rudik22 0 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Witam Wszystkich Od jakiegoś czasu miałem sytuacje, jakoś po założeniu lpg, że jak odpalałem auto, to mi zaraz gasło i tak parę razy aż nie gubiło obrotów i można było dalej jechać. W tej chwili przekręcam kluczyk, silnik się kręci, wszystkie głosy wskazują jakby miał odpalić ale nie odpala i pojawia się jeden dłuższy sygnał. Ktoś mógłby mi doradzić, co sprawdzić i w jakiej kolejności aby dojść do przyczyny??!! Aku na pewno ok, chociaż teraz go trochę rozładowałem tymi próbami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Sprawdź czy po przekręceniu kluczyka pracuje pompa paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Najprościej VAG-a podpiąć to coś będzie bliżej wiadomo po błędach jakie pokaże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 1. Błędów nie musi pokazać. Diagnostyka ADR jest dość skromna. 2. Pompa po przekręceniu kluczyka nie włącza się, zaczyna działać dopiero jak się kręci rozrusznikiem. 3. Kontrolka immo gaśnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki91 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zobacz czy masz wszystko podpięte- cewki, moduł wzmocnienia zapłonu(?) na puszcze filtra powietrza, przepływke itp itd, no i na immo zwróć uwagę czy gaśnie ci właśnie na desce rozdzielczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zobacz czy masz wszystko podpięte- cewki, moduł wzmocnienia zapłonu(?) na puszcze filtra powietrza, przepływke itp itd, no i na immo zwróć uwagę czy gaśnie ci właśnie na desce rozdzielczej. To 1,8 a nie 1,8T. Na puszce filtra powietrza nic nie ma. Tam jest jedna podwójna cewka już ze wszystkim. Odłączona przepływka też nie powinna myć wpływu na odpalanie - przejdzie w tryb awaryjny i jakoś będzie chodził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki91 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A to przepraszam, nie spojrzałem na oznaczenie silnika. Wchodząc w dział 1.8t myślami swój przeglądałem:wink: A tu chodzi o ADR wolnossący, moje nie dopatrzenie. Tak czy siak, powodzenia w naprawie życzę koledze, oby to była błahostka tylko:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi387 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Iskra bądz paliwo sprawdzenie zajmie Ci 15 min i będzie wiadomo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się