mam firmy ina czyli taki jak byl

---------- Post dopisany 11-04-2014 at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany 10-04-2014 at 23:48 ----------

20140411_124940.jpg

20140411_124950.jpg

20140411_125000.jpg

20140411_125016.jpg

20140411_125028.jpg

20140411_125038.jpg

prosze pardzo kolegow o rade dlaczego ten pasek tak idzie po bloku wczesniej tez tak szedl ale ok 2 mm bylo luzu a teraz prawie po samym bloku co moze byc nie tak

dodam tylko ze jak zaloze pasek i krece recznie to jest dobrze odpale auto i od razu przesowa sie bardziej do bloku i tak zostaje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...