Skocz do zawartości

o_d

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O o_d

Informacje

  • Imię
    Olek
  • Miasto
    Rzeszów / Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia o_d

1

Reputacja

  1. zabieram sie do montowania relingów w moim A4. Niestety relingi kupiłem bez nakrętek i podkładek/uszczelek. 1. Jaki jest numer tych nakrętek i podkładek? Jakie są ewentualnie standardowe zamienniki? 2. co polecacie do dodatkowego uszczelnienia?
  2. mam dziwny efekt z LED w B7. Jak wyciągam kluczyk ze stacyjki to zamiast stonowanego włączenia śie oświetlenia wewnętrznego pojawia się takie mignięcie nagłe i od razu mocne swiatło. Wygląda jak jakis problem zasilania. Gdy otwieram auto z kluczyka, to wtedy jest ok, tzn. powoli się rozjasnia kabina. Z zwykłymi żarówkami to nie występuje. Może to ktoś wyjaśnić?
  3. moje spostrzeżenia na temat klejenia emblematów: przykleić emblemat na taśmie dwustronnej (sprawdzonej np. 3M, BOLL) one są różnej grubości i proponuję wybierać ok. 2mm grubości
  4. powiązany wątek (jest info, gdzie silniczków szukać) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/80139-klima-z-jednej-strony-grzeje-z-drugiej-chlodzi/ lista silniczków i mapowanie koloru na błąd sensora w VAGu: 2 - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - F (M) sensor VAG: G113- Oznaczenie koloru wypukłą podkładką: jasnoniebieski 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L) sensor VAG: G143- Oznaczenie Kolor dźwigni: niebieski 4 - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] - B (J) sensor VAG: G135- Oznaczenie Kolor dźwigni: ciemny zielony 5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G sensor VAG: G220 (Oznaczenie Kolor dźwigni: czerwony) 6 - silnik nastawczy klapy w przestrzeni na nogi - biały [V70] - K sensor VAG: G112- Oznaczenie koloru wypukłą podkładką: biały 7 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H sensor VAG: G221- Oznaczenie Kolor dźwigni: fioletowy ------------- ja miałem błędy VAG: 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221) 00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143) czyli do przeczyszczenia były silniczki fioletowy i niebieski. Przeczyściłem je kontrakt PR i działa.
  5. o_d

    Airbag błąd 00655

    podbijam, bo mam ten sam problem
  6. o_d

    Elektronik Wawa airbag

    podbijam temat, bo również poszukuję dobrego Elektronika od A4 B7 z Warszawy Komputer wali mi blędami AIRBAG: 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) Fault frequency:6 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side ( N154) 001 - Upper Limit Exceeded - sporadycznie przez co świeci AIRBAG na wyświetlaczu.
  7. Witajcie, Przymierzam się do tego moda i z wiązku z tym mam kilka pytań 1. Rozpoznanie RNS-E niestety jak podpinam VAGa i wchodzę w Navigation to nie ma odpowiedzi z kabla (dla innych sekcji działa dobrze), więc nie mam jak odczytać wersji RNS-E. Czy jest jakiś inny sposób rozpoznania czy to typ high? 2. posiadam kierownicę z MF i jak naciskam guzik speak, to odzywa się miła pani z prośbą o podanie komendy. Czy to oznacza, że RNS-E jest już "przestawiony" na tryb SDS i nie muszę nic robić poza doprowadzeniem mikrofonu? 3. typ mikrofona. Przeglądam obecnie ofery na allegro i widzę, że dominują modele z Q7 i są to numery: 4L0 035 711 B / E np. http://allegro.pl/audi-a4-a5-a6-q5-q7-mikrofon-telefon-4l1035711b-e-i4483459259.html oraz 4E0 971 613 A czy one się nadają? Widze, że ma końcówkę typu plug&play i nie wiem jak dalej od tej koncówki miałbym podpiąć okablowanie, by poprowadzić je pod RNS-E. Czy potrzebna będzie jakaś wtyka dodatkowo? 4. okablowanie jaki kabel najlepiej kupić? w jaki sposób upewnić się, że nie pomyliło się plusa z masą? pozdrawiam, Olek
  8. ja dziękuję Sławkowi, że poświęcił cały swój czas na moje kodowanie modułu ESP. Mimo, że się nie udało to wielkie dzięki za walkę i poświęcony czas. Tempomat działa, więc coś na + Do następnego spotkania
  9. ja się pojawię po raz pierwszy na zlocie jako nowy członek. Przy okazji może ktoś mi pomoże zakodować ABS (bo rezałem kierownicę na MF i wymieniałem moduł). Mam nadzieję, że znajdzie się tam ktoś z VAGiem i kablem
  10. czy moduł komfortu z B6: 8E0 959 433 AJ będzie pasować do B7 ? Niestety nie mogę załapać się na moduł CB, CJ lub CR na allegro :/
  11. czy na postojowe led nie ma problemu z policja ( homologacja) ?
  12. potwierdzam, że przy zwykłych halogenach nie udało się wyłączyć swiateł z tyłu. Jedyna możliwa opcja to ustawienie długich swiateł jako dzienne i zmenijszyć ich moc. Ma to jednak minus, bo tracisz możliwość włączania długich w tym ustawieniu. Ja zdecydowałem się na ustawienie VAGiem świateł mijania jako DLR + zmniejszenie ich mocy do 52% robisz to w adaptacji: Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam) Affective with Halogen only. Standard: 92 % Range: 51...100 % Dzięki temu: - zachowujesz długie światła - moc świateł dziennych zredukowana o prawie 50% zrobić warto, bo oszczędzasz na poborze prądu, nie świeci ci w srodku kabina jak przy zwykłych oraz nie musisz pamiętać o włączeniu na start.
  13. załączam zdjęcia z mojej A4. dziś założone
  14. ja właśnie nabyłem 18" fele do B7 ze standardowym zawieszeniem. O takie: Borbet XL dark 18. Felgi Borbet. Felgi.pl opony 235/40 Z tego co słyszałem, to można 18" zakładać i będzie wyglądać ok. Niestety słyszałem, że na standardowym zawieszeniu komfort znacząco spada i przy większych prędkościach aż trzęsie kierownicą. Czy może to ktoś potwierdzić i generalnie opisać wrażenia z użytkowania 18" na takim zawieszeniu?
  15. teoria z CB radio ma sens. Zastanawiało mnie po co ta dodatkowa antena na dachu w samochodzie była (z taką kupiłem) . Widocznie poprzedni właściciel korzystał z CB i jest poprowadzona instalacja. Dziękuję za pomoc i przepraszam za odejście od tematu. By nawiązac do wątku dodam kilka pomocnych uwag dla przyszłych montujących: * kompletny podłokietnik w b. dobrym stanie (z działającym zamkiem klapy) wraz z blachą mocującą można kupić na allegro za ok. 200-300 pln * aby zamontować łapę mocującą pod ten czarny plastik szarpnij najpierw ten plastik trochę do góry, by zrobić miejsce na swobodne wsunięcie * do wycięcia otworu użyłem małego bosha z tarczą + brzeszczot. Wyszło ładnie i równo. Wymiary można robić spokojnie o kilka mm mniejsze niż podane na obrazku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...