skulcz Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam Panowie jak zakodować przy zwykłej lampie automatyczne śwaitła po odpaleniu , bo normalnie zgłupiałem. W b6 robiłem i latało a tu nie mogę sobie poradzić. Lampy zwykłe i przełącznik z auto.
bobikos Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 kodowanie: XXX11 lub XXX12. Będą zapalały się już na zapłonie Dodatkowo na którymś kanale adaptacji (nie pamiętam teraz) możesz sobie obniżyć moc świateł w ciągu dnia. Po zmroku będą świeciły z pełną mocą. Pozostałe kodowanie jak niżej: ?xxxx: Nadwozie 0 – Sedan 1 – Avant 2 - Cabrio x?xxx: Czujnik światła i deszczu 0 – brak 1 – zainstalowany xx?xx: Moduł haka 0 – brak 1 – zainstalowany xxx?x: Reflektory 0 – Halogenowe bez DLR 1 – Halogenowe z DLR 2 – BiXenon z DLR 3 – BiXenon bez DLR 4 – BiXenon z DLR (+oświetlenie tablicy rejestracyjnej i tylne światła automatyczne) xxxx?: Kraj 1 – Reszta Świata / kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (Bi-ksenon) 2 – Kraje skandynawskie / Dania / Chorwacja / kraje bałtyckie (bez Bi-ksenonu) 3 – USA/Kanada (Bi-ksenon) 4 – Kanada (bez Bi-ksenonu) 5 – Specjalne pojazdy
skulcz Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wielkie dzięki dziala. A jak zrobić żeby na dziennych nie palily sie swiatla z tylu?
Gość Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Wielkie dzięki dziala. A jak zrobić żeby na dziennych nie palily sie swiatla z tylu? przy zwykłych lampach nie da się wyłączyć tylnych świateł niestety.
o_d Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 potwierdzam, że przy zwykłych halogenach nie udało się wyłączyć swiateł z tyłu. Jedyna możliwa opcja to ustawienie długich swiateł jako dzienne i zmenijszyć ich moc. Ma to jednak minus, bo tracisz możliwość włączania długich w tym ustawieniu. Ja zdecydowałem się na ustawienie VAGiem świateł mijania jako DLR + zmniejszenie ich mocy do 52% robisz to w adaptacji: Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam) Affective with Halogen only. Standard: 92 % Range: 51...100 % Dzięki temu: - zachowujesz długie światła - moc świateł dziennych zredukowana o prawie 50% zrobić warto, bo oszczędzasz na poborze prądu, nie świeci ci w srodku kabina jak przy zwykłych oraz nie musisz pamiętać o włączeniu na start.
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 a halogeny zamiast lamp z tego co się orientuję, to musisz sprawdzić w jakiej wersji masz MCE, jeśli low a zwykle takie są w wersjach ze zwykłymi lampami to brak w nich sterowania halogenami i wówczas kodowanie nie ma sensu, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
skulcz Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Mam wersje high . Musze pomyslec o wymianie lamp na xenon. Jeszcze raz Dzięki za pomoc. Z przyciemnieniem dziennych wlasnie tak zrobilem. Pozdrawiam
byradzio Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Sorki za lekki OT ale temat podobny Kolego skulcz jak robiłeś automatyczne odpalanie świateł po odpaleniu w B6 ?
bobikos Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 W B6 sytuacja jest nieco inna. Automatyczne światła będą działały tylko w przypadku modułu HIGH. Napisz oznaczenie modułu.
bobikos Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Masz moduł LOW, więc światła mijania nie są przez niego sterowane. Dwa rozwiązania Ci pozostają: dołożyć jakiś układ sterujący lub bawić się w wymianę MCE. Temat o MCE: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/
byradzio Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Czyli trzeba będzie się bawić ;-) dzięki ;-)
bobikos Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jeśli chcesz się dobrze pobawić to i zmieniać MCE to proponuję od razu na to od B7 razem z dołożeniem czujnika światła/deszczu i lusterka fotochrom. "Jedyne" co musisz kupić to: MCE, włącznik auto, lusterko, czujnik, ewentualnie włącznik CLH. Do tego dochodzi prucie wiązek, szukanie kabli i dużo przeróbek. Do ogarnięcia ale lepiej być kumatym w elektryce. Jeśli się szykujesz na coś takiego to poza powyższym tematem poczytaj to: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-instalacja-czujnika-deszczu-mce-swap-b7-180471/
byradzio Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Trzeba będzie pomyśleć i najpierw skompletować to wszystko :-( coś czuje ze trochę czasu to zajmie :-P
skulcz Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 potwierdzam, że przy zwykłych halogenach nie udało się wyłączyć swiateł z tyłu. Jedyna możliwa opcja to ustawienie długich swiateł jako dzienne i zmenijszyć ich moc. Ma to jednak minus, bo tracisz możliwość włączania długich w tym ustawieniu. Ja zdecydowałem się na ustawienie VAGiem świateł mijania jako DLR + zmniejszenie ich mocy do 52% robisz to w adaptacji: Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam) Affective with Halogen only. Standard: 92 % Range: 51...100 % Dzięki temu: - zachowujesz długie światła - moc świateł dziennych zredukowana o prawie 50% zrobić warto, bo oszczędzasz na poborze prądu, nie świeci ci w srodku kabina jak przy zwykłych oraz nie musisz pamiętać o włączeniu na start. Dopiero teraz miałem chwile włączyłem dzienne na długich. Przyciemniłem do 51 %. Długie działają normalnie, no i tył się nie świeci Pozdrawiam
Gość Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 potwierdzam, że przy zwykłych halogenach nie udało się wyłączyć swiateł z tyłu. Jedyna możliwa opcja to ustawienie długich swiateł jako dzienne i zmenijszyć ich moc. Ma to jednak minus, bo tracisz możliwość włączania długich w tym ustawieniu. Ja zdecydowałem się na ustawienie VAGiem świateł mijania jako DLR + zmniejszenie ich mocy do 52% robisz to w adaptacji: Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam) Affective with Halogen only. Standard: 92 % Range: 51...100 % Dzięki temu: - zachowujesz długie światła - moc świateł dziennych zredukowana o prawie 50% zrobić warto, bo oszczędzasz na poborze prądu, nie świeci ci w srodku kabina jak przy zwykłych oraz nie musisz pamiętać o włączeniu na start. Dopiero teraz miałem chwile włączyłem dzienne na długich. Przyciemniłem do 51 %. Długie działają normalnie, no i tył się nie świeciPozdrawiam a w jakiej wersji masz moduł MCE ?
skulcz Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 High Ale nie pamietam końcówki kodu
Gość Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Ano właśnie, u mnie niestety siedzi Low i kodowanie długich jako dziennych nic nie daje, a powiedz, te długie na 51% nie dają za bardzo po oczach tym z naprzeciwka ? Widziałem w akcji moduł z allegro który obniżał moc do 30% i powiem, że wg mnie to zbyt mocno to jeszcze świeci.
skulcz Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Dają radę bo w dzień chociaż je widać. Wcześniej mialem modul z allegro w b6 i mialem długie na 50 % i bylo ok. Dla mnie najważniejsze jest to że nie świecą się postoje i deska na dziennych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się