Popek113 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem z remontem silnika 1.8 tfsi cdhb. Zrobione pierścienie, remont głowicy, wymieniona odma, regeneracja turbosprężarek, nowy rozrząd, kilka innych rzeczy których teraz nie pamiętam. Koszt wszystkiego to 8000 PLN. Przejechałem 20 000km, bez poboru oleju. A teraz znowu zaczął 1l na 1000km, sprawdzałem turbo ok, sprawdziłem odmę ok. Wykręciłem świece, całe osmolone. Mam kamerę więc chciałem zobaczyć jak jest w komorze. Wszystkie czarne jak węgiel. Mam dość tego cholernego samochodu, i nigdy więcej nie kupię żadnego VW. Nie wiem czy to wina mechanika, czy po prostu te silniki nie da się naprawić na dłuższą metę. Nie mam zamiaru więcej inwestować w ten samochód i silnik, bo wiem że to puszka pandory.
Badyl 1986 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam. Czy jest ktos z podkarpacia kto robi przerobki tlokow?
lukejag Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 W dniu 1/28/2018 o 07:58, Popek113 napisał: Witam wszystkich. Chciałbym się podzielić moim doświadczeniem z remontem silnika 1.8 tfsi cdhb. Zrobione pierścienie, remont głowicy, wymieniona odma, regeneracja turbosprężarek, nowy rozrząd, kilka innych rzeczy których teraz nie pamiętam. Koszt wszystkiego to 8000 PLN. Przejechałem 20 000km, bez poboru oleju. A teraz znowu zaczął 1l na 1000km, sprawdzałem turbo ok, sprawdziłem odmę ok. Wykręciłem świece, całe osmolone. Mam kamerę więc chciałem zobaczyć jak jest w komorze. Wszystkie czarne jak węgiel. Mam dość tego cholernego samochodu, i nigdy więcej nie kupię żadnego VW. Nie wiem czy to wina mechanika, czy po prostu te silniki nie da się naprawić na dłuższą metę. Nie mam zamiaru więcej inwestować w ten samochód i silnik, bo wiem że to puszka pandory. No nie fajnie. Ja od remontu u kixi4 przejechałem 20k km i pobór oleju jest w normie. Dokładniej mówiąc jak nie jeżdżę do odcinki to nie bierze oleju prawie wcale. Jak mu kopnę raz na jakiś czas żeby nie zapomniał jak się rozpędzać sprawnie to niewiele - nadal jedak nie zejdzie poniżej połowy miary na MMI więc dolewać nie muszę. Zaraz po remoncie u Michała zrobiłem chipa z 160 > 205 KM.
mattik20 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Kiepska sprawa :/ ja dokonałem właśnie remontu u Michała przejechałem 1 tyś km i olej na ful mam nadzieję że już tak zostanie.. planuje w kwietniu tuning u Gregor 10 na ponad 200 koni . Pozdrawiam
kixi4 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Mam caly czas kontakt z klientami ktorzy zrobili juz od remontu 80-90tys km i jest ok, u popek113 wydaje mi sie ze ktos zastosowal zle pierscienie i poprostu przestaly spelniac swoje zadanie, nie wszystkie pierscienie pomimo dobrej szerokosci nadaja sie do tych silnikow, rownie wazna jest ich sama konstrukcja, oczywiscie najbardziej chodzi o dolny pierscien olejowy..
pierzu Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 5 godzin temu, lukejag napisał: No nie fajnie. Ja od remontu u kixi4 przejechałem 20k km i pobór oleju jest w normie. Dokładniej mówiąc jak nie jeżdżę do odcinki to nie bierze oleju prawie wcale. Jak mu kopnę raz na jakiś czas żeby nie zapomniał jak się rozpędzać sprawnie to niewiele - nadal jedak nie zejdzie poniżej połowy miary na MMI więc dolewać nie muszę. Zaraz po remoncie u Michała zrobiłem chipa z 160 > 205 KM. Ile zapłaciłeś za chipa? Jestem również po remoncie u kixi4, przejechałem już 10k, na mmi ubyło mi 1/3 paska. Jestem również zainteresowany chipem, tylko z 120km.
