Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co potrzebne do swap'a?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Planuje swap silnika 1.8ADR na 1.8T

co jest mi potrzebne np z AJL'a(wiadomo silnik, turbo, sterownik)? czy skrzynia może zostać? bo słyszałem że są inne przełożenia. Chłodnica? itd..

Opublikowano

skrzynia morzę zostać będzie się lepiej zawijał też myślę o akim swapie tylko męczy mnie to że mam fwd.....

Opublikowano

- Silnik,

- sterownik (zależy jeszcze z którego roku silnik - czy immo w ECU, czy w licznikach),

- wiązka silnika i najlepiej wtyczki z środka auta

- skrzynia to wiadomo - rzecz gustu ale nie wiem jak ze sprzęgłem od ADR, czy wytrzyma,

- chłodnica nie koniecznie, może być różnica w mocowaniu górnego węża

- wężyki od serwa

- cały dolot, IC, węże, węże podciśnienia, pucha filtra itp

- pedały jeśli kupisz silnik z elektroniczną przepustnicą,

Opublikowano

padaj w przyblizenie jakie a koszty takiej zabawy?

Opublikowano

Wszystko to kwestia czy będziesz robił sam czy zlecał warsztatowi, czy będziesz kupował części pojedynczo, czy grupowo, albo kupisz anglika. Ja osobiście kupiłem anglika. Przerzuciłem wszystko co potrzebowałem do siebie (z małym bonusem), resztę sprzedałem i wyszedłem jeszcze na plus.

Opublikowano

ja dobrze się poszuka to można trafić na fajne okazjie ostatnio mi 2.8 przeszedł koło nosa za 1500zł wszystko co potrzeba na swapa...a rok temu jak pojechałem po zderzak i klape tył dla brata do wawy to gościu całe 2.4 v6 z wiązką ecu i wiązką srodka pasem przedniem chciał 900zł...za stertę klamotów po swoim robitym aucie na swapa wszystko było by co trzba plus jeszcze jakieś gratisy tupu manetka temp itp itd góra klamotów (mówi idzie zima morzę komuś się przyda na zabicie czasu w garażu :)

jedynie co mnie hamuje do swapa to brak garażu i deficyt pieniężny ....

Opublikowano

poważna operacja :wink:

Opublikowano (edytowane)

Witam,

A czy możecie mi podpowiedzieć co muszę wymienić w moim Audi 1.8 quattro APT, żeby założyć 1,8T ?? Czy muszę wymienić to z tej listy:


Silnik,
- sterownik (zależy jeszcze z którego roku silnik - czy immo w ECU, czy w licznikach),
- wiązka silnika i najlepiej wtyczki z środka auta
- skrzynia to wiadomo - rzecz gustu ale nie wiem jak ze sprzęgłem od ADR, czy wytrzyma,
- chłodnica nie koniecznie, może być różnica w mocowaniu górnego węża
- wężyki od serwa
- cały dolot, IC, węże, węże podciśnienia, pucha filtra itp
- pedały jeśli kupisz silnik z elektroniczną przepustnicą,

Proszę o podpowiedź.

Edytowane przez Koniu87
Opublikowano

Taniej bedzie zmienić auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...