posti_a6 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 koledzy szykuję się do zakupu a6 C6 z silnikiem 3.0TDI. Może ktorś podrzucić jak sprawdzić wtryski? I odrazu jakie wartości sa poprawne, a jakie oznaczają awarię. Mam VCDS /pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz ---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 09:18 ---------- dzisiaj sprawdzałem jej wtryski i wyszły następujące wartości: Grupa 072 -0.0 ms Korekcja czasu -6.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu Grupa 073 0.0 ms Korekcja czasu 2.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu Grupa 074 -2.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu Grupa 075 -0.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu Grupa 076 -6.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu Grupa 077 -0.0 ms Korekcja czasu -4.0 ms Korekcja czasu -0.0 ms Korekcja czasu Czy wtryski są OK czy coś wskazuje na ich nieprawidłowe działanie? zuważyłem ze jak odlapa się ten samochód jak jest zimny to trzeba go pokręcic 3-5 sekund zeby odpalił. Nie dymi. bardzo dziękuję za pomoc
bosniak_sg Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Czy wtryski są OK czy coś wskazuje na ich nieprawidłowe działanie? zuważyłem ze jak odlapa się ten samochód jak jest zimny to trzeba go pokręcic 3-5 sekund zeby odpalił. Nie dymi. bardzo dziękuję za pomoc Też tak mam z odpalaniem, a wtryski nowe. Tu zobacz Forum Audi A6 Klub :: Zobacz Forum - Silniki wysokoprężne - C6 (2004-2011) wiecej w temacie 3.0 TDI
posti_a6 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 są następujące błedy w silniku: (świeca żarowa, egr i kolektor ssący) czy którys z nich moze miec wpływ na odpalanie? 005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10): Open Circuit P161A - 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 219011 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.02 Time: 11:46:17 Freeze Frame: RPM: 903 /min Torque: 101.4 Nm Speed: 0.0 km/h Duty Cycle: 1.0 % Voltage: 13.91 V Duty Cycle: 24.5 % Temperature: 9.9°C 001025 - EGR System: Insufficient Flow P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 77 Mileage: 219424 km Time Indication: 0 Date: 2013.05.08 Time: 21:27:49 Freeze Frame: RPM: 1470 /min Torque: 113.1 Nm Speed: 48.2 km/h Duty Cycle: 73.7 % Duty Cycle: 20.9 % Mass Air / Rev.: 399.5 mg/str Duty Cycle: 32.4 % 004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 27 Mileage: 224050 km Time Indication: 0 Date: 2005.10.02 Time: 01:54:10 Freeze Frame: RPM: 840 /min Torque: 144.3 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 13.00 V Duty Cycle: 80.9 % Duty Cycle: 88.8 % Duty Cycle: 80.9 % Readiness: 0 1 0 0 0
bosniak_sg Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 tylko ze tu jest a6 c6 a nie a4 b7 i troszke inaczej reaguje stacyjka na odpalanie, w tym aucie sie nie powinno sie kreci rozrusznikiem "na kluczyku".... robisz tak przekrecasz kluczyk raz na "klik" puszczasz chwila zwloki i odpala, jesli trzeba go krecic to na pewno nie jest ok Wiem jak jest w A6 bo kumpel ma i nieraz odpalalem i jeździlem, różnica jest tylko taka, że nie trzeba trzymac kluczyka " na rozruszniku" tylko sama odpala, a gdy ma z tym problem to i tak kreci sama kilka sekund dopóki nie odpali, lub automat go odłaczy.
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 i jak koledzy? ms ktos jakis pomysł odnosnie tego odpalania?
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 po wymianie powinna palić ładnie? czy moze to byc spowodowane czymś jeszcze?
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 To jest mój pomysł, wymienić trzeba i tak.
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 hehehe wiem ze jak kupię ta a6 to świece wymienię tylko ciekawi mnie czy to wyeliminuje problem odpalania teraz jest tak ze pierwsze odpalenie trwa 3-5 sekund, kazde kolejne odpalenie jest od strzała
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 u mnie jest tak samo i wywala mi bład świecy żarowej na 2 cylindrze, najlepsze jest to że świeca jest nowa miesiąc temu wymieniana.
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 pojechałem ogarnąć jeszcze raz samochód, no i odpalilsmy, z właścicielem komisu po paru minutach na biegu jałowym ruszyliśmy się przejechać. przyspieszanie spoko, skrzynia spoko, wszytsko niby git i nagle jak zwolniliśmy za jakimś tirem i delikatnie dodałem gazu, słysze jakies terkotanie, puszczam gaz cisza, dodaje terkotanie i tak cały czas. Dojechaliśmy pod komis a silnik pracuje jak traktor i trzęsie całą budą. Zgasiliśmy i po prau minutach odpalamy ponownie, z małym zawachaniem się silnika ale odpalił i znowu to samo + mega duzo dymu z tył... Co się mogło wysypać? czyżby któryś wtrysk?
żbik Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Terkotanie to pewnie napinacz łańcucha rozrządu. Te silniki miały z tym problem, szczególnie 224 KM. Wymiana rozrządu to dość droga impreza w tym modelu - trzeba silnik wyciągnąć.
Bruuuum Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jak zaczął się trząść po jeździe i później ciężko odpalił, do tego dym, to wtryski zapewne.
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 no ja obstawiam wtryski. Żeby było śmieszniej to jak widzicie opóxnienia były sprawdzane i wszystko niby było OK właściciel auta jutro ma podjąć decyzję co do wstawienia samochodu do naprawy, a nastęnie jak otworza silnik to wtedy będzie mozna podjać decyzję odnosnie zakupu, bo będzie wszytsko czarno na białym w jakim stanie jest motorownia
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Jak otworzą silnik? Zdejmą głowice?
posti_a6 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 zobaczymy. To już sprawa właściciela. Muszą dojść co w silniku się wysypało że taka szopka jest. Wtedy będzie wiadomo jakie koszty naprawy i co w nim trzeba zrobić zeby był 100% sprawny, a ja żebym ze spokojem mógł go kupić i używać.
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Nie no szalony jestes, pchasz sie w pole minowe z opaska na oczach
bosniak_sg Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Weź sie zastanów silnik sie rozlatuje a Ty mimo wszystko chcesz go na sile kupowac? Ile Ty masz lat. Podejrzewam, że znaczna wiekszość ominelaby go szerokim łukiem. Co myslisz, że jak sie coś grubo wysrało to ci zrobia picus lalunie i sprzedadza w promocyjnej cenie. Jak zobaczyli komisiarze napalonego jak szczerbaty na suchary naiwaniaka to Ci wcisna każdy kit jak młodemu pelikanowi. Znajdz inny egzemplarz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się