greg2505 143 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Kup drugie na sześciokąt i będziesz miał z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 oki jeszcze zobaczę, ale pytałem się o klucz do tych fabrycznych - bo może pozostałe by się je udało odkręcić bez wykrętaków, spawarek czy wiertarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maestro_86 2 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 No ja też próbowałem odkręcić porządnymi imbusami Kennedy Proffesional ale nie szło ruszyć. Tylne tarcze da się ściągnąć bez odkręcania jarzem także działaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 hmm da się podmienić tarcze bez odkręcania tego gówna ??? - tarcze 245mm bo do szczęścia nie potrzebuje ściągać jarzma. wczoraj próbowałem i za bardzo nie szło wyciągnąć starych, ale nie ciągłem na 'chama' żeby jarzma nie pokrzywić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Ja odkręciłem zwykłym imbusem topex ,założyłem na niego rurkę i poszły wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 zmienialem hamulce to starych jarzm nie moglem za ch... odkrecic nie wiem czemu dawali tam sruby imbusowe zaraz sie obrobia....... stare jarzma ueybalem szlifierka i poszlo ..... ale do zmiany samych tarcz nie potrzeba ci ich odkrecac pociagnij lewa str do siebie i ma zejsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soadrian 0 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Ja przy wymianie tarcz walczyłem z jarzmami, bo nie wiedziałem, że nie trzeba ich odkręcać. Po tym jak solidny imbus zaczął się obkręcać, z pomocą przyszedł flex. Nowe śruby wkręciłem oczywiście sześciokątne. Je również musiałem dostosować tym samym narzędziem, bo w sklepie nie mieli śrub o odpowiedniej długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slimok 1 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Ja też miałem problemy z odkręceniem i musiałem dzwonić do Dev-a prosząc o radę (jeszcze raz dzięki) Niestety nie obyło się bez spawania bo porządny imbus zrobił sobie gniazdko w śrubie . Drugi koło poszło dużo sprawniej bo przed odkręceniem porządnie podgrzałem śrubę i dopiero wtedy odkręcałem. Niestety u mnie tarcza 245 nie chciała zejść bez odkręcenia jarzma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homiczek 3 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 ja jedną strone żabą jedną śrube a drugą spawarką. a drugą stronę odrdzewiacz + popukanie młotkiem i poszło ładnie imbusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapa85 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 ja w sobote w B5 od siostry pół dnia waliłem młotkiem w majzel żeby jedna śrubę wykręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol18183 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 ja najpierw dobrze kilka razy wd przeleciałem sruby potem dokładnie włozyłem imbus a nie tylko zeby załapac wbiłem go do konca i przedłuzka z rurki i poszły ładnie 4 sruby nie były odkrecane 12 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2506 2 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 (edytowane) A te śruby mają poszerzone powierzchnie z takimi promienowymi gabrkami gdzie przylega do zwrotnicy, a zakładacie zwykłe z podkładką ? Czy są jakieś z takim poszeżeniem u was dostępne? W sklepie był m10x1.25 ale bez tej podkładki która jest częścią śruby Edytowane 6 Lutego 2019 przez Pablo2506 Poprawa postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 3 godziny temu, Pablo2506 napisał: A te śruby mają poszerzone powierzchnie z takimi promienowymi gabrkami gdzie przylega do zwrotnicy, a zakładacie zwykłe z podkładką ? Czy są jakieś z takim poszeżeniem u was dostępne? W sklepie był m10x1.25 ale bez tej podkładki która jest częścią śruby daj sruby z 6kątnym łbem a nie na imbus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo2506 2 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Te górne/krutsze dałem z sześciokątem, dolnych nie dostałem. Już tak samo myślałem rozbierając to , gdy jedna śruba nie chciała współpracować. Ale mi chodzi oto czy te śruby samozabezieczające można wymieniać na zwykłe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się