mariuszsuchy Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 witam. nie wiem czy w dobrym dziale pisze ale nic nie znalazłem w postach co by odpowiedziało na moje pytania. a wiec zbieram się do kupna niunia4 w dieselku, w roczniku który chce występują dieselki 1.9 i 2.0. teraz moja pytanko czym one się różnią?? który jest bardziej ekonomiczny? z którym będzie mniej problemów? Po prostu nie wiem który wybrać , naprowadzcie, pomóżcie. pozdrawiam
Piechol Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 bardziej ekonomiczny i mniej awaryjny, natomiast 2.0 daje więcej frajdy z jazdy
Wąski Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 bardziej ekonomiczny i mniej awaryjny, natomiast 2.0 daje więcej frajdy z jazdy czy ja wiem na pewno mniej awaryjny
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 ale jeśli byś się uparł na 2.0 to tylko wersja 170km, 140tki kulały
Wąski Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 ale jeśli byś się uparł na 2.0 to tylko wersja 170km, 140tki kulały dokładnie albo 3,0
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 ale jeśli byś się uparł na 2.0 to tylko wersja 170km, 140tki kulały dokładnie albo 3,0 albo 4.2 :gwizdanie:
Wąski Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 No tak tylko kolega prośił o pomoc 1,9 albo 2,0 stawiam na 1,9
mariuszsuchy Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2008 3,0 byłby najlepszy ale niestety poza zasięgiem widze ze kazdy poleca 1.9 i chyba starszy sprawdzony silnik bedzie lepiej slużył jeszzce decyzja nie podjeta ale widze ze 80/20 na 1.9 dzieki za pomoc i uwagi
Gość Trzeniu Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 1.9 po sofcie i masz 160-180km i ponad 400nm , uwierz mi że jest już czym przyspieszać
Jarol Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 1.9 po sofcie i masz 160-180km i ponad 400nm , uwierz mi że jest już czym przyspieszać Zapomnij to nie AWX w tym silniku po samym sofcie osiągniesz max 140-145km i 320NM czyli tyle co 2,0. Jak chcesz więcej to czeka cie wymiana turbo, IC i PD wtedy realne do osiagnięcia 160-170km i 350NM.
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Trzeniu, tu sie rozchodzi o 1.9 115PS w B7.
alvaro Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 może małe OT ale czy do silnika 1,9 z B7 da się wpakować Turbo od 2,0 170KM ?
poziek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 może małe OT ale czy do silnika 1,9 z B& da się wpakować Turbo od 2,0 170KM ? Alv lookaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_nowy_program_180km_i_380nm-t41990.0.html
Gość Trzeniu Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Trzeniu, tu sie rozchodzi o 1.9 115PS w B7. aha , to przepraszam... gdzieś mi umknęło
alvaro Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Poziu ale mi chodzi o motorownie z B7 ale ona jest konstrukcyjnie taka jak w B6 chyba nie więc to turbo od BRD powinno świrować... ?
poziek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Poziu ale mi chodzi o motorownie z B7 ale ona jest konstrukcyjnie taka jak w B6 chyba nie więc to turbo od BRD powinno świrować... ? chcesz do 1.9 wstawić turbo od 170...czyili dokładnie ten link co podałem. Nie ma znaczenia jaka buda przecież ?
alvaro Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 dobra dzięki w takim razie koniec OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się