Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za co jest odpowiedzialny bit 5 w bajcie 19 ,bo mialem taka sekwencje: 00101000 i jak zmienilem na 01001000 to podswietlenie dziala ale swieci sie teraz caly czas po wlaczeniu zaplonu i nie jest zsynchroniziwane ze swiatlami dziennymi. Jak sa wlaczone światła dzienne to podswietlony jest tylko ADS ,jak wlacze pozycyjne to wszystkie przyciski sa podswietlone + ADS

Opublikowano

Za co jest odpowiedzialny bit 5 w bajcie 19 ,bo mialem taka sekwencje: 00101000 i jak zmienilem na 01001000 to podswietlenie dziala ale swieci sie teraz caly czas po wlaczeniu zaplonu i nie jest zsynchroniziwane ze swiatlami dziennymi. Jak sa wlaczone światła dzienne to podswietlony jest tylko ADS ,jak wlacze pozycyjne to wszystkie przyciski sa podswietlone + ADS

U mnie jest tak samo i chyba tak już musi być. Chyba, że jestem w błędzie.

Opublikowano

Mam tak samo , tylko u mnie nie świeci się individual :/ ale jutro to sprawdzę

Opublikowano

Ok ,dzieki piękne za potwierdzenie ! :) Myślę tylko czy nie wyłączyłem jakiejś funkcji skoro miałem aktywny bit 5 ,a żeby podświetlenie działało musiałem go ustawić na 0

Opublikowano

Za co jest odpowiedzialny bit 5 w bajcie 19 ,bo mialem taka sekwencje: 00101000 i jak zmienilem na 01001000 to podswietlenie dziala ale swieci sie teraz caly czas po wlaczeniu zaplonu i nie jest zsynchroniziwane ze swiatlami dziennymi. Jak sa wlaczone światła dzienne to podswietlony jest tylko ADS ,jak wlacze pozycyjne to wszystkie przyciski sa podswietlone + ADS

U mnie jest tak samo i chyba tak już musi być. Chyba, że jestem w błędzie.

Nie wiem jak powinno być, ale u mnie działa to normalnie, czyli:

- bez włączonych świateł podświetlony jest tylko aktywny tryb

- przy włączonych światłach podświetlony jest aktywny tryb + lekko podświetlone pozostałe opcje i strzałki na przyciskach.

Opublikowano

Rezałeś czy ori?

Opublikowano

Rezany, na MMI z czerwonym wyświetlaczem. Robiłem też innemu koledze z forum (Kodzak33) na MMI 2G HIGH (chyba) i również działa to jak powinno.

Opublikowano

Hmm... To coś zdupilim. Tylko co?

Opublikowano

Sorry, trochę inaczej to działa, niż napisałem. Właśnie sprawdziłem:

- bez włączonych świateł mocno podświetlony jest aktywny tryb + delikatnie podświetlone pozostałe tryby

- przy włączonych światłach mocno podświetlony jest aktywny tryb + lekko podświetlone pozostałe tryby + lekko podświetlone strzałki na przyciskach

Opublikowano

To mamy tak samo. Dobrze by było, jakby wypowiedział się ktoś z ori ADS.

Opublikowano
- bez włączonych świateł mocno podświetlony jest aktywny tryb + delikatnie podświetlone pozostałe tryby

- przy włączonych światłach mocno podświetlony jest aktywny tryb + lekko podświetlone pozostałe tryby + lekko podświetlone strzałki na przyciskach

Ja rowniez mam rezany ADS i mam tak samo

I chyba tak samo jest w ori

Opublikowano

To i ja, i ja :) mam tak samo, i też rezany :wink:

Wdle wszelkich prawideł to tak własnie powinno być :)

Opublikowano

Witam,

Jak moge sprawdzić czy mam przekładnię zwykłą czy servotronic, a konkretnie gdzie znajdę oznaczanie 1N1 lub 1N3 ?

Pozdrawiam

Opublikowano

wlepka w książce serwisowej albo wlepa w bagażniku

Opublikowano

wlepka w książce serwisowej albo wlepa w bagażniku

Dzięki wielkie ;). Mam niestetu 1N1 na koncu piątego wiersza :/. A czy wiesz może jak sprawdzić czy są amortyzatory typu magnetic ?

Pozdrawiam

Opublikowano

wlepka w książce serwisowej albo wlepa w bagażniku

Dzięki wielkie ;). Mam niestetu 1N1 na koncu piątego wiersza :/. A czy wiesz może jak sprawdzić czy są amortyzatory typu magnetic ?

Pozdrawiam

Masz na myśli amory o reg. twardości? Jeśli nie masz ADSa, to po co Audi miałoby montować takie amory?

Opublikowano

wlepka w książce serwisowej albo wlepa w bagażniku

Dzięki wielkie ;). Mam niestetu 1N1 na koncu piątego wiersza :/. A czy wiesz może jak sprawdzić czy są amortyzatory typu magnetic ?

Pozdrawiam

Masz na myśli amory o reg. twardości? Jeśli nie masz ADSa, to po co Audi miałoby montować takie amory?

Niby masz rację, ale kupując auto, poprzedni właściciel wspominał ze jest w nim sportowe zawieszenie, nie wiem dokładnie, co miał na myśli. W pierwszej kolejności, więc przyszło mi do głowy, że może ma regulowaną twardość. Jak mogę to sprawdzić?

Opublikowano

sportowe = obniżone albo 1BE albo 1BV to też możesz sprawdzic we wlepie

Opublikowano

Znalazłem odpowiedź. Gdyby ktoś chciał sprawdzić u siebie, to oznaczenie znajduje się na wlepce w bagażniku linia 2 ostatnie znaki. I klasyfikuje się to jak niżej:

1BA - podstawowe zawieszenie
1BE - opcjonalne sportowe zawieszenie (Samochody z obydwoma rodzajami zawieszenia mają ten sam prześwit – różnice dotyczą charakterystyki sprężyn, amortyzatorów i stabilizatorów)
2H1/1BL - z elektroniczną regulacją amortyzatorów. W tym przypadku kierowca może wybierać przyciskiem pomiędzy bardziej komfortowymi i bardziej sportowymi właściwościami zawieszenia(ADS).
1BV - zawieszenie S-Line. Ma ono jeszcze bardziej sportowy charakter niż zawieszenie sportowe, a ponadto prześwit jest zmniejszony o 10mm(bez ADS).

Ja mam zawieszenie 1BV. Dodam, że jest straszenie twarde, na 18 wyłapuje wszystkie dziury;)


sportowe = obniżone albo 1BE albo 1BV to też możesz sprawdzic we wlepie

Dzięki. Wyprzedziłeś mnie ;)

Opublikowano

ja mam 1BE i jest ok na 19 cali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...