Paweł1000.94 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Siemka a o to i moja a4 b5 1.8t końcówka 97r przebieg 272 tyś wyciąga 220 km/h i więcej jak na razie nie da rady samochód kupiłem ponad rok temu ale ostatnio postanowiłem się troszkę bardziej za niego wziąć Wyposażenie : - 2x el szyby - klimatronik - kierownica s-line - instalacja lpg - Felgi 17" na razie wymieniłem i zrobiłem w niej : - radio JVC KD-R641 + tuba JVC Dravn 1200 W + wzmacniacz Crunch 1000.4 - dolne listwy na drzwiach - Regeneracja turbosprężarki - filtry oleje klocki to to na bieżąco - zacisk z tyłu tuleje na belce + amortyzatory - gdy kupiłem był gwint teraz są ori amortyzatory + twardsze i niższe sprężyny - był MBC ale wruciłem do N97 - nowy Akumulator Centra Futura - poduszka silnika lewa Plany : - Pomalowanie błotnika (w 1 miejscu klar zszedł i jest taka plama 5x5 cm co mnie strasznie boli ) brewek oraz lusterka - przednie lampy na po liftowe - nagłośnienie w środku na hertz jeszcze dobrze się muszę zastanowić co dokładniej - przyciemnić szyby - czarna skórzana tapicerka + grzane d*py - licznik z fisem - czarna podsufitka - dodatkowe zegary od doładowania ciśnienia oleju i temp. spalin - dolt oraz przelot 2,5" - program (i zobaczymy co jeszcze będzie potrzebne aby było więcej KM) aktualne ambicje na nie co po nad 200 ps - 4 el szyby - gwintowane zawieszenie z regulacją twardości - Nawigacja - lepszy zestaw hamulców - zrobić baranka pod podwoziem bo stara powłoka się już można powiedzieć zużyła no i zobaczymy co jeszcze wymyślę ale na pewno jeszcze sporo modów będzie Aktualnie trwają prace nad silnikiem to znaczy : wszystko co robię przy samochodzie robię sam nie ufam mechanikom bo w sumie sam nim jestem ale dopiero po szkole więc lat praktyki jeszcze nie posiadam a wiedz aktualnie wymieniam w niej : - rozrząd kompletny (INA) pasek, rolki, napinacz, i pompa wody (Ruvila) - uszczelniacze wałków rozrządu i wału (Victor Reinz) - poduszka silnika od strony kierowcy (Febi) - napinacz paska klinowego (Febi) - paski klinowy, klimatyzacji (SKF) oraz pompa wspomagania (Bosch) - uszczelka kolektora ssącego (Victor Reinz) - Raczej skuszę się na polerowanie Kolektora ssącego - sprawdzenie alternatora i możliwa wymiana jego na nowy lub regeneracja - luz na kole pompy wspomagania z tym muszę się jeszcze zorientować co muszę zrobić - uszczelka chodniczki oleju - uszczelka pokrywy zaworów - czyszczenie całej komory silnika oraz silnika bo jest strasznie ubrudzona że tak powiem - wymiana wszystkich podciśnień na nowe silikonowe oraz podejrzanych wężyków od wody itp. - malowanie felg - wymiana wszystkich filtrów powietrza oraz oleju (UFI) - nowe płyny oraz oleje - sprawdzenie zabezpieczenie oraz zaizolowanie przewodów elektrycznych - sprawdzenie dolotu powietrza No i to na razie chyba wszystko co robię ze swoim samochodem na dzień dzisiejszy i w nadchodzących dniach Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś mi podpowiedział / poradził co mogę jeszcze zrobić z tym moim samochodzikiem przy takim " remoncie " ( co jeszcze wymienić lub sprawdzić żeby mieć spokój na dłuższy czas ) jak skończę wszystko zrobię ciekawsze zajęcia
czarny1202 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 sprawdź odme i wywal katalizator reszte już chyba sa wypisałeś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się