sowiq Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak dla mnie to zakodowałeś więcej funkcjonalności, niż masz. Tzn. regulowane amortyzatory (00471 - Control Module for Elect. Regulated Dampers (J250)) i ADS (03110 - Active Steering Control Module (J792)). A w pierwszym poście stoi jak byk przy niektórych bitach - "* jesli nie posiadamy to nie kodujemy"
andynl Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak jak pisze sowiq jak nie masz servotronik i regulacji amort. to tego nie kodujesz. Ostatni błąd wykasuj i nie powinien wrócić, cos Ci przerwało połączenie ze sterownikiem dlatego masz błęda
cichy193 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak jak pisze sowiq jak nie masz servotronik i regulacji amort. to tego nie kodujesz. Ostatni błąd wykasuj i nie powinien wrócić, cos Ci przerwało połączenie ze sterownikiem dlatego masz błęda Tak myślałem... Odnośnie amortyzatorów rozumiem, ale servo wg VIN jest: 1N3 L LEN Speed-related variable steering assist (Servotronic) Więc powinno być ok. A odnośnie błędu mówisz o: 1 Fault Found: 03157 - Functionality limited due to Communications Disruption ? Spróbuję skasować.
Hohe Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Masz zwykły servotronic a zakodowany aktywny układ kier. Stąd błąd. Przekoduj.
kuba-1255 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Właśnie przekoduj i powinno być GIT Edytowane 26 Lutego 2015 przez kuba-1255
Dżony W. Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Witam Proszę o wskazanie co może być przyczyną braku dostępu do kanałów 63-66. W zielonym menu porobiłem sam wg. wskazań w poście mam wybór trybu jazdy w mmi na szaro (MMI 3g Basic). Po podłączeniu w warsztacie vcds wyswietla brak dostępu do kanałow 63-66. Auto bez servotronica i reg.zawieszenia.Skrzynia manual.
wrclaguna Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Trzeba sie zalogować pierwsze aby miec dostep
Dżony W. Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 czyli fachowiec powinien wcześniej pozmieniać bity w Bytach 8,17.. itd.?
wrclaguna Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Na pierwszej stronie jest wszystko opisane co i jak kodować .Nie wiem jak to prosciej tam mam napisac Wyszczególnione sa opcje dla kazdej konfiguracji jaką mamy w aucie : CONCERT , MMI 2G , 3G
Dżony W. Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 OK,zacząłem od "..DLA POSIADACZY MMI 3G LOW HIGH (2009-2011) " bez tego co powyżej..
wrclaguna Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 OK,zacząłem od "..DLA POSIADACZY MMI 3G LOW HIGH (2009-2011) " bez tego co powyżej.. OK to teraz drugi punkt ; 1.2 Przechodzimy do kodowań w MCE ( Moduł Centralnej Elektryki) 09 : CONCERT/SYMPHONY , MMI 2G , MMI 3G
Dżony W. Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Dzięki.To dopiero w sobote bo na razie muszę w warsztacie robić. Mam stary kabel od moich poprzednich audi ,ściągnąłem VCDS 11 podłączam i cos nie widzi się z autem. Muszę nabyć coś świeższego chyba
mar-m1 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Udało mi się rozbudować ADS o Active Steering (J792) - teraz to ma sens przestawianie układu kierowniczego POLECAM. Edytowane 5 Marca 2015 przez mar-m1
Hohe Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 A tak coś tam napisz, co chcesz. A serio, to nie bardzo wiem jak to działa. Wymieniałeś magiel na ten elektryczny z polifta?
mar-m1 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Magiel został stary, do wymiany kolumna kierownicza na taką: http://allegro.pl/kolumna-kierownicza-audi-a4-b8-8k0419506am-i5079338687.html No i reszta - czyli sterownik, drugi czujnik ESP, instalacja i kodowanie ( w J792 brak CP ) Tu Masz link jak to działa: https://www.youtube.com/watch?v=Ge7huVZANC4
Hohe Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 To jest to? https://www.youtube.com/watch?v=Ge7huVZANC4
mar-m1 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Dokładnie to Co do instalacji do kolumny nie warto robic samemu, lepiej kupić używaną instalację deski i wypruć tą z kolumny Edytowane 5 Marca 2015 przez mar-m1
sowiq Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Pytałem ostatnio na forum o to i WRC pisał, że bardzo trudno to wykalibrować. Jak sobie z tym poradziłeś? Bo jestem zainteresowany tym tematem. Może zrobisz jakieś DIY?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się