lukejag Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Ile zapłaciłeś za chipa? Jestem również po remoncie u kixi4, przejechałem już 10k, na mmi ubyło mi 1/3 paska. Jestem również zainteresowany chipem, tylko z 120km.Zapłaciłem 1200-1300 jakoś. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
mattik20 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) okolice jasla Gregor 10 chyba dobry bo tvn turbo z nim współpracuje przed remontem pytałem go o ten chip tm mówił 1200 do 220 koni na stage 2 dodatkowo około 7 tysięcy ale to prawie na 300 koni . Wybieram się dopiero w tym roku jak tylko dotrę auto po tym remoncie;) daj mi znać jak po chipie? Edytowane 19 Lutego 2018 przez mattik20
lukejag Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 okolice jasla Gregor 10 chyba dobry bo tvn turbo z nim współpracuje przed remontem pytałem go o ten chip tm mówił 1200 do 220 koni na stage 2 dodatkowo około 7 tysięcy ale to prawie na 300 koni . Wybieram się dopiero w tym roku jak tylko dotrę auto po tym remoncie;) daj mi znać jak po chipie?Po chipie zupełnie ok. Tak jak pisałem wcześniej. Podjechałem do kreatormocy.plWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Przemo71995 Opublikowano 19 Lutego 2018 Opublikowano 19 Lutego 2018 Witam, moje b8 z 2008 z przebiegiem 226tys bierze 1l/1000km. Konieczny jest remont silnika?
chrisx Opublikowano 13 Marca 2018 Opublikowano 13 Marca 2018 Słyszeliście może o nowych tłokach kilbenschmidt które są poprawione i wzmocnione, ktos to testował juz może? http://motocieslik.pl/mechanika/naprawa-spalania-oleju-w-silnikach-1-8-tsi-cdaa-cz-1/
hause18 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Panowie potrzebuje pilny namiar na kolegę kixi4.
lukejag Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Panowie potrzebuje pilny namiar na kolegę kixi4.Napisz do niego na tym forumWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
matusz177k Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Witam. Ma ktoś może jakieś namiary na warsztat co przerabia tłoki z pierścieniami w mazowieckim lub świętokrzyskim województwie? Chodzi oczywiście o nadmierne zużycie oleju z góry dzięki
pierzu Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Ja pędziłem z Krakowa / Kielc do kixi4 jakieś 15k km temu
marekzochowsky Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 ciekawe czy po 30 tys, problem nie wraca z olejem pozdro marek.ps
zabiello Opublikowano 20 Maja 2018 Opublikowano 20 Maja 2018 Ja zrobiłem 27 tys km po remoncie i póki co jedyny ubytek oleju to ten który przedostaje się z odmy do dolotu (robię dużo krótkich odcinków po mieście), czyli jakieś 100-120 ml na 1000 km, a co ciekawe robiąc 1000 km na trasie nie zauważam ubytku oleju na komputerowym pomiarze. Więc narazie jest wszystko ok z silnikiem po tym przebiegu od remontu.
ostry-90 Opublikowano 11 Września 2018 Opublikowano 11 Września 2018 W dniu 19.02.2018 o 19:22, Przemo71995 napisał: Witam, moje b8 z 2008 z przebiegiem 226tys bierze 1l/1000km. Konieczny jest remont silnika? Znajdź sobie na FB lub w necie firmę MDM Serwis z Warszawy. Moje auto co prawda stoi już u nich jakiś czas, ale podobno dobrze ogarniają temat. Znajomy ogarnął u nich problem olejowy, zrobił 60k km i jest okej.
Krzych_213 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 U mnie po przejechaniu ok. 8 tys dolałem jakieś 650ml. Więc chyba nie jest źle. Zobaczymy jak dalej będzie się kulało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się