Grabek94 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Witam, ostatnio, gdy zaczeło robić się cieplej pojawił się u mnie taki problem, że uruchamiając samochód po nocy odrazu po puszczeniu rozrusznika obroty skaczą do 2 tys obrotów i za sekunde spadają już do tych nominalnych 1200 na ssaniu. Pomoże mi ktoś, w czym może tkwić problem? Wcześniej to nie występowało.
ja74687 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Podłącz VAG i daj filmik z tymi obrotami
Grabek94 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Myślałem, że może to być jakaś typowa usterka Jutro podłącze vaga i dam znać co i jak.
ja74687 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 AUDI to nie maluch że ma typowe usterki Czasami się zdarza że pójdzie coś co powoduje pewne problemy, ale bez VAG to strzelanie w ciemno, można powymieniać wszystko a to będzie jakiś mały czujnik A masz możliwość zobaczenia map LPG, chodzi mi o to czy masz kabelek ?? Może LPG coś z mapami powaliło ---------- Post dopisany at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany at 17:32 ---------- i wrzuć jeszcze filmik z tym problemem
Grabek94 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ale co ma LPG powalić, skoro chodzi idealnie na benzynie i na gazie niezależnie kiedy itp? Od 3 dni nie moge znaleźć kabla od Vaga, jak coś bede wiedział to napisze tu. Dziwna sprawa, bo np dziś odpalałem rano i wszystko było wporządku, w sobote też np. Ciekawe jak bedzie jutro.
ja74687 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Przy LPG są mapy pb i czasami potrafi to porozwalać ale jak ci chodzi dobrze to raczej nie to jest winą
Grabek94 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Właściwie to takie gdybanie, ale czy np już padający rozrusznik, w sensie, nie rozłączający wtedy kiedy trzeba mógłby coś takiego spowodować? Myślę tak o różnych przyczynach zanim w końcu uporam sie z tym VAGiem.
ja74687 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Rozrusznik na pewno nie powoduje takiego objawu, dopóki nie podłączysz VAG-a lub nie wstawisz chodziarz filmiku to nikt więcej Ci nic nie napisze bo nikt nie jest jasnowidzem
Grabek94 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jasne, to zrozumiałe. Jak bede miał więcej info to napisze:)
grzesio764 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 U mnie odpala identycznie jak u ciebie , już ponad rok , za bardzo się tym nie przejmuję , poza tym wszystko w porządku i na PB i na LPG . Vag podłączam średnio raz na miesiąc , tak dla sprawdzenia , zero błędów , no może od czasu do czasu sonda lambda , ale przy LPG ma prawo.
Grabek94 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 U mnie po Vagu wygląda to tak, że błąd składu mieszanki i 4 wtrysków był zawsze, tak mam instalację partyzancko założoną że tak wywala. Pojawiły się dodatkowo błąd ECU i błąd sterownika pompy paliwa, ale myślę, że może to mieć związek z system antykradzieżowym, którego raz zapomniałem rozbroić. Innych błędów niet
ja74687 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 to nie przejmuj się za bardzo tym Spr. jeszcze jaką temp. w blokach pokazuje czujnik temp. jeżeli będzie prawidłowa to znaczy żeby się nie przejmować
Grabek94 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 No fajnie, tylko martwi mnie, że zimny i "suchy" po nocy silnik odrazu przez pierwsze kilka obrotów wałem wskakuje na 2tyś obr. Generalnie od kiedy zrobiło się cieplej to problem nie występuje. Wtedy, kiedy zakładałem wątek było najpierw raz, potem dzień przerwy, 2 dni pod rząd i potem juz aż do dziś cisza.
ja74687 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 nic tam mu się też od razu nie stanie Panewki wytrzymają nie martw się jak jest chłodniej to nie wiem może jakoś inaczej PB dozuje więcej czy coś i dlatego
Grabek94 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Właściwie to w mrozy -20 odpalała normalnie, więc nie mam pojęcia, czy jest to spowodowane temperaturą czy może jakimś jej "kaprysem"
ja74687 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Może i tak Nie przejmuj się na razie zbytnio Jak masz prawidłowy poziom oleju to będzie chodzić
Grabek94 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Czy minimalnie zbyt wysoki poziom oleju może być tego powodem? Mechanik jak zalewał, to mu się nalało z pół milimetra powyżej tego zagięcia na gancecie.
Grabek94 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Ucieka mi płyn chłodniczy gdzieś. Wczoraj dolałem do połowy miedzy min i max, dziś rano odpalam, obroty do 2tys. Po tygodniu spokoju. To też nie ma żadnego związku no nie?
ja74687 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 raczej nie A ten płyn co ile musisz dolewać Może po prostu wyparował, przecież i płyn kiedyś wyparuje, na pewno dużo wolniej niż woda ale jednak paruje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się