Jump to content
0
risones

odkrecenie śrub jarzma

Recommended Posts

Witam

Panowie macie jakiś patent na odkręcenie śrub mocujących jarzmo, kroś już tam łapy wkładał i obrobił cały imbus tak że klucz przeskakuje górna to jeszcze pół biedy ale dolna to jest w takim miejscu że masakra, będę próbował przyspawać do niej np nasadkę imbusową, a może macie jakieś doswiadczenia w tym temacie żeby wszystkiego nie demontować :facepalm: będę wdzięczny

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprobuj nabi osmiokatnego inmbusa, opukaj wokol mlotem i wlanij WD a jak nie da rady to bedziesz musial przyspawac

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam jest imbus nr 8 i nedzna sruba

ja zawsze wymieniam na śruby z 6katnym łbem i jest spokój

bedzie z tym troche walki, a jak nie dasz rady to musisz rwac zwrotnice


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki bede próbował nie chciałem nic kombinowac bo nie mialem zadnej śruby na wymianę, zorganizuje 6katna jak pisze dev. i bede walczyl tylko nie zmierzylem jaka dluga hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

potrzebujesz śruby

M10x1.25x52.5 i M10x1.25x62.5


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super dzieki za podpowiedz oszczedze sporo czasu dzieki tobie :hi::banan: pozdrawiam pomocnych

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja poradziłem sobie małym przecinakiem i młotkiem, poszło bez problemów


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z tylem kiefys walczylem... do ukreconego imbusa kupilem najtanszy klucz fajkowy znajomy przyspawal i odrazy poszlo

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka


jest delfinek... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupisz w metalowym ale sam musisz je dociac na wymiar


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodajmy ... w dobrym metalowym bo potrzebne min. Kl. 8.8 a najlepiej kl. 10.9

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka


jest delfinek... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki panowie za podpowiedzi śruby zakupione 6 kątny łeb 60mm mam nadzieje że starczą hehe po 1,10zł szt, w sobotę walka.:decayed:

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

wystarczy


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam dzięki wszystkim za rady temat załatwiony choć łatwo nie było. przyspawałem do czoła m10 i poszło, tylko okazało sie ze nie można wyjąć tego zestawu bo za długi :decayed: flexem zero dojścia żeby to obciąć musiałem śrubę upalic spawarką:facepalm: śruby długości 60mm starczają wstawie jutro pare fotek moze się komuś przyda, przy okazji wymieniłem tarcze klocki i zaciski zregenerowałem, poprostu miodek :banan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem szczerze ,myślałem że będzie gorzej ,a poszło gładko i bez większych problemów gdyby nieurwana śruba od czyjnika abs,śruby dałem na sześciokąt, bo ori troszkę za krótkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam inny patent na te śruby.Tydzień temu wymieniałem jarzma u siebie (większe tarcze) za chiny nie chciała ruszyć śruba , wiec najpierw zrzuciłem tarcze a potem nawierciłem wiertlem (od strony tarczy) 3-ka na głębokość około 15mm a następnie 7-ka i śruby ruszyły bez problemów.Odkręciłem wszystkie w piętnaście minut z nawiercaniem .Polecam ten patent (tylko potrzebne nowe śruby)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

Dzisiaj chciałem wymienić tarcze tył i zonk, bo poprzedni właściciel już obrobił śruby.

myślę kupić nowe, bo aso mam blisko - no chyba że cena mnie porazi ;p

ale pytanie mam - czym to kręcić ? elsa podaje klucz T40027 - wygląda jak imbus - powyżej pisaliście imbus nr 8 ???

chodzi mi o przykręcenie, bo odkręcę to może qmpla wykrętakami


Feel The Power :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oki jeszcze zobaczę, ale pytałem się o klucz do tych fabrycznych - bo może pozostałe by się je udało odkręcić bez wykrętaków, spawarek czy wiertarek :)


Feel The Power :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja też próbowałem odkręcić porządnymi imbusami Kennedy Proffesional ale nie szło ruszyć. Tylne tarcze da się ściągnąć bez odkręcania jarzem także działaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm da się podmienić tarcze bez odkręcania tego gówna ??? - tarcze 245mm

bo do szczęścia nie potrzebuje ściągać jarzma.

wczoraj próbowałem i za bardzo nie szło wyciągnąć starych, ale nie ciągłem na 'chama' żeby jarzma nie pokrzywić


Feel The Power :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmienialem hamulce to starych jarzm nie moglem za ch... odkrecic nie wiem czemu dawali tam sruby imbusowe :facepalm: zaraz sie obrobia....... stare jarzma ueybalem szlifierka i poszlo ..... ale do zmiany samych tarcz nie potrzeba ci ich odkrecac pociagnij lewa str do siebie i ma zejsc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy wymianie tarcz walczyłem z jarzmami, bo nie wiedziałem, że nie trzeba ich odkręcać. Po tym jak solidny imbus zaczął się obkręcać, z pomocą przyszedł flex. Nowe śruby wkręciłem oczywiście sześciokątne. Je również musiałem dostosować tym samym narzędziem, bo w sklepie nie mieli śrub o odpowiedniej długości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też miałem problemy z odkręceniem i musiałem dzwonić do Dev-a prosząc o radę (jeszcze raz dzięki) Niestety nie obyło się bez spawania bo porządny imbus zrobił sobie gniazdko w śrubie :). Drugi koło poszło dużo sprawniej bo przed odkręceniem porządnie podgrzałem śrubę i dopiero wtedy odkręcałem. Niestety u mnie tarcza 245 nie chciała zejść bez odkręcenia jarzma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jedną strone żabą jedną śrube a drugą spawarką.

a drugą stronę odrdzewiacz + popukanie młotkiem i poszło ładnie imbusem


Feel The Power :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja w sobote w B5 od siostry pół dnia waliłem młotkiem w majzel żeby jedna śrubę wykręcić :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...