Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nietypowe pytanie o podniesienie mocy AVG


wesz82

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie,że się zacnie już odpycha. Najlepsza jest elastyczność, tego mi brakowało wcześniej.Wczoraj na mokrym gubiłem nawet trakcję na 3-im biegu:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie,że się zacnie już odpycha. Najlepsza jest elastyczność, tego mi brakowało wcześniej.Wczoraj na mokrym gubiłem nawet trakcję na 3-im biegu:decayed:

Szalejesz:decayed::decayed: Ponawiam Pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz się spytać kolegi artur100g bo to jego auto. Kto Tobie będzie stroił furę

Ja zbyt wyboru nie mam bo wszędzie jest daleko ale Leo jest pod ręką że tak powiem i chłopaki ze Szczecina chwalą go:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie siedze w tym połowe życia tak jak Wy...

Koledzy go polecają a że mam blisko to podjadę.

Gdyby któryś z Was panów mieszkał blizej to czemu nie ale nie uśmiecha mi się jechać

+400km bo to mija się z celem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leo spokojnie ogarnie Ci temat ...

Jak Ty złego słowa o nim nie powiesz,tym bardziej mogę być pewny że auto trafi w dobre ręce:wink:

---------- Post dopisany 08-05-2014 at 18:28 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2014 at 13:09 ----------

Mam okazje kupić sprężarkę z AWX-a oraz BRD i zastanawiam sie co bedzie lepsze pod seryjne wtryski???

BRD ma VNT???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany 15-06-2014 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2014 at 19:00 ----------

Tak to wyszło na razie:

AVG_seria_LMM_mod.jpg

---------- Post dopisany 29-06-2014 at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2014 at 00:11 ----------

do t.AWX nadkole S4 styknie, max 50C w dolocie to nie tragedia, no chyba że trafisz na lipne turbo albo dolot nie będzie w dobrym stanie, spocone łączenia, smic brudny i pozaginane blaszki, program jak nie dopracowany i ma piki przeładowania lub doładowanie jest na wyrost to też powoduje stary mocy i niepotrzebne grzanie powietrza, ja w zeszłe lato tylko raz zagrzałem dolot, tylko raz podymiał ale moim przeciwnikiem było 300km bmw który było pozytywnie zaskoczone co może potrafić stary klekot:) i to bez nie wiadomo jakich zmian...

sprzegło dwumas do puki seryjny ok nie ma co ruszać, spytaj tunera czy jadać na 3 biegu po wciśnięciu gazu od pewnych obr będziesz tracił trakcje:D

Wiec tak wczoraj wziąłem kolesia VCDS-a i tak:

Po kilkukrotnym pałowaniu i temp zew 25stopni temp w dolocie dochodziła do 60stopni(nie wiem ile wynosiła temp na początku)

Z tego co wyczytaliśmy to przy 4100RPM doładowanie wynosiło 2,3 czy tak powinno być??

Czy nadkole z s4 obniży temp wystarczająco????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doladowanie masz na poziomie 1,3 bara nadkole cos tam da ale cudow nie oczekuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suszarke z AWX'a mozesz bezpiecznie pokrecic na 1.55 bara - bedziesz mial bezpieczny zapas ... moim skromnym zdaniem turbulum z AWX/AVF jest najlepszym rozwiazaniem - lepszym od kaprysnych BRD - przede wszystkim nie bedzie problemu ze wstawaniem doladowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suszarke z AWX'a mozesz bezpiecznie pokrecic na 1.55 bara - bedziesz mial bezpieczny zapas ... moim skromnym zdaniem turbulum z AWX/AVF jest najlepszym rozwiazaniem - lepszym od kaprysnych BRD - przede wszystkim nie bedzie problemu ze wstawaniem doladowania

Tak jak mówiłeś 8/10 BRD to masakra jakaś.

Jacek bo mam problem gdyż coś mi świszczy głos podobny do nieszczelności i chciałbym wykluczyć turbo,przekładając swoje z avg,tylko czy one nie rozsypie się itd???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

isnieje taka ewentualnosc ... jesli chcesz wsadzic ori turbo - podjedz - obnize doladowanie lub zaprogramujemy oryginal na czas testow (poszukiwan nieszczelnosi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qutwa gdybyś mieszkał bliżej już bym był u Ciebie z tą niestrawnością:decayed:

Podejrzewam turbo bo na starym tego nie było.

Zamieniłem wąż tzw s na inną bo moja była łatana ale to nie ona.

Wsio inna wygląda na ok.

Na próbę odpiąłem weżyk od gruchy i świat znikł.

Dwóch mechaników obstawia na wydech że jest przedmuchany,brak kata stąd taki świst.

Świszczy tak od 3,5-4 tyś i przypomina to blow off-a.

Niby fajne ale jakoś mi nie pasuje to:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to awx to sprawdź jeszcze redukcje turbo:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zapomnialem napisac ze tez to sprawdzalem,ale zdemontuje waz i sprawdze raz jeszcze,bo tak jak piszesz te przejsciowki lubia platac figle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leo, wypuściłeś do domu auto z takim dołem? przecież to auto nie było w pełni zdrowe skoro taki wykres wyszedł

do 138km nie potrzeba 1,3bar'a, lepiej mniejsze doładowanie i mały dymek niż większe i jego brak

jaki czas masz rozpędzając się od 1000obr i mierząc od 1700 do 4000obr na 3 biegu? powinno być 6,5s

u mnie przy 1,475bar'a nie ma więcej jak 50C ale u mnie wlot na filtr jest bez zwężenia, przepływka bez siateczek, rura filtr-turbo bez zwężenia, ori rura awx na szybko złączkę, nadkole s4 i kolektor awx, i zero spoceń na łączeniach, fmic i obudowa filtra z brd leżą i się kurzą od kilku lat bo nie widzę sensu montować

zrób logi to będzie jasne co świszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 60 było po dość długim pałowaniu.

Co decyduje o dobrym dole???

Dużo jest pierdzielenia a zeby wstawić fmic z BRD???

Już zamówiłem kabelek tylko czy podołam temu to nie wiem.

Oblukałem sobie przejściówkę na AWX-a i wąż na niej był słabo dokręcony.

Niestety nie zdążyłem sprawdzić czy dalej świszczy i ile mam od 1700do 4000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...