RalphA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam, Problem taki jak w temacie, przy ostrym deptaniu ECU chyba odpina turbo... czasem jest to przy 3200obr czasem wyzej czasem niżej i nie ma znaczeniu na jakim biegu... W vagu sprawdzalem i turbo przeładowuje :/ sztanga z turbawki pracuj. Dziś wymieniłem "czujnik kolektora dolotowego i ciśnienia doładowania" i niestety nadal odlącza turbo. Niby weże wygladaja prawidłowo, bez pęknieć itp. Jadąc po autostradzie jak odłączy turbo to "puszczam gaz auto toczy się na biegu i po chiwli znowu turbo jest ale tylko do momentu w którym znowu nie przycisne" Pacjent to A4 b6 silnik AWX po modach: -BRD -FIMC -Dolot + downpipe -zaślepiony EGR program u Aliego na jakieś 195 km i 400N, do tej pory 1,5 roku wszystko działało a teraz cuda. Proszę o pomoc ---------- Post dopisany 09-04-2014 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 16:55 ---------- wymieniłem dziś jeszcze węże z podciśnienia, niestety zabieg wciąż nie pomógł. Co ciekawe odpina turbo tylko przy deptaniu przy spokojnym przyśpieszaniu dochodzi nawet do 4200 obr
adrian998998 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Zrób logi dynamiczne kanału 11
shut88 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A nie chodzi po prostu o zacinajace sie kierownice turbo, czyli do czyszczenia?
adrian998998 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Niech zrobi logi i bedzie coś wiadomo. Ja jeszcze się nie spotkałem żeby w BRD zacinały się kierownice...
RalphA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Panowie temat do zamknięcia, turbo w porządku była nieszczelność na węzach z doładowania i filtr powietrza do wymiany bo go przedmuchało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się