rowoj Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Cześć. Audi A4 2000r. silnik AJM. Jaka jest grubość tej uszczelki pod głowicę? wymieniam uszczelkę pod głowicą oryginalną prezentuję na zdjęciu ma ona 3 fasolki i 2 kółka podobno po tym można stwierdzić grubość, numer jest nieczytelny.Czy po planowaniu głowicy zamontować tą samą grubość? Dziękuję i Pozdrawiam.
rowoj Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 OK. a jaka jest grubość tej - pierwsza, druga, czy trzecia ?. czy poznajemy po fasolkach czy po kółkach ?.
powaguspisz Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 1- 1.45 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 0,91 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1 mm 2- 1.53 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 1,01 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1,1 mm 3- 1.61 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 1,11 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1,2 mm
sous Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Mam pytanie,posiadam silnik AHL,gdy kupilem auto zrobilem rundke,nad morze okazalo,sie ze bierze olej i to naprawde w zabójczych ilosciach.No to wiec zdecydowalem sie na remont,silnika. Glowica poszla do planowania,zawory dotarte silnik wyczyszczony z calego syfu jaki powstal,uszczelniacze wymienione,panewki nowe pierscienie,nowe. Silnik chodzi super zero brania oleju,12tys km,przejechanych po remoncie i zero ubytku oleju. Problem lykania oleju znikl,ale pojawil sie kolejny po remoncie,przy dodaniu gazu od 2tys obrotow do 4tys obrotow,jest stukanie w silniku,padlo podejrzenie na czujnik stukotowy,zostal wymieniony,program VAG nie ma bledow ani problemow z czujnikami,a stukotanie dalej. Wiec auto ponownie na warsztat glowica zdjeta,bo bylo podejrzenie ze po planowaniu tloki dzwonia o zawory,ale po zdjeciu glowicy,nie ma sladow na tlokach ani zaworach ze maja kontakt fizyczny ze soba. Wiec z powrotem nowa uszczelka pod glowice,i poskladane wszystko jak trzeba silnik rowniutko pracuje na wolnych obrotach stukotan nie ma. I z ty stukotaniem,zrobilem juz 12tys km,i nadal tak jezdze,tak poza tym zlych objawow nie ma procz tego stukotania. Wiec prosze,jesli ktos wie co to za usterka i jak ja usunac,oleju nie bierze super chodzi nadal jezdze i wale grube kilometry...
sous Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 hmm szczerze to nie wiem,czy popychacze czy,nie bo zbytnio sie na tym nie znam,mechanik ktory robil,mi remont twierdzi ze popychacze wporzadku byly,ale do do mojego mechanika mam duze watpliwosci.
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Popychacze moze w porzadku ale czy odpowiednio przygotowane do montażu
sous Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 wlasnie,i tego nie wiem,moze byc jeszcze gorzej,gdyby okazalo sie,ze nie odpowiednio przygotowane ? wspomne ze zrobilem juz ponad 12tys km z ta usterka,i jezdze nadal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się