FUTURUM Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 "Przekoszenie" jednej z rolek....(jedna z przyczyn)
SotoM Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 szpilka napinacza moze byc krzywa co powoduje zle osadzenie napinacza przez co kolniez układa pasek do wewnatrz. zdejmij napinacz wez nawet szkolny kątomierz i spr szpilke czy jest prosta czy nie jest skrzywiona w str prawą. dolne kolo walu miales na blokadzie? ktos zle zamontowal kola walkow rozrzadu- przełuz je tak jak powinny byc chyba ze wymieniales rozrzad przekrecony o 180stp. znaczkow kropek narobione.. co za idiota ten motor składal...
rakud29 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 witam dalem mala podkladke pod napinacz i jest ok moze tak zostawie
SotoM Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 albo nie odpowiedni napinacz ci sprzedano...
rakud29 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Niby taki sam Dzięki kolego za odpowiedz myślę że tak zostawię Powiesz mi czy da rade wymienić poduszkę od strony pasażera jak będzie przód złożony bo od góry trochę ciężki dostęp chodzi mi o poduszkę pod silnikiem
rakud29 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 czyli lepiej podniesc silnik czy odkrecic cala ta lape powiedz mi jeszcze czy od gory podejdzie tam kluczem bo malo placu jest znasz moze numer tej poduszki od strony pasazera do blb ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- mam jeszcze takie tytanie jaka blokada idzie do blb bo widze ze sa dwie 1 zabek w lewo czy 2 w prawo
SotoM Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 odkrecasz srube od gory,nakretke od dolu,motor w gore i wypadnie. a co tej poduszce ze ja zmieniasz? to olejowki sa... ifinterface.com - szukaj sobie czesci.
rakud29 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Olej z niej leci właśnie powiedz mi czy drugą też muszę odkręcić żeby silnik podnieść czy tylko ta i z tej strony podnieść
SotoM Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 od dolu wszystko krecisz.tykko zdejmujesz przewod dolotowy powietrza z filtra do turbjo i przewod powietrza doladowanego wyjscie z turbko do prawego IC i mozesz bezpiecznie uniesc motor.
rakud29 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 dzieki koledzy za pomoc poduszka wymieniona z mojej juz olej lecial i bardziej silniksie telepal teraz troche lepiej zrobilem duzo teraz przy aucie ale mysle ze bedzie dalej jezdzic dobrze tak jak do tej pory wymienilem szesciokat co napedza pompe dodam ze gniazdo dobre bylo male slady zluzycia wymieniony napinacz od lancuszka oraz nowy lancuszek caly rozrzad i rolki od paska wieloklinowego wszystko ustawione na znaki pompa olejowa no i rozrzad tylko ja mam przestawione walki odwrotnie tak zrobili w niemczech w serwisie bo tam zmienial rozrzad plus glowice ale ja mialem swoje znaki i zlozylem jak bylo do tego pompe olejowa ustawilem na blokade na wale i wszystko jest ok powiem ze autem mniej buja i ciszej pracuje u mnie juz byl duzy chalas nie wiem czy to wina rolek byla czy to ze napinacz slabo napinal lancuszek teraz auto chodzi ciszej i wszystko jest ok moj przebieg to 205000 tys orginalny spawdzony dziekuje wszystki za pomoc moze komus ten temat cos pomoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